Gabinet od zaplecza

jakość usług

klientki nie wracaja na kolejne zabiegi w salonie beauty
finanse i księgowośćjakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Ile tracisz na klientkach, które nie wracają na kolejne zabiegi? Co z tym zrobić? Zobacz wyliczenia

Prowadzisz salon w branży beauty? Chcesz wiedzieć, jak być kilkanaście tysięcy rocznie na plusie? Chciałabym zwrócić Twoją uwagę na pewien

zarobic wiecej na popularnym zabiegu w salonie kosmetycznym
finanse i księgowośćjakość usługmarketing gabinetunowe wpisywycena zabiegówzarządzanie

Co zrobić, żeby ZAROBIĆ więcej na popularnym zabiegu w salonie kosmetycznym?

Masz w ofercie swojego gabinetu kosmetycznego popularny zabieg, na którym niewiele zarabiasz? Pokażę Ci, co zrobić, żeby to zmienić! Zobacz dostępne

kontrola inspekcja handlowa salon kosmetyczny fryzjerski beauty
aktualnościjakość usługnowe wpisyobsługa klientaprzepisysprzedaż kosmetykówsprzedaż zabiegów

Kontrola Inspekcji Handlowej w salonie kosmetycznym, fryzjerskim – jak wygląda? Na czym polega? Co sprawdzają?

Jak wygląda kontrola Inspekcji Handlowej w salonie kosmetycznym lub fryzjerskim? Czy zawsze jest zapowiedziana? Co mogą skontrolować inspektorzy? Za co

kontrola inspekcji handlowej salon kosmetyczny fryzjerski
aktualnościdokumenty w gabineciejakość usługnowe wpisyprzepisysklep i produktysprzedaż kosmetykówsprzedaż zabiegów

Salon gotowy na kontrolę Inspekcji Handlowej – PREMIERA!

Chcesz solidnie przygotować się na kontrolę Inspekcji Handlowej? Mam dla Ciebie listę aż 87 rzeczy, które może skontrolować Inspekcja Handlowa

paragon od fryzjera na 430 zł
jakość usługnowe wpisyobsługa klientawycena zabiegów

Paragon od fryzjera na 430 zł oburza ludzi. Czy słusznie? Co zrobić, żeby uniknąć takiej sytuacji?

Słyszałaś o „aferze” z paragonem od fryzjera na 430 zł? Kto w tej sytuacji ma rację? Jakie błędy popełniono i

nie plac zdrowiem za urode komentarz
aktualnościjakość usługnowe wpisypo godzinach

Czy Twój salon zasługuje na żabę? Czy żaba zasługuje na Twój salon?

Wiedziałaś, że „od sanepidu” Twój salon może dostać „certyfikat” z żabą? Chcesz wiedzieć, dlaczego uważam, że to nie do końca

sterylizacja w gabinecie kosmetycznym
dokumenty w gabineciejakość usługnowe wpisyorganizacja w gabinecieotwieram gabinetprzepisyzarządzanie

Sterylizacja w gabinecie kosmetycznym i fryzjerskim – od A do Z!

Sterylizacja w gabinecie kosmetycznym lub fryzjerskim – wszystko co chcesz wiedzieć, a o co nie miałaś kogo zapytać! Cały proces

Procedury w gabinecie kosmetycznym - co powinny zawierać? Jak je tworzyć? Jak poprawić jakość obsługi i zatrzymać klientki?
dokumenty w gabineciejakość usługnowe wpisyobsługa klientaorganizacja w gabineciezarządzanie

Procedury w gabinecie kosmetycznym – zadbaj o detale!

W ferworze codziennej pracy często zapominamy jak wielkie znaczenie mają szczegóły. Rzeczy pozornie nieistotne, które w rzeczywistości mogą zdecydować o

Badania satysfakcji klientów gabinetu kosmetycznego - jak je przeprowadzić? Poznaj skuteczne metody, takie jak ankiety, wizyta tajemniczego klienta i inne.
dokumenty w gabineciejakość usługnowe wpisyobsługa klienta

Badania satysfakcji klientów gabinetu – jak je przeprowadzić?

Zauważyłaś, że do Twojego gabinetu zagląda ostatnio coraz mniej klientek? Zastanawiałaś się nad przyczyną takiego stanu rzeczy? Zamiast się zastanawiać,

Lojalność klientek gabinetu kosmetycznego - jak ją budować? Jak sprawić, żeby klientki zostawały w gabinecie i nie korzystały z usług konkurencji?
jakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klientaslider

Jak budować lojalność klientek gabinetu kosmetycznego?

Co zrobić w sytuacji, w której nieustannie rosnąca w siłę konkurencja zabiera Ci klientów? Inwestować w reklamę, czy może spróbować

dokumenty w gabineciejakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Klientka niedoinformowana = klientka niezadowolona

Mały wypadek, wizyta u lekarza, zastrzyk przeciwtężcowy, profilaktycznie antybiotyk. Wracam do domu. Za 2 dni noga jest coraz bardziej spuchnięta

jakość usługlojalność klientekmarketing gabinetunowe wpisywycena zabiegów

Wysoka cena zabiegu – czy to musi boleć?

Przeprowadziłam dzisiaj bardzo luźną i miłą rozmowę z potencjalnym klientem. Kiedy przeszliśmy do tematu ceny usługi, oczywiście jak zwykle w

jakość usługnowe wpisyrozwój i kształceniezarządzanie

Specjalizacja czy rozszerzenie usług salonu kosmetycznego?

W Twoim gabinecie zaczyna ubywać klientów? Zastanawiasz się czy wprowadzić do oferty nowe zabiegi? A może lepszym wyjściem byłaby specjalizacja,