marketing gabinetu

Ceny zabiegów, sprzedaż i koszty w gabinecie beauty – BAZA WIEDZY

Wszystko, co musisz wiedzieć o finansach swojego gabinetu!

Jak pracować, żeby gabinet przynosił jak najwyższe zyski? Zebrałam dla Ciebie wszystkie informacje na ten temat, które do tej pory pojawiły się na blogu Gabinet od zaplecza! Znajdziesz tutaj zarówno linki do bezpłatnych artykułów, jak również propozycje płatnych produktów, w których szczegółowo rozwijam wybrane zagadnienia! Będę oczywiście uzupełniać bazę wiedzy w miarę pojawiania się nowych materiałów. Sprawdź, co przygotowałam dla Ciebie do tej pory!


Cena zabiegu

1) Ile powinna kosztować henna, żeby opłacało Ci się ją robić?

Henna to zabieg wykonywany w niemal każdym gabinecie kosmetycznym. To również często najtańszy albo jeden z najtańszych zabiegów. Ile powinna kosztować henna, żeby w ogóle opłacało się ją robić? A może zabieg jest tak tani, a klientki tak przyzwyczajone do niskich cen, że lepiej w ogóle zrezygnować z robienia henny?

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


2) Co zrobić, żeby klientki nie odeszły po podwyżce cen?

Chcesz więcej zarabiać, ale boisz się podnieść ceny, żeby nie stracić klientek? Jest na to rada! Przeczytaj co zrobić, żeby zmiana cennika nie zrujnowała budżetu Twojego gabinetu!

W licznych dyskusjach na temat podnoszenia cen w gabinecie (na grupie Gabinet kosmetyczny od zaplecza i na profilu Gabinet od zaplecza na Facebooku) nie padło ani jedno zdanie:

Zwiększyłam ceny, straciłam klientki, gabinet upadł.

Ani jedno! A było tych dyskusji w ostatnim czasie już chyba kilkadziesiąt…

Jakie zdania padały? Upraszczając, dominowały:

Zwiększyłam ceny, kilka klientek wprawdzie odeszło, ale przyszły nowe. Zarabiam więcej, pracuję mniej.

i

Boję się podnieść ceny, bo klientki odejdą.

Jaki z tego wniosek? Największy problem z podwyżkami mają nie klientki, ale właścicielki gabinetów!

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


3) Koszt godziny pracy gabinetu – co to jest i dlaczego musisz go wyliczyć?

Wielu właścicieli gabinetów kosmetycznych liczy koszty zabiegu wyłącznie w oparciu o zużywane na ich wykonanie kosmetyki. Skoro produkty kosztują 20 zł, to niech zabieg będzie za 40 zł – zarobię 20 zł. To ogromny błąd! Zasadnicze koszty funkcjonowania gabinetu w wielu przypadkach ukrywają się zupełnie gdzie indziej, mianowicie w koszcie godziny pracy gabinetu. Sprawdź, co oznacza to enigmatyczne pojęcie i jak taki koszt godziny pracy gabinetu wyliczyć!

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


4) 7 powodów, dla których nie warto sugerować się cenami konkurencji!

Porównywanie własnego cennika do cennika konkurencji jest kuszące, ale bywa groźne. Ustalając ceny w oparciu o ofertę okolicznych gabinetów, możesz zastawić na siebie aż 7 pułapek. Sprawdź jakich!

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


5) Jak poradzić sobie z „robię hybrydę za 20 zł”? Czy to jest Twoja grupa docelowa?

Czy masz szansę zarabiać na prowadzeniu gabinetu, jeśli na każdym kroku spotykasz się z ofertami wykonywania zabiegu nawet nie po kosztach? Czy profesjonalne usługi kosmetyczne są skazane na porażkę w konfrontacji z domowymi zabiegami wykonywanymi „na czarno”? Grupa docelowa – jak ją ustalić, żeby nie zbankrutować?

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


6) Wysoka cena zabiegu – czy to musi boleć?

Przeprowadziłam dzisiaj bardzo luźną i miłą rozmowę z potencjalnym klientem. Kiedy przeszliśmy do tematu ceny usługi oczywiście jak zwykle w takiej sytuacji pojawiały się argumenty z gatunku: „Dlaczego tak drogo?”, „Nie można taniej?”, „Mam ograniczony budżet”… Klasyczne negocjacje, ale dzisiaj strasznie korciło mnie, żeby wypalić „Jeśli mam zrobić to samo za 100 zł lub 50 zł, to za 100 zł pracuje się zdecydowanie przyjemniej”.

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


7) Poznaj historię Marty, która…

Opowiem Ci historię Marty, która rok temu otworzyła swój gabinet. Ceny zabiegów ustaliła w oparciu o cennik konkurencji. Marta jednak podchodziła do sprawy dużo poważniej niż konkurencja – postawiła na produkty najlepszej jakości, sumiennie sterylizowała narzędzia, oddawała odpady medyczne do utylizacji… Marta była bardzo dobra w swojej pracy, dlatego miała naprawdę sporo klientek. Pracowała od rana do wieczora, ale bała się podnieść ceny – przecież konkurencja jest dłużej na rynku. Na pewno wiedzą co robią. Ona jest nowa – nie ma co ryzykować!

