Gabinet od zaplecza

Dziś na profilu Gabinetu od zaplecza na Facebooku radca prawny Ilona Przetacznik opowiadała nam, jakich zapisów nie można umieszczać w regulaminie salonu, bo są one niezgodne z prawem i mogą zostać uznane za klauzulę niedozwoloną. Zobacz nagranie!

Czego dowiesz się z nagrania?

Lista tematów:

  • Krótki wstęp: co to są klauzule niedozwolone i dlaczego trzeba na nie uważać?
  • Czy możesz zapisać, że nie odpowiadasz za rzeczy pozostawione przez klientów w poczekalni (np. płaszcz, torebka)?
  • W jakiej sytuacji można zatrzymać zadatek, a w jakiej nie?
  • Jakie zapisy powinny znaleźć się w regulaminie, aby móc zgodnie z prawem zatrzymać zadatek?
  • Jak wysoki zadatek można pobierać i od czego to zależy?
  • Co można zrobić, jeśli klientka się spóźni? Odmówić wykonania zabiegu, zaproponować niepełną usługę?
  • Co w sytuacji, w której to salon się spóźni? Czy w regulaminie można sobie zastrzec prawo do spóźnienia?
  • Co w sytuacji, w której np. w salonie nie będzie prądu?
  • Czy można odmówić przyjęcia reklamacji w związku z brakiem paragonu?
  • Czy można robić „czarne listy” klientek, które się spóźniają lub nie przychodzą na umówione zabiegi?
  • Czy można pobierać wyższe opłaty za zabiegi od klientek, które nie przyszły na poprzednią wizytę?
  • Czym jest zakaz konkurencji, kiedy warto go stosować i na co uważać?
  • Czy pracownicy mają obowiązek sprzątać w salonie i w jakim zakresie?

Zobacz zapis dzisiejszego lajwa:

Zabezpiecz swój salon!

Postaw na bezpieczne, stworzone przez eksperta wzory dokumentów – powstały specjalnie z myślą o salonach beauty! W dodatkowych materiałach dołączonych do wzorów znajdziesz mnóstwo wskazówek i odpowiedzi na najpopularniejsze pytania!

Więcej informacji o nowych materiałach, które znajdziesz TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym
Anna Wydra-Nazimek - Gabinet od zaplecza
mgr kosmetolog, specjalistka do spraw marketingu i zarządzania w branży beauty. Właścicielka firmy NEZA Group zajmującej się doradztwem i wsparciem marketingowym dla firm działających w branży kosmetycznej oraz bloga Gabinet od zaplecza. Autorka kilku tysięcy artykułów publikowanych w najlepszych mediach branżowych, a także kilkudziesięciu e-booków na temat marketingu i zarządzania salonem beauty. Prywatnie żona i mama.

Dodaj komentarz

avatar