Gabinet od zaplecza

nowe wpisy

nowe wpisyrozwój i kształcenie

Targi kosmetyczne i fryzjerskie – wiosna 2015!

Wybierasz się na targi kosmetyczne? Wiesz już w jakich terminach organizowane są najważniejsze imprezy? Przygotowałam dla Ciebie listę najciekawszych targów,

botox kto może wykonywać
nowe wpisyuprawnienia zawodowe

Botox – straszliwy i przerażający!

Jeśli jeszcze raz usłyszę, że kosmetyczki są złe bo nastają na zdrowie i życie biednych klientów biegając za nimi ze

nowe wpisyrozwój i kształcenie

Czas na pracę czy czas dla siebie?

Masz własny gabinet? Podejrzewam, że jak każda przedsiębiorcza kobieta z pracy nie wychodzisz nigdy. Nawet jeśli jesteś z rodziną, na

marketing gabinetunowe wpisyzarządzanie

Reklama gabinetu i Zosia samosia

Miałam w mieszkaniu starą brzydką tapetę po poprzednich lokatorach. Jako, że sama mam tendencje do bycia Zosią samosią, postanowiłam że

nowe wpisyzarządzanie

Relacje to podstawa Twojego biznesu!

Relacje z klientem – czym są, jak je budować i jak czerpać z nich realne zyski? Kiedy zbyt zażyłe relacje

nowe wpisypracownicyzarządzanie

Jak zatrzymać pracownika?

W swojej pracy z właścicielami gabinetów kosmetycznych bardzo często spotykam się z problemem dużej rotacji pracowników, który nierzadko przybiera takie

nowe wpisysprzedaż kosmetyków

Dystrybucja nowej marki – jak to ugryźć od strony marketingowej?

Wprowadzanie na rynek nowej marki to trudne i zarazem niezwykle kosztowne przedsięwzięcie. Ciężko przewidzieć czy nowy produkt spotka się z

nowe wpisyrozwój i kształceniezarządzanie

Jak podsumować rok w salonie kosmetycznym? 21 pytań, na które warto sobie odpowiedzieć

Sylwester za nami – pora pożegnać bąbelki i wziąć się za solidne podsumowanie ubiegłego roku! Krótka analiza pozwoli Ci zdiagnozować

nowe wpisypracownicy

Jak znaleźć wymarzoną pracę w gabinecie?

Od dłuższego czasu szukasz pracy i nic z tego nie wychodzi? Wysłałaś już kilkadziesiąt CV i nie otrzymałaś żadnego zaproszenia

marketing gabinetunowe wpisy

Jak tworzyć skuteczne reklamy mailowe?

Chyba każdemu właścicielowi gabinetu kosmetycznego zdarzyło się próbować promocji swoich usług przy pomocy mailingu reklamowego. Czy w obliczu nowych możliwości

nowe wpisysprzedaż kosmetyków

Jak tworzyć profesjonalne opisy kosmetyków?

Internet oferuje nam nieograniczone możliwości sprzedaży. Naszym potencjalnym klientem jest właściwie każdy, kto ma dostęp do sieci, czyli według aktualnych

nowe wpisyrozwój i kształceniezarządzanie

Jak podejmować rozsądne decyzje dotyczące rozwoju gabinetu?

Kupić nowy sprzęt, a może jeszcze się wstrzymać… Wziąć udział w szkoleniu? Wprowadzić nową linię? Zatrudnić nowego pracownika? Te pytania

nowe wpisyrozwój i kształcenie

Ekokosmetyki – dobry chwyt marketingowy?

Zainteresowanie kosmetykami naturalnymi z chwilowej mody przerodziło się w trwały trend. Preparaty tworzone w oparciu o surowce roślinne znalazły sporą

nowe wpisysprzedaż kosmetyków

Manual = mądrzy pracownicy i świadomi klienci!

Wraz z dynamicznym rozwojem branży kosmetycznej coraz większą popularność zyskują manuale, czyli wszelkiego rodzaju podręczniki definiujące procedury w ośrodkach SPA

marketing gabinetunowe wpisy

Mailing – wciąż działa!

Mailing – narzędzie można już powiedzieć wiekowe, ale przez wielu coraz mniej doceniane. Niesłusznie! Liczne przykłady z mojej praktyki zawodowej

marketing gabinetumedia społecznościowenowe wpisy

Wypromuj gabinet na blogu!

Jakby bocznymi drzwiami, do świata kosmetyki wkroczyły blogerki. Najpierw hobbystycznie, teraz już niemal zarobkowo – opisują kosmetyki, zabiegi, a ostatnio

nowe wpisyzarządzanie

Tajemniczy klient – sposób na kryzys!

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego klienci odchodzą do konkurencji? Przyczyn może być wiele, ale najczęściej robią to dlatego, że nie są

nowe wpisyuprawnienia zawodowe

Wojna czy współpraca?

Coraz głośniej ostatnio o postulatach lekarzy, którzy noszą się z zamiarem ograniczenia kompetencji kosmetyczek i kosmetologów w wykonywaniu niektórych inwazyjnych

nowe wpisyprzepisy

SPAM czy nie SPAM? – Nowe przepisy

W dzisiejszym świecie praktycznie żadna firma nie może funkcjonować bez reklamy internetowej. Kilka miesięcy temu, praktycznie bez echa weszły w

dokumenty w gabinecienowe wpisy

Karta klienta – cenne źródło informacji!

Prowadzenie dokumentacji przeprowadzanych zabiegów to obecnie nieodłączny element profesjonalnej obsługi w każdym daySPA. Chociaż dość powszechne, karty klienta są jeszcze

marketing gabinetumedia społecznościowenowe wpisy

Jak skutecznie reklamować gabinet w internecie?

Czasy, w których obecność gabinetu w sieci ograniczała się wyłącznie do stworzenia prostej strony internetowej już dawno za nami… Do

nowe wpisyrozwój i kształcenie

Wszystkie targi kosmetyczne w jednym miejscu!

Wybierasz się na targi kosmetyczne! Specjalnie z myślą o osobach, które chcą pogłębiać swoją wiedzę i polują na atrakcyjne promocje,

nowe wpisyprzepisy

Nowy sposób naliczania opłat za odtwarzanie muzyki

Ministerialna Komisja Prawa Autorskiego zatwierdziła ostatnio nowe tabele opłat za odtwarzanie muzyki. Nowe regulacje nie weszły jeszcze w życie, ale

nowe wpisyuprawnienia zawodowe

Bezpieczeństwo zabiegów medycyny estetycznej

Dynamiczny rozwój kosmetologii i medycyny estetycznej spowodował, że granica pomiędzy tymi dwiema dziedzinami nauki zaczęła się niebezpiecznie zacierać. Powstała ogromna

nowe wpisyrozwój i kształcenie

Rozwój gabinetu kosmetycznego a czas dla siebie

Co zrobić, żeby efektywnie zdobywać nowych klientów, realizować własne pasje i jednocześnie mieć czas na codzienne obowiązki? Dowiedz się jak

1 26 27