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


Koszty prowadzenia gabinetu

6) Ile kosztuje prowadzenie gabinetu kosmetycznego? Część I – lokal i media

Na jaką wysokość miesięcznych opłat związanych z lokalem trzeba się przygotować otwierając gabinet kosmetyczny? Ile kosztuje czynsz, woda, prąd, ogrzewanie i wywóz śmieci? Zobacz wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 232 właścicieli i managerów gabinetów kosmetycznych!

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


Zaczynamy WYZWANIE! Dziś skupimy się na określeniu co wyróżnia Twoją ofertę na tle Twojej konkurencji. Przygotowałam dla Ciebie ćwiczenia, które pomogą Ci to sprawdzić. Możesz je pobrać klikając TUTAJ. Pamiętaj, że jeśli nie dostałaś którejś z wysyłanych przeze mnie wiadomości (są ponumerowane w nagłówkach), to brakujące materiały możesz znaleźć TUTAJ. Jeśli chcesz mieć ABSOLUTNĄ PEWNOŚĆ, że nie ominą Cię żadne darmowe ćwiczenia – zapisz się dodatkowo na powiadomienia TUTAJ – maile czasami nie dochodzą, Facebook też ma swoje kaprysy.. Powiadomienia są obecnie jedną z najpewniejszych metod kontaktu. P.S. Przypominam, że za 3 dni podnoszę cenę e-booka AUDYT FINANSOWY gabinetu kosmetycznego. Jeśli jeszcze go nie masz, a chcesz go kupić w premierowej, obniżonej cenie, to zbliża się ostatni dzwonek! Na czym jak na czym, ale na ebooku o finansach warto przyoszczędzić! ;) Ebooka możesz kupić TUTAJ.7) Koszty w gabinecie kosmetycznym – jak je zmniejszyć?

Koszty w gabinecie kosmetycznym – dlaczego są ważne? Jedną z przyczyn, dla których wielu właścicieli gabinetów kosmetycznych zarabia za mało są nadmierne koszty! Dowiedz się na co tracisz najwięcej pieniędzy i gdzie szukać bezpiecznych oszczędności, które nie wpłyną na jakość Twojej pracy!

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


8) Jak obniżyć koszty w salonie kosmetycznym? Praktyczne wskazówki!

Jak obniżyć koszty w salonie kosmetycznym bez szkody dla jakości usług? W których obszarach możesz liczyć na znaczne oszczędności, a które wydatki są nie do ruszenia? Czy masz pewność, że z Twojego gabinetu nie wyciekają pieniądze?

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


Sprzedaż zabiegów kosmetycznych

9) Dlaczego musisz postawić na drogie zabiegi i jak je skutecznie sprzedawać?

Robiąc zabieg, który kosztuje 50 zł, musisz przyjąć aż 30 klientek, żeby zarobić 1500 zł! Jeśli „przerzucisz się” na zabiegi za 300 zł, wystarczy umówić się tylko z pięcioma klientkami! Naprawdę warto zainteresować się skutecznymi technikami sprzedaży drogich zabiegów! Zarobisz więcej, przy nieporównywalnie mniejszym wysiłku i nakładzie czasu!

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


sprzedaż zabiegów kosmetycznych10) Skuteczna sprzedaż zabiegów kosmetycznych przez stronę www – jak to robić?

Twoje klientki spędzają w sieci coraz więcej czasu. Co zrobić, żeby skraść odrobinę ich uwagi i sprzedać zabieg jeszcze przed pierwszą wizytą w gabinecie? Sprzedaż zabiegów kosmetycznych przez stronę www gabinetu – dowiedz się, jak to robić naprawdę skutecznie!

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


sprzedaż usług kosmetycznych11) Internetowa sprzedaż usług kosmetycznych – warto? Które zabiegi sprzedadzą się najlepiej?

Internetowa sprzedaż usług kosmetycznych – warto wprowadzić taką możliwość? Vouchery, pakiety, a może regularna oferta – co ma szanse sprzedać się przez internet? Dlaczego coraz więcej klientów wybiera płatności bezgotówkowe online? Jak to wykorzystać do zwiększenia obrotów Twojego gabinetu kosmetycznego?

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


one time offer12) One Time Offer (OTO) – Jak zarobić jeszcze przed wizytą klientki w Twoim gabinecie?

Co zrobić, żeby klientki chętnie kupowały zabiegi przez internet? Jak sprawić, że przestaną odkładać decyzję o skorzystaniu z Twoich usług? Poznaj technikę, która znacznie zwiększa internetową sprzedaż zabiegów kosmetycznych!

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


Inne teksty związane z finansami

13) Właścicielko gabinetu kosmetycznego, sprawdź dlaczego nie zarabiasz!

Dzisiaj będzie do bólu szczerze. Jeśli masz słabe nerwy, radzę Ci nie czytać dalej… Wiesz dlaczego ludzie nie zarabiają na swoich gabinetach? Mam dla Ciebie sporo gorzkich słów na ten temat!

Zanim zdradzę Ci odpowiedź na to pytanie uprzedzam, że dziś będę brutalna, a czasami nawet bezczelna. Jeśli zidentyfikujesz się z tym co napiszę, to z dużym prawdopodobieństwem mnie znienawidzisz, bo przecież nikt nie lubi jak się mu wytyka błędy, jeszcze tak bezczelnie, bez owijania w bawełnę. No ale trudno, przeżyję to jakoś. Im mocniej odczujesz ten tekst, tym większe szanse na zmiany! To co, gotowa na gorzką prawdę?

Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.


RODO w gabinecie kosmetycznym i fryzjerskim
Cena zabiegu

1) Jak ustalić cenę zabiegu kosmetycznego? – E-BOOK

Krok po kroku przeprowadzam Cię przez proces USTALANIA CENY ZABIEGU. Nie są to ogólne, podstawowe wyliczenia! Uwzględniam absolutnie wszystkie czynniki, które decydują o Twoim ostatecznym zysku z prowadzonej działalności!

Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.

 


2) Jak podnieść ceny zabiegów i nie stracić klientek? – E-BOOK

Jak podnieść ceny zabiegów, żeby nie stracić klientek? Jak informować o zmianie cennika, aby nie narazić się na nieprzyjemne dyskusje? Mam dla Ciebie 10 sprytnych strategii, które pomogą Ci bezboleśnie podnieść ceny zabiegów!

Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.

 


3) Co wpływa na cenę zabiegu? – LISTA KONTROLNA

Sprawdź, czy wyceniając zabiegi wykonywane w swoim gabinecie, wzięłaś pod uwagę wszystkie z 90 kluczowych czynników mających wpływ na wysokość ceny zabiegu!

Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.

 


4) Plakat/ulotka do druku A4 – CENA ZABIEGU

Plakat/ulotka informacyjna dla klientek, która pokazuje, że na cenę zabiegu w profesjonalnym gabinecie składa się wiele istotnych dla klientki czynników – gotowa do wydruku lub umieszczenia na stronie www, w mediach społecznościowych itd.

Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.

 


Analiza finansowa, koszty prowadzenia gabinetu

5) AUDYT FINANSOWY gabinetu kosmetycznego – E-book + BONUS

Ten e-book pomoże Ci zmienić sytuację finansową Twojego gabinetu! Dowiesz się ile tak naprawdę wydajesz i zarabiasz. Sprawdzisz gdzie ucieka najwięcej pieniędzy i poznasz skuteczne sposoby redukcji kosztów. Wykonanie audytu otworzy Ci oczy na problemy, na które do tej pory mogłaś zupełnie nie zwracać uwagi. To będzie prawdziwa rewolucja w Twoich gabinetowych finansach!

Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.


6) Koszty prowadzenia gabinetu – LISTA KONTROLNA

Masz już gabinet? Sprawdź, czy analizując swoje finanse, nie pominęłaś istotnych kosztów, które mocno wpływają na Twój budżet! Dopiero otwierasz gabinet? Sprawdź, jakie koszty musisz wziąć pod uwagę, żeby Twój biznes nie generował strat! Mam dla Ciebie bardzo obszerną listę – aż 172 potencjalne koszty prowadzenia gabinetu!

Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.


7) Zaplanuj wydatki w gabinecie kosmetycznym – PLANER cyklicznych płatności

Masz problem z pilnowaniem terminowych opłat w gabinecie kosmetycznym? Mój PLANER raz na zawsze rozwiąże Twoje problemy! Umożliwi Ci prostą, przejrzystą i przede wszystkim skuteczną kontrolę nad comiesięcznymi płatnościami! Wystarczy, że jeden jedyny raz wypiszesz wszystkie rachunki, które musisz opłacać co miesiąc, a już nigdy nie zapomnisz o ważnych opłatach!

Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.


Sprzedaż zabiegów kosmetycznych

8) 15 sposobów na sprzedanie drogiego zabiegu – E-BOOK

W e-booku opisuję 15 strategii, które skutecznie sprzedają zabiegi z najwyższej półki! To właśnie na nich Twój gabinet zarabia najwięcej, dlatego warto popracować nad umiejętnościami sprzedażowymi całego zespołu! Wybierz dla siebie lub dla swoich pracowników! Jeśli nie masz gabinetu, naucz się sprzedawać drożej i zwiększ swoje prowizje!

Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.

15 sposobów na sprzedanie drogiego zabiegupodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymustalanie ceny zabiegu kosmetycznegopodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymjak podnieść ceny zabiegówpodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymkoszty prowadzenia gabinetu kosmetycznego
Tags : slider
Anna Wydra-Nazimek - Gabinet od zaplecza
specjalistka do spraw beauty marketingu, właścicielka firmy NEZA Group zajmującej się doradztwem i wsparciem marketingowym dla firm działających w branży kosmetycznej. Autorka kilku tysięcy artykułów publikowanych w najlepszych mediach branżowych. Miłośniczka kotów, zamków i długich spacerów!

Dodaj komentarz

avatar