Gabinet od zaplecza

lojalność klientek

doswiadczenie klienta salonu kosmetycznego - 15 bledow ktore je niszczą
dla salonów fryzjerskichjakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

15 (Nie)oczywistych błędów, które niszczą doświadczenie klienta w salonie kosmetycznym!

Zastanawiasz się, dlaczego Twoje klientki nie wracają na kolejne zabiegi? Sprawdź, czy nie popełniasz jednego z 15 nieoczywistych błędów, które

jakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Po co tak naprawdę klientka przychodzi do salonu kosmetycznego?

Czy znasz PRAWDZIWE motywacje klientki, która przychodzi do Twojego salonu? Dowiedz się, jak zwiększyć lojalność klientek i dzięki temu zarabiać

standardy obslugi klienta w salonie kosmetycznym
aktualnościdla salonów fryzjerskichlojalność klienteknowe wpisyobsługa klientasklep i produkty

Standardy obsługi klienta w salonie kosmetycznym – PREMIERA

Obsługa klienta w salonie kosmetycznym – gotowe procedury, scenariusze rozmów z klientkami, mnóstwo wiedzy i praktyczne listy kontrolne! Wszystko, czego

klientki nie wracaja na kolejne zabiegi w salonie beauty
finanse i księgowośćjakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Ile tracisz na klientkach, które nie wracają na kolejne zabiegi? Co z tym zrobić? Zobacz wyliczenia

Prowadzisz salon w branży beauty? Chcesz wiedzieć, jak być kilkanaście tysięcy rocznie na plusie? Chciałabym zwrócić Twoją uwagę na pewien

odwoływanie wizyt w salonie beauty
lojalność klienteknowe wpisyobsługa klientaorganizacja w gabineciezarządzanie

7 sposobów na ograniczenie problemu odwołanych (lub nawet nie) wizyt w salonie beauty

Klientki umawiają się na zabiegi i nie przychodzą? Spóźniają się? A może odwołują wizyty na pięć minut przed terminem? Mam

lojalność klientekmarketing gabinetunowe wpisyobsługa klientawycena zabiegówzarządzanie

Jak poradzić sobie z „robię hybrydę za 20 zł”? Czy to jest Twoja grupa docelowa?

Czy masz szansę zarabiać na prowadzeniu gabinetu, jeśli na każdym kroku spotykasz się z ofertami wykonywania zabiegu nawet nie po

lojalność klientekmarketing gabinetunarzędzia usprawniające pracęnowe wpisy

Co zrobić, żeby klientki otwierały Twoje maile? Skuteczny mailing w gabinecie – cz I

Czy wiesz, że o skuteczności mailingów wysyłanych do klientek w większości przypadków decydują naprawdę niewielkie detale? Dowiedz się co zrobić, żeby

jesienne promocje
dokumenty w gabinecielojalność klientekmarketing gabinetunarzędzia usprawniające pracęnowe wpisyorganizacja w gabineciezarządzanie

5 pomysłów na jesienne promocje w gabinecie kosmetycznym!

1. Postaw na akcje lojalnościowe Jesień to dobry czas na uruchamianie wszelkich akcji lojalnościowych. Klientki wracają do nas po wakacjach,

lojalność klientekmarketing gabinetunowe wpisysliderzarządzanie

Martwe okresy w gabinecie kosmetycznym – jak się ich pozbyć?

Martwe okresy w gabinecie kosmetycznym – jak się ich pozbyć? W większości gabinetów kosmetycznych okresy zwiększonego zainteresowania klientek przeplatają się

Lojalność klientek gabinetu kosmetycznego - jak ją budować? Jak sprawić, żeby klientki zostawały w gabinecie i nie korzystały z usług konkurencji?
jakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klientaslider

Jak budować lojalność klientek gabinetu kosmetycznego?

Co zrobić w sytuacji, w której nieustannie rosnąca w siłę konkurencja zabiera Ci klientów? Inwestować w reklamę, czy może spróbować

dokumenty w gabineciejakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Klientka niedoinformowana = klientka niezadowolona

Mały wypadek, wizyta u lekarza, zastrzyk przeciwtężcowy, profilaktycznie antybiotyk. Wracam do domu. Za 2 dni noga jest coraz bardziej spuchnięta

jakość usługlojalność klientekmarketing gabinetunowe wpisywycena zabiegów

Wysoka cena zabiegu – czy to musi boleć?

Przeprowadziłam dzisiaj bardzo luźną i miłą rozmowę z potencjalnym klientem. Kiedy przeszliśmy do tematu ceny usługi, oczywiście jak zwykle w