Gabinet od zaplecza

lojalność klientek

klientki nie wracaja na kolejne zabiegi w salonie beauty
finanse i księgowośćjakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Ile tracisz na klientkach, które nie wracają na kolejne zabiegi? Co z tym zrobić? Zobacz wyliczenia

Prowadzisz salon w branży beauty? Chcesz wiedzieć, jak być kilkanaście tysięcy rocznie na plusie? Chciałabym zwrócić Twoją uwagę na pewien

odwoływanie wizyt w salonie beauty
lojalność klienteknowe wpisyobsługa klientaorganizacja w gabineciezarządzanie

7 sposobów na ograniczenie problemu odwołanych (lub nawet nie) wizyt w salonie beauty

Klientki umawiają się na zabiegi i nie przychodzą? Spóźniają się? A może odwołują wizyty na pięć minut przed terminem? Mam

lojalność klientekmarketing gabinetunowe wpisyobsługa klientawycena zabiegówzarządzanie

Jak poradzić sobie z „robię hybrydę za 20 zł”? Czy to jest Twoja grupa docelowa?

Czy masz szansę zarabiać na prowadzeniu gabinetu, jeśli na każdym kroku spotykasz się z ofertami wykonywania zabiegu nawet nie po

lojalność klientekmarketing gabinetunarzędzia usprawniające pracęnowe wpisy

Co zrobić, żeby klientki otwierały Twoje maile? Skuteczny mailing w gabinecie – cz I

Czy wiesz, że o skuteczności mailingów wysyłanych do klientek w większości przypadków decydują naprawdę niewielkie detale? Dowiedz się co zrobić, żeby

jesienne promocje
dokumenty w gabinecielojalność klientekmarketing gabinetunarzędzia usprawniające pracęnowe wpisyorganizacja w gabineciezarządzanie

5 pomysłów na jesienne promocje w gabinecie kosmetycznym!

1. Postaw na akcje lojalnościowe Jesień to dobry czas na uruchamianie wszelkich akcji lojalnościowych. Klientki wracają do nas po wakacjach,

lojalność klientekmarketing gabinetunowe wpisysliderzarządzanie

Martwe okresy w gabinecie kosmetycznym – jak się ich pozbyć?

Martwe okresy w gabinecie kosmetycznym – jak się ich pozbyć? W większości gabinetów kosmetycznych okresy zwiększonego zainteresowania klientek przeplatają się

Lojalność klientek gabinetu kosmetycznego - jak ją budować? Jak sprawić, żeby klientki zostawały w gabinecie i nie korzystały z usług konkurencji?
jakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klientaslider

Jak budować lojalność klientek gabinetu kosmetycznego?

Co zrobić w sytuacji, w której nieustannie rosnąca w siłę konkurencja zabiera Ci klientów? Inwestować w reklamę, czy może spróbować

dokumenty w gabineciejakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Klientka niedoinformowana = klientka niezadowolona

Mały wypadek, wizyta u lekarza, zastrzyk przeciwtężcowy, profilaktycznie antybiotyk. Wracam do domu. Za 2 dni noga jest coraz bardziej spuchnięta

jakość usługlojalność klientekmarketing gabinetunowe wpisywycena zabiegów

Wysoka cena zabiegu – czy to musi boleć?

Przeprowadziłam dzisiaj bardzo luźną i miłą rozmowę z potencjalnym klientem. Kiedy przeszliśmy do tematu ceny usługi, oczywiście jak zwykle w