Chcesz solidnie przygotować się na kontrolę Inspekcji Handlowej? Mam dla Ciebie listę aż 87 rzeczy, które może skontrolować Inspekcja Handlowa w Twoim salonie beauty! Sprawdź, co powinnaś poprawić, żeby przejść przez kontrolę „suchą nogą”!

Co znajdziesz w liście kontrolnej Salon gotowy na kontrolę Inspekcji Handlowej?

Zastanawiasz się, co w salonie może skontrolować Inspekcja Handlowa? Przekopałam dla Ciebie tony przepisów i stworzyłam prostą checklistę, dzięki której poczujesz się pewnie w obliczu ewentualnej kontroli!

Nowa lista kontrolna obejmuje 87 punktów do sprawdzenia i zaleceń z następujących obszarów:

  • tworzenie i udostępnianie klientom cennika zabiegów,
  • oznaczanie cen kosmetyków do pielęgnacji domowej,
  • obowiązki formalne, dokumenty,
  • tabliczki i oznaczenia, które trzeba wywiesić,
  • prawa konsumenta, których przestrzeganie kontroluje IH,
  • oznaczenia i bezpieczeństwo kosmetyków, które wykorzystujesz w pracy i oferujesz do sprzedaży,
  • dodatkowe wymogi dla salonów, które udostępniają solarium,
  • dodatkowe wymogi dla salonów, które udostępniają foliowe torebki na zakupione kosmetyki.

Lista kontrolna Salon gotowy na kontrolę Inspekcji Handlowej to nie tylko punkty do sprawdzenia przed planowaną lub niezapowiedzianą kontrolą, ale również mnóstwo dodatkowej wiedzy na temat wymienionych wyżej obszarów. Większość z 87 punktów zawiera komentarze, w których znajdziesz odniesienia do źródeł, cytaty z przepisów, dodatkowe wskazówki lub linki do uzupełniającej wiedzy z oficjalnych źródeł!

Wiedza z teorii i z praktyki!

Tworząc listę, wertowałam nie tylko przepisy, ale również setki stron oficjalnych raportów z kontroli inspekcji, które kryją mnóstwo praktycznej wiedzy na temat tego, co w rzeczywistości kontrolują inspektorzy i za co najczęściej nakładają kary pieniężne. To prawdziwa „perełka” – kopalnia realnych doświadczeń!

Kliknij TUTAJ po więcej informacji na temat nowej listy kontrolnej!

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym
Tagi :