Dlaczego klientki nie wracają na kolejne zabiegi? Poznaj 317 powodów! Sprawdź, które dotyczą Twojego salonu! Opracuj plan naprawczy, dzięki któremu zwiększysz liczbę stałych klientek i znacznie zwiększysz zyski z gabinetu!

Ile kosztuje Cię zdobycie nowej klientki? To Twoja inwestycja – czasu, pracy i pieniędzy. O inwestycję trzeba dbać. Podobnie jak dbasz o nowy samochód. Ubezpieczasz, serwisujesz. Starasz się, aby posłużył Ci jak najdłużej, bo nie chcesz za chwilę znowu wykładać pieniędzy.

Tak samo trzeba podchodzić do zdobywania klientek! Każda nowa osoba w salonie w kolejnych latach może wygenerować dla Ciebie tysiące złotych! 

  • Co zrobić, żeby zatrzymać u siebie raz pozyskaną klientkę?
  • Jak sprawić, żeby klientki regularnie do Ciebie wracały i nie oglądały się na ofertę konkurencji?

Napisałabym, że musisz przeanalizować kluczowe obszary funkcjonowania gabinetu i zdiagnozować… Tylko że to byłoby strasznie nudne. Napiszę więc prosto: mam dla Ciebie obszerną listę rzeczy, które mogą zniechęcać lub wręcz odstraszać Twoje klientki. Lecisz sobie po liście i zaznaczasz, które problemy dotyczą Twojego salonu. Robi nam się z tego spis rzeczy do poprawienia. Tworzymy plan działania, działamy i sprawdzamy, co jeszcze warto udoskonalić.

To gotowy przepis na przemianę jednorazowych odwiedzin w długoletnią współpracę!

Korzyści dla Ciebie:

  • zwiększysz liczbę powracających klientek,
  • zwiększysz liczbę stałych klientek,
  • ograniczysz problem utraty klientek i dziur w grafiku,
  • zwiększysz zyski z gabinetu,
  • zwiększysz zadowolenie i lojalność obecnych klientek,
  • zaoszczędzisz na reklamie (grafik się zapełni, więc będą mniejsze potrzeby reklamowania się),
  • zwiększysz liczbę pozytywnych opinii o gabinecie,
  • zwiększysz liczbę klientów z poleceń,
  • wzmocnisz renomę profesjonalnego gabinetu.

Gotowa na zmiany?

Dlaczego klientki nie wracaja do salonu beauty - Jak to naprawic

Dlaczego klientki nie wracają do Twojego salonu? Jak to naprawić?

Poznaj 317 powodów utraty klientek! Sprawdź, które dotyczą Twojego salonu! Opracuj plan naprawczy, dzięki któremu zwiększysz liczbę stałych klientek i znacznie zwiększysz zyski z gabinetu!

W e-booku znajdziesz:

  • sposoby radzenia sobie z problemami, które sprawiają, że klientki nie wracają do Twojego salonu na kolejny zabieg,
  • listę kontrolną – ankietę, czyli 317 powodów utraty klientek z miejscem do zaznaczenia, które z wymienionych problemów dotyczą Twojego salonu,
  • część praktyczną, w której przeanalizujemy zdiagnozowane problemy i opracujemy szczegółowy plan naprawczy,
  • informację o sposobach weryfikowania wprowadzanych zmian.

Na koniec dzielę się z Tobą wskazówkami na temat sposobu weryfikacji wprowadzonych zmian.

Co znajdziesz w e-booku Dlaczego klientki nie wracają do Twojego salonu beauty? Jak to naprawić?

Zaczynamy od omówienia roli kluczowych elementów budujących lojalność klienta już na starcie, czyli od roli:

  • pierwszego wrażenia,
  • procedur,
  • polityki informacyjnej gabinetu,
  • patrzenia na gabinet z perspektywy klienta,
  • kształtowania odpowiedniego wizerunku gabinetu i pracujących w nim specjalistów.
Dlaczego klientki nie wracaja do salonu beauty - Jak to naprawic

W części z listą kontrolną – ankietą znajdziesz 317 najpowszechniejszych powodów utraty klientek! Podzieliłam je tematycznie na 19 działów:

  1. Umawianie się na zabieg
  2. Lokalizacja i dojazd
  3. Oczekiwanie na zabieg i robienie pierwszego wrażenia
  4. Przygotowanie do zabiegu
  5. Komfort klienta podczas zabiegu
  6. Wizerunek osób przyjmujących klienta i wykonujących zabiegi
  7. Twoje podejście do klientek i zachowanie podczas zabiegu
  8. Niezaspokojone potrzeby i oczekiwania klientów
  9. Profesjonalne podejście
  10. Atmosfera w gabinecie
  11. Bezpieczeństwo i higiena
  12. Efekty zabiegów i wrażenia po wizycie
  13. Postępowanie po zabiegu
  14. Oferta gabinetu
  15. Konkurencja
  16. Opinie klientów i analiza danych
  17. Marketing salonu, program lojalnościowy
  18. Odzyskiwanie klientek
  19. Czynniki losowe

Przy każdym problemie umieściłam pole „TAK” lub „NIE” – zaznacz odpowiednią odpowiedź zależnie od tego, czy dany problem Cię dotyczy. W dalszej części e-booka pracujemy nad naprawą zdiagnozowanych przez Ciebie nieprawidłowości.

W części praktycznej e-booka znajdziesz:

  • miejsce na wypisanie wszystkich zdiagnozowanych problemów – będziesz miała w jednym miejscu rzeczy wymagające poprawy,
  • tabelkę, która pomoże Ci określić przyczyny problemów i znaleźć skuteczne rozwiązania,
  • miejsce na stworzenie planu naprawczego wraz ze wskazówkami i przykładami.

Na koniec dzielę się z Tobą wskazówkami na temat sposobu weryfikacji wprowadzonych zmian.

UWAGA! Premierowa zniżka 50 zł na nowego e-booka obowiązuje tylko o 19.05 (niedziela) do północy!

Więcej informacji o e-booku znajdziesz TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym
Tagi :