Narzędzia marketingowe dla gabinetów kosmetycznych to niezawodny sposób na skuteczną reklamę przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy! Wykorzystaj ogromną siłę, która tkwi w nowoczesnych narzędziach marketingowych! Zdobądź nowe klientki i zostaw w tyle konkurencję!

Skuteczne narzędzia marketingowe dla gabinetów kosmetycznych

Samodzielne prowadzenie skutecznych działań reklamowych w gabinecie kosmetycznym to bardzo trudne zadanie. Szczególnie, jeśli nie zajmuje się tym osoba mająca wykształcenie lub przynajmniej solidne doświadczenie marketingowe. Jeszcze kilkanaście lat temu gabinety reklamowały się głównie poprzez ulotki i reklamy prasowe. Dynamiczny rozwój internetu spowodował, że przed managerem gabinetu kosmetycznego otwiera się ogromny wachlarz możliwości, który nie oszukujmy się, jest bardzo trudny do samodzielnego wykorzystania. Osoba, która zarządza gabinetem i jednocześnie wykonuje zabiegi, nie jest w stanie poświęcić kilku godzin dziennie na edukację marketingową i poznawanie nowych narzędzi. Oprócz tego, że prowadzisz gabinet, masz przecież jeszcze życie prywatne, które już i tak mocno cierpi w związku z Twoimi codziennymi obowiązkami zawodowymi.

Sytuacja wygląda nieco korzystniej, jeśli w Twoim gabinecie jest osoba, która zajmuje się sprawami organizacyjnymi i marketingiem, jednak nawet w takim przypadku pojawia się potrzeba uproszczenia i usprawnienia pewnych rzeczy tak, aby pracować wydajniej i efektywniej. W tym miejscu z pomocą przychodzą rozmaite narzędzia marketingowe, które pozwalają:

  • lepiej wykorzystać Wasz potencjał marketingowy,
  • zaoszczędzić sporo czasu, który można wykorzystać znacznie efektywniej,
  • uniknąć kosztownych wydatków, np. związanych ze zlecaniem wykonania prostych grafik reklamowych profesjonalnemu grafikowi,
  • wykorzystać nowoczesne formy reklamy, które dadzą Wam przewagę konkurencyjną nad innymi gabinetami,
  • ograniczyć konieczność uczenia się nowych rzeczy,
  • skoncentrować się na tym co najważniejsze, czyli efektywnym pozyskiwaniu nowych klientek.

W odpowiedzi na rosnące potrzeby marketingowe gabinetów kosmetycznych postanowiłam stworzyć bardzo kompleksowy zestaw narzędzi, który ułatwi Ci samodzielne prowadzenie działań marketingowych w Twoim gabinecie kosmetycznym!

Marketing gabinetu kosmetycznego – czy właściciele korzystają z narzędzi marketingowych?

Na potrzeby tego projektu przeprowadziłam badania na temat znajomości narzędzi marketingowych przez osoby pracujące w gabinetach kosmetycznych. Największe wrażenie zrobiły na mnie odpowiedzi na pytanie dotyczące tego, czy wiecie jak wiele klientek odbiera Wasze maile.

Czy wiesz, że aż 86% właścicieli i managerów gabinetów kosmetycznych nie wie, ile osób odbiera ich maile? Kolejne 11,5% wie, ale tego nie analizuje i nie wyciąga wniosków. Tylko 2,5% właścicieli gabinetów regularnie analizuje skuteczność reklam mailowych! Wyobraź sobie jak wielką przewagę konkurencyjną uzyskasz w momencie, w którym zdobędziesz dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych, które pozwolą Ci w prosty sposób monitorować i analizować takie rzeczy. Narzędzi, o których Twoja konkurencja nawet nie słyszała! To będzie początek Twojego nowego, zawodowego życia!

Czym są narzędzia wspomagające działania marketingowe?

Narzędzie marketingowe jest czymś, co wykorzystujemy w konkretnym celu. Cele mogą być różne, np.:

  • pozyskanie klientek,
  • prowadzenie bardziej skutecznych działań reklamowych,
  • lepsze wykorzystanie czasu, który przeznaczamy na działania reklamowe,
  • zautomatyzowanie prostych czynności związanych z marketingiem po to, żeby skoncentrować się na tym, co naprawdę posuwa nas do przodu,
  • szybkie opanowanie nowych kanałów reklamy po to, żeby dotrzeć do nowych odbiorców,
  • tworzenie bardziej atrakcyjnych treści – np. grafik czy tekstów promocyjnych,
  • koordynacja pracy osób zajmujących się marketingiem gabinetu w celu osiągnięcia lepszych rezultatów.

Chodzi o to, żeby przy minimum wysiłku i inwestycji robić naprawdę skuteczne reklamy. To nie jest wiedza, którą znajdziesz w co drugiej publikacji w internecie. To wyższy stopień marketingowego wtajemniczenia – informacje, z których korzystają na co dzień pracownicy najlepszych agencji marketingowych. Wiedza podana w sposób przystępny – zrozumiały dla każdego właściciela czy pracownika gabinetu kosmetycznego. Wiedza specjalnie wyselekcjonowana i dopasowana do specyfiki branży kosmetycznej. Bez przysłowiowego lania wody – same konkrety wraz z obrazowymi przykładami dotyczącymi pracy w gabinecie kosmetycznym. Nie znajdziesz na rynku drugiej takiej publikacji. Co więcej, nie wiem czy kiedykolwiek powstanie podobny materiał.

Z mojego e-booka dowiesz się jak:

  • skutecznie reklamować gabinet przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy,
  • pozyskać dużą liczbę nowych klientek wykorzystując nieznane wielu osobom tricki dotyczące reklamy w internecie,
  • znaleźć darmowe i naprawdę bardzo proste w obsłudze programy, które wykonają za Ciebie sporą część pracy managerskiej,
  • zaledwie kilkoma kliknięciami stworzyć ładną grafikę,
  • sprawdzić ile osób otwiera Twoje maile lub kto najczęściej odwiedza Twój profil na Facebooku,
  • stworzyć lub obrobić video promujące gabinet,
  • wybrać program do zarządzania salonem,
  • poprawić pozycjonowanie strony bez konieczności korzystania z drogich firm oferujących pozycjonowanie,
  • znaleźć najbardziej trafne słowa kluczowe opisujące Twoje usługi,
  • zainstalować piksel Facebooka,
  • poznać i wykorzystać możliwości marketing automation,
  • stworzyć skuteczny landing page,
  • błyskawicznie reagować na negatywne opinie na temat Twojego gabinetu, które pojawiają się w internecie,
  • zaoszczędzić na usługach grafika, informatyka czy agencji reklamowej,
  • planować reklamę gabinetu, żeby pozyskać więcej klientek i zmniejszyć wydatki na płatną promocję,
  • korzystać z narzędzi dostępnych dotychczas niemal wyłącznie dla pracowników najlepszych agencji reklamowych!
KUP EBOOKA

Jeśli chcesz, przeczytaj spis treści – znajdziesz w nim bardzo szczegółowe informacje na temat zawartości e-booka.

Jeśli chcesz kupić e-booka, możesz to zrobić TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym