Gabinet od zaplecza

obsługa klienta

czy w salonie kosmetycznym i fryzjerskim mozna puszczac muzyke ze Spotify
nowe wpisyobsługa klientaprzepisy

Czy w salonie kosmetycznym i fryzjerskim można puszczać muzykę ze Spotify?

Czy w salonie kosmetycznym i fryzjerskim można puszczać muzykę ze Spotify? Co o tym decyduje? Temat odtwarzania muzyki w gabinetach

klientki nie wracaja na kolejne zabiegi w salonie beauty
finanse i księgowośćjakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Ile tracisz na klientkach, które nie wracają na kolejne zabiegi? Co z tym zrobić? Zobacz wyliczenia

Prowadzisz salon w branży beauty? Chcesz wiedzieć, jak być kilkanaście tysięcy rocznie na plusie? Chciałabym zwrócić Twoją uwagę na pewien

dlaczego klientki nie wracaja do salonu beauty premiera
aktualnościnowe wpisyobsługa klientasklep i produkty

Dlaczego klientki nie wracają do Twojego salonu? Jak to naprawić? – PREMIERA

Dlaczego klientki nie wracają na kolejne zabiegi? Poznaj 317 powodów! Sprawdź, które dotyczą Twojego salonu! Opracuj plan naprawczy, dzięki któremu

kontrola inspekcja handlowa salon kosmetyczny fryzjerski beauty
aktualnościjakość usługnowe wpisyobsługa klientaprzepisysprzedaż kosmetykówsprzedaż zabiegów

Kontrola Inspekcji Handlowej w salonie kosmetycznym, fryzjerskim – jak wygląda? Na czym polega? Co sprawdzają?

Jak wygląda kontrola Inspekcji Handlowej w salonie kosmetycznym lub fryzjerskim? Czy zawsze jest zapowiedziana? Co mogą skontrolować inspektorzy? Za co

swiateczne prezenty dla klientek salonu beauty
aktualnościmarketing gabinetunowe wpisyobsługa klienta

Ile gabinetów daje klientkom świąteczne prezenty? Jakie kwoty na to przeznaczają?

Zastanawiasz się, czy ofiarować klientkom gabinetu świąteczne upominki, a jeśli tak, to jaką kwotę na to przeznaczyć? Sprawdź, jak to

swieta w salonie beauty kosmetycznym
aktualnościmarketing gabinetunowe wpisyobsługa klientazestawienia artykułów

Zorganizuj magiczne święta w Twoim salonie – Wszystko w jednym miejscu!

Zebrałam dla Ciebie w jednym miejscu wszystkie materiały związane z przygotowaniem salonu do świąt, które do tej pory pojawiły się

paragon od fryzjera na 430 zł
jakość usługnowe wpisyobsługa klientawycena zabiegów

Paragon od fryzjera na 430 zł oburza ludzi. Czy słusznie? Co zrobić, żeby uniknąć takiej sytuacji?

Słyszałaś o „aferze” z paragonem od fryzjera na 430 zł? Kto w tej sytuacji ma rację? Jakie błędy popełniono i

mierzyc temperature w salonie kosmetycznym
aktualnościnowe wpisyobsługa klientaprzepisy

Mierzenie temperatury w salonie beauty – TAK czy NIE?

Mierzenie temperatury klientom – trzeba/nie trzeba, wolno/nie wolno? Jak to wygląda w innych obiektach usługowych? Jaka temperatura jest uznawana za

zyskowna praca w salonie w czasach koronawirusa
aktualnościfinanse i księgowośćmarketing gabinetunowe wpisyobsługa klientasklep i produktysprzedaż zabiegów

Zyskowna praca w salonie w czasach koronawirusa – PREMIERA

Ceny środków do dezynfekcji, akcesoriów jednorazowych nadal są wysokie. Od wielu miesięcy wszystko drożeje… Czy w tej trudnej dla wszystkich

nowe wpisyobsługa klientaprzepisysklep i produkty

Tania i legalna MUZYKA w salonie – wszystko, co musisz wiedzieć!

Abonament RTV, ZAiKS i inne organizacje… Czy da się legalnie odtwarzać muzykę w salonie bez wydawania co miesiąc ogromnych sum?

regulamin salonu beauty klauzule niedozwolone
dokumenty w gabinecienowe wpisyobsługa klientaorganizacja w gabinecieprzepisyzarządzanie

Jakich zapisów nie możesz umieścić w regulaminie salonu beauty?

Dziś na profilu Gabinetu od zaplecza na Facebooku radca prawny Ilona Przetacznik opowiadała nam, jakich zapisów nie można umieszczać w

odwoływanie wizyt w salonie beauty
lojalność klienteknowe wpisyobsługa klientaorganizacja w gabineciezarządzanie

7 sposobów na ograniczenie problemu odwołanych (lub nawet nie) wizyt w salonie beauty

Klientki umawiają się na zabiegi i nie przychodzą? Spóźniają się? A może odwołują wizyty na pięć minut przed terminem? Mam

aktualnościGOZ w mediachnowe wpisyobsługa klienta

Nastolatka w salonie beauty – jakie zabiegi?

Przed występem w „Pytaniu na śniadanie” poprosiłam Was o oddanie głosu w ankiecie. Chciałam ustalić, jakie zabiegi najczęściej wykonujecie osobom

czy do gabinetow kosmetycznych przychodzi coraz więcej dzieci
aktualnościGOZ w mediachnowe wpisyobsługa klienta

Czy do gabinetów kosmetycznych przychodzi coraz więcej dzieci?

Czy w dobie Instagrama i kultu urody, młode dziewczyny faktycznie częściej stają się klientkami gabinetów kosmetycznych? Zobacz wyniki ankiety przeprowadzonej

niezadowolona klientka reklamacja
nowe wpisyobsługa klientaprzepisyzarządzanie

Niezadowolona klientka, reklamacja – co robić?

Klientka jest niezadowolona z efektów zabiegu, składa reklamację, żąda zwrotu pieniędzy lub domaga się odszkodowania… Jak sobie poradzić w takiej

jak zabezpieczyć gabinet kosmetyczny przed roszczeniami klientek
nowe wpisyobsługa klientaprzepisyzarządzanie

Jak zabezpieczyć gabinet przed roszczeniami klientek? – Najważniejsze informacje

Oferta gabinetów kosmetycznych obejmuje coraz bardziej inwazyjne zabiegi, co z kolei wiąże się ze zwiększonym ryzykiem powikłań i błędów. Jak

badanie opinii o gabinecie
nowe wpisyobsługa klientazarządzanie

Jak sprawdzić, co klientki myślą o Twoim gabinecie?

Sprawdź, dlaczego klientki nie wracają, nie kupują nowych zabiegów, nie przyprowadzają do Ciebie swoich znajomych i nie wystawiają Ci pozytywnych

aktualnościnowe wpisyobsługa klientazarządzanie

5 rzeczy, których nie powinnaś robić w gabinecie przed świętami!

Są rzeczy, których absolutnie nie należy robić klientkom przed świętami. Sprawdź, czym możesz sobie naprawdę solidnie nagrabić… 😉 Nie zaczynaj

klientka roszczeniowa
nowe wpisyobsługa klienta

Stworzyłam potwora! Jak poradzić sobie z klientką, która żąda?

Żądam! Rabatu, zabiegu w niedzielę o 14, bezpłatnych próbek, zniżki dla koleżanek, darmowego zabiegu po znajomości, miejsca w grafiku niezależnie

lojalność klientekmarketing gabinetunowe wpisyobsługa klientawycena zabiegówzarządzanie

Jak poradzić sobie z „robię hybrydę za 20 zł”? Czy to jest Twoja grupa docelowa?

Czy masz szansę zarabiać na prowadzeniu gabinetu, jeśli na każdym kroku spotykasz się z ofertami wykonywania zabiegu nawet nie po

nowe wpisyobsługa klienta

Dziecko w gabinecie kosmetycznym – tak czy nie?

Czy gabinet kosmetyczny jest dobrym miejscem dla dziecka? Jak reagować kiedy dzieci siedzące w poczekalni zaczynają przejmować dowodzenie w Twoim

Procedury w gabinecie kosmetycznym - co powinny zawierać? Jak je tworzyć? Jak poprawić jakość obsługi i zatrzymać klientki?
dokumenty w gabineciejakość usługnowe wpisyobsługa klientaorganizacja w gabineciezarządzanie

Procedury w gabinecie kosmetycznym – zadbaj o detale!

W ferworze codziennej pracy często zapominamy jak wielkie znaczenie mają szczegóły. Rzeczy pozornie nieistotne, które w rzeczywistości mogą zdecydować o

Badania satysfakcji klientów gabinetu kosmetycznego - jak je przeprowadzić? Poznaj skuteczne metody, takie jak ankiety, wizyta tajemniczego klienta i inne.
dokumenty w gabineciejakość usługnowe wpisyobsługa klienta

Badania satysfakcji klientów gabinetu – jak je przeprowadzić?

Zauważyłaś, że do Twojego gabinetu zagląda ostatnio coraz mniej klientek? Zastanawiałaś się nad przyczyną takiego stanu rzeczy? Zamiast się zastanawiać,

Lojalność klientek gabinetu kosmetycznego - jak ją budować? Jak sprawić, żeby klientki zostawały w gabinecie i nie korzystały z usług konkurencji?
jakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klientaslider

Jak budować lojalność klientek gabinetu kosmetycznego?

Co zrobić w sytuacji, w której nieustannie rosnąca w siłę konkurencja zabiera Ci klientów? Inwestować w reklamę, czy może spróbować

nowe wpisyobsługa klientapo godzinachzarządzanie

Klauzula sumienia u kosmetyczki – czy wykonywać zabiegi nastolatkom?

Do stworzenia tego tekstu zainspirowała mnie gorąca dyskusja, która wybuchła na jednym z branżowych FP. Chodziło o wątpliwości jednej z

dokumenty w gabineciejakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Klientka niedoinformowana = klientka niezadowolona

Mały wypadek, wizyta u lekarza, zastrzyk przeciwtężcowy, profilaktycznie antybiotyk. Wracam do domu. Za 2 dni noga jest coraz bardziej spuchnięta

nowe wpisyobsługa klientapo godzinach

Polityka w gabinecie kosmetycznym

W gabinecie kosmetycznym rozmawia się niemal o wszystkim – o męczącej pracy, leniwych mężach, niegrzecznych dzieciach, wrednych koleżankach, kiepskiej pogodzie…