Zakaz reklamy solarium – czy to możliwe? Do sejmu trafił prezydencki projekt ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami korzystania z
Od kilku dni rozwijane grafiki robią prawdziwą furorę na Facebooku. Jak zrobić taką grafikę dla swojego gabinetu? W jaki sposób
Gabinet od zaplecza poddał się wiosennej serii zabiegów odmładzających! Były kwasy, była mikro, była mezoterapia, a całość zwieńczył efektowny makijaż
Organizujesz eventy dla swoich klientek? Dowiedz się jak zapewnić sobie wysoką frekwencję! Sprawdź co zrobić w razie nieprzewidzianych kłopotów organizacyjnych.
Baza mailingowa gabinetu kosmetycznego – czy jest Ci potrzebna? Wielu właścicieli i managerów gabinetów kosmetycznych zupełnie ignoruje temat zbierania adresów
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, a Ty nadal nie masz pomysłu na świąteczną promocję dla swoich klientek? Dziś podrzucę Ci
Facebook = fanki, przynajmniej, jeśli mamy na myśli promocję gabinetu na tym portalu społecznościowym. Chcesz wiedzieć jak zyskać nowe fanki
Twoje klientki rezygnują z zabiegów na korzyść osób, które pracują w domu „na czarno”? Czy obniżenie składek ZUS ograniczy szarą strefę
W ferworze codziennej pracy często zapominamy jak wielkie znaczenie mają szczegóły. Rzeczy pozornie nieistotne, które w rzeczywistości mogą zdecydować o
Zauważyłaś, że do Twojego gabinetu zagląda ostatnio coraz mniej klientek? Zastanawiałaś się nad przyczyną takiego stanu rzeczy? Zamiast się zastanawiać,
Czym jest menu zabiegowe – zwykłą ulotką, a może czymś więcej? Jak je tworzyć i w jaki sposób prezentować klientom?
Co zrobić w sytuacji, w której nieustannie rosnąca w siłę konkurencja zabiera Ci klientów? Inwestować w reklamę, czy może spróbować
Specjalizacja gabinetu – dobry pomysł? Na przestrzeni ostatnich lat branża kosmetyczna przeszła prawdziwą rewolucję. Małe salony stopniowo poszerzały swoją ofertę,
Im więcej pracy włożysz w stworzenie skutecznych reklam swojego gabinetu kosmetycznego, tym większa szansa na sukces kampanii. Dobry tekst, atrakcyjna
Rozpoczynamy kolejny sezon na targi kosmetyczne! Sprawdź co w tym roku przygotowali dla Ciebie organizatorzy targów, kongresów i konferencji! Jak
Pierwsze dni stycznia w tym roku jakoś wyjątkowo leniwe… U Ciebie też? Warto sprawdzić, czy będzie więcej okazji do bezkarnego
Żeby nadchodzący był lepszy niż poprzedni – w najbliższych dniach usłyszysz te życzenia pewnie kilka razy. Czy zastanawiałaś się co
Nowe stawki dla pracowników, inna kwota wolna od podatku, zmiana wysokości podatku i ZUS – to tylko niektóre zmiany, które
Interesuje Cię zaplecze Gabinetu od zaplecza? 😉 Przygotowałam małe podsumowanie tego, co działo się na blogu w mijającym roku! Sprawdź
Koniec roku to czas podsumowań i planów na kolejny rok. Brzmi interesująco? Rzeczywistość jest brutalna – podsumowania nie zdążysz zrobić,
Masz wolną chwilę, ale zupełnie nie wiesz w co włożyć ręce? Chcesz zaplanować działania na kolejny rok, ale nic nie
Kochane, życzę Wam, żebyście zamykając jutro drzwi za ostatnią klientką odcięły się myślami od pracy i czerpały garściami z pięknego
Pracujesz w Wigilię, czy może robisz sobie wolne, żeby móc spokojnie przygotować się do świąt? Dajesz wolne pracownikom? A może
Czy video marketing to dobry wybór dla salonu kosmetycznego? Jak tworzyć skuteczne treści wideo, które wzmocnią pozostałe kanały reklamy gabinetu
Prawdziwe szaleństwo! Gabinet od zaplecza był w październiku cytowany nie tylko przez media branżowe, ale również przez ogólnopolski magazyn Duży
Pamiętasz post, w którym informowałam, że dołączyłam do grona ekspertów Akademii Versum? Obiecywałam, że już niedługo będziesz miała okazję przeczytać
Przeczytaj co o kosmetyczkach, kosmetologach i fryzjerach piszą media! Sprawdź jakie działania sprawią, że o Twoim gabinecie zrobi się głośno!
Jak zakaz sprzedaży kosmetyków w aptekach wpłynie na rynek kosmetyczny? Czy zyskają na tym właściciele gabinetów kosmetycznych lub drogerii? Wczoraj Rzeczpospolita
Pytanie może Ci się wydać banalne, ale warto się nad nim na chwilę pochylić. Po co prowadzisz swój gabinet? Z
Do stworzenia tego tekstu zainspirowała mnie gorąca dyskusja, która wybuchła na jednym z branżowych FP. Chodziło o wątpliwości jednej z