Odwoływanie wizyt – to jeszcze nie tragedia, o ile ma miejsce wcześniej niż 5 minut przed wykonaniem zabiegu… Czasami zdarza
Jak ograniczyć odwołane rezerwacje na zabiegi kosmetyczne? Co zrobić, żeby konkurencja przestała blokować Twoje terminy? Jak poradzić sobie z klientkami,
Otwierasz gabinet kosmetyczny? A może myślisz o przeniesieniu się w inne miejsce? Sprawdź jakiego błędu nie popełnić wybierając lokal na
Podsumowując 3. URODZINY GABINETU OD ZAPLECZA postanowiłam stworzyć listę 20, najlepszych moim zdaniem tekstów na temat marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym,
W związku ze świętowaniem 3. urodzin bloga Gabinet od zaplecza, przygotowałam dla Ciebie aż 4 nowe produkty, które pomogą Ci jeszcze
5 pomysłów na jesienne promocje w gabinecie kosmetycznym!
1. Postaw na akcje lojalnościowe Jesień to dobry czas na uruchamianie wszelkich akcji lojalnościowych. Klientki wracają do nas po wakacjach,
Skuteczne narzędzia marketingowe dla gabinetów kosmetycznych
Narzędzia marketingowe dla gabinetów kosmetycznych to niezawodny sposób na skuteczną reklamę przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy! Wykorzystaj ogromną siłę,
Martwe okresy w gabinecie kosmetycznym – jak się ich pozbyć? W większości gabinetów kosmetycznych okresy zwiększonego zainteresowania klientek przeplatają się
Masz czasami wrażenie, że Twój gabinet kosmetyczny stoi w miejscu? Niby robisz wszystko tak jak trzeba, ale wciąż brakuje klientek,
Twoje klientki rezygnują z zabiegów na korzyść osób, które pracują w domu „na czarno”? Czy obniżenie składek ZUS ograniczy szarą strefę
W ferworze codziennej pracy często zapominamy jak wielkie znaczenie mają szczegóły. Rzeczy pozornie nieistotne, które w rzeczywistości mogą zdecydować o
Pierwsze dni stycznia w tym roku jakoś wyjątkowo leniwe… U Ciebie też? Warto sprawdzić, czy będzie więcej okazji do bezkarnego
Żeby nadchodzący był lepszy niż poprzedni – w najbliższych dniach usłyszysz te życzenia pewnie kilka razy. Czy zastanawiałaś się co
Koniec roku to czas podsumowań i planów na kolejny rok. Brzmi interesująco? Rzeczywistość jest brutalna – podsumowania nie zdążysz zrobić,
Masz wolną chwilę, ale zupełnie nie wiesz w co włożyć ręce? Chcesz zaplanować działania na kolejny rok, ale nic nie
Pytanie może Ci się wydać banalne, ale warto się nad nim na chwilę pochylić. Po co prowadzisz swój gabinet? Z
Do stworzenia tego tekstu zainspirowała mnie gorąca dyskusja, która wybuchła na jednym z branżowych FP. Chodziło o wątpliwości jednej z
Masz czasami takie dni, w których zrobienie sobie kawy w gabinecie wydaje Ci się szczytem Twoich fizycznych i intelektualnych możliwości?
Na blogu ostatnio trochę świeci pustkami, chociaż trochę to może zbyt łagodne określenie… Powód jest bardzo przyziemny i do bólu
W dwóch pierwszych częściach artykułu pomarudziliśmy i powytykaliśmy sobie błędy. Dzisiaj przyszedł czas na nieco bardziej konstruktywne czynności. Powiem Ci
W pierwszej części artykułu skupiliśmy się na cechach, których absolutnie nie powinna mieć przyszła szefowa gabinetu kosmetycznego. Jeśli dobrnęłaś do
Praca na śmieciowej umowie, brak urlopu, kiepskie zarobki… Gorzej już być nie może… Moja szefowa jest głupia, niemiła i skąpa,
W Twoim gabinecie zaczyna ubywać klientów? Zastanawiasz się czy wprowadzić do oferty nowe zabiegi? A może lepszym wyjściem byłaby specjalizacja,
Szkolenia to niezbędny element rozwoju – zarówno pracowników, jak i całego gabinetu. W które szkolenia warto inwestować? Kiedy szkolić i
Budżet na reklamę – na to hasło wielu właścicieli gabinetów kosmetycznych chce uciec gdzie pieprz rośnie! Budżet jeszcze nigdy nikogo
Miałam w mieszkaniu starą brzydką tapetę po poprzednich lokatorach. Jako, że sama mam tendencje do bycia Zosią samosią, postanowiłam że
Relacje z klientem – czym są, jak je budować i jak czerpać z nich realne zyski? Kiedy zbyt zażyłe relacje
W swojej pracy z właścicielami gabinetów kosmetycznych bardzo często spotykam się z problemem dużej rotacji pracowników, który nierzadko przybiera takie
Sylwester za nami – pora pożegnać bąbelki i wziąć się za solidne podsumowanie ubiegłego roku! Krótka analiza pozwoli Ci zdiagnozować
Kupić nowy sprzęt, a może jeszcze się wstrzymać… Wziąć udział w szkoleniu? Wprowadzić nową linię? Zatrudnić nowego pracownika? Te pytania