W związku ze świętowaniem 3. urodzin bloga Gabinet od zaplecza, przygotowałam dla Ciebie aż 4 nowe produkty, które pomogą Ci jeszcze skuteczniej pozyskiwać nowe klientki!

Poniżej znajdziesz opisy nowych produktów wraz z linkami do sklepu!

Zimowe promocje w gabinecie kosmetycznym – PLANER (zima 2017/18)

Zimowe promocje

ZIMOWE PROMOCJE W GABINECIE KOSMETYCZNYM to kolejna edycja narzędzia, które pomoże Ci zaplanować skuteczną kampanię reklamową gabinetu kosmetycznego! Nauczę Cię jak planować reklamę, abyś z łatwością robiła to sama. Otrzymasz konkretne instrukcje, praktyczne przykłady i garść inspiracji na zimowe akcje promujące Twój gabinet!

Nowa edycja to:

  • nowe przykłady kampanii reklamowych – świąteczna promocja gabinetu kosmetycznego,
  • nowe listy świąt i okazji do promocji gabinetu,
  • nowe kalendarze i harmonogramy,
  • nowe wskazówki marketingowe!

Pamiętaj, że im wcześniej zaczniesz planować reklamę, tym lepsze efekty uzyskasz!

Nowa edycja planera obejmuje okres od grudnia 2017 do lutego 2018! Znajdziesz w niej również bonusowy harmonogram na listopad i listę zadań, która możesz wykorzystać również do planowania
innych projektów.

Planer możesz kupić TUTAJ.

Idealna karta klienta – LISTA KONTROLNA

Lista Kontrolna

Lista kontrolna IDEALNA KARTA KLIENTA zawiera aż 47 pozycji – pytań, które należy umieścić w profesjonalnym, gabinetowym dokumencie. Z jej pomocą stworzysz własną, idealną kartę klienta! Wykorzystaj w pełni potencjał marketingowy karty klienta, zdobądź wzory podstawowych zgód prawnych i marketingowych, podnieś jakość obsługi klienta, a także zwiększ bezpieczeństwo przeprowadzanych zabiegów! To ogromna porcja wiedzy w pigułce!

Lista kontrolna IDEALNA KARTA KLIENTA została podzielona na 3 części:

  1. Informacje przeznaczone do wypełniania przez klientkę – dane osobowe, informacje kontaktowe, informacje o stanie zdrowia, alergiach, stylu życia, codziennej pielęgnacji skóry, potrzebach, oczekiwaniach itd.
  2. Informacje ważne z prawnego punktu widzenia – oświadczenie o prawdziwości podanych danych, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zgoda na wysyłanie informacji marketingowych, zgoda na przeprowadzenie zabiegu + przykładowe formułki.
  3. Informacje, które wypełnia pracownik – tutaj znajdziesz zarówno punkty dotyczące pierwszej wizyty, jak również te, z których możecie korzystać przy kolejnych spotkaniach, np. historia
    pielęgnacji, stan skóry, reakcja na zabiegi, zakupione produkty do pielęgnacji domowej, szanse sprzedaży, informacje prywatne.

Listę kontrolną możesz kupić TUTAJ.

Organizuję urodziny gabinetu – LISTA KONTROLNA

Organizuje urodziny gabinetu - lista kontrolna

Urodziny gabinetu kosmetycznego to świetna okazja do promocji i pozyskania nowych klientek! Jak zorganizować urodziny, żeby zapisać się w pamięci klientek? Jak przygotować ofertę, aby sprzedać jak najwięcej zabiegów? Jak rozpisać przygotowania, żeby wszystko poszło zgodnie z planem? Mam dla Ciebie mnóstwo praktycznych wskazówek! Zapoznaj się z nimi i zorganizuj naprawdę perfekcyjne URODZINY GABINETU!

Lista kontrolna ORGANIZUJĘ URODZINY GABINETU składa się z 6 części:

  • Przygotowania – zadania związane z planowaniem imprezy urodzinowej, grupy docelowej, promocji i podziału pracy.
  • Tworzenie oferty urodzinowej – zadania, które pomogą Ci stworzyć ofertę urodzinową na której zarobisz.
  • Przygotowania w gabinecie – szczegółowe lista zadań i zakupów niezbędnych do przygotowania wnętrza gabinetu oraz urodzinowego menu.
  • Promocja urodzin – lista działań promocyjnych, które powinnaś wykonać, żeby przyciągnąć na urodziny jak najwięcej klientek.
  • Na chwilę przed urodzinami – ostatnie szlify, czyli zadania, które musisz wykonać, żeby nic nie zakłóciło przebiegu imprezy.
  • Po urodzinach – czas na podsumowania efektów akcji.

Listę kontrolną możesz kupić TUTAJ.

Pakiet sezonowe promocje w gabinecie kosmetycznym – 2 PLANERY

PAKIET

W skład pakietu sezonowe promocje wchodzą 2 PLANERY na okres jesień – zima 2017/2018. Jeśli jeszcze nie zaczęłaś planować akcji reklamowych na październik i listopad, to to jest absolutnie
ostatni dzwonek! Kupując 2 edycje planera jednocześnie (pakiet) możesz skorzystać z niskiej,promocyjnej ceny!

Pakiet obejmuje okres od września 2017 do lutego 2018! Znajdziesz w nim również bonusowy harmonogram na listopad i listę zadań, która możesz wykorzystać również do planowania innych
projektów.

Planery to idealne narzędzie dla właścicielek i managerek gabinetów kosmetycznych, które:

  • nie mają pomysłu na sezonowe akcje promocyjne,
  • mają problem z zaplanowaniem kampanii reklamowej od A do Z,
  • nie są zadowolone ze skuteczności dotychczasowych działań reklamowych,
  • chcą pozyskać nowe klientki ograniczając jednocześnie koszty reklamy,
  • chcą reklamować gabinet, ale nie potrafią znaleźć czasu, żeby się tym zająć,
  • chcą wreszcie zacząć działać skutecznie,
  • mają problem z trzymaniem się ustalonych terminów promocji i z mnożącymi się jak grzyby po deszczu rzeczami do zrobienia,
  • chcą znaleźć więcej czasu dla siebie i dla rodziny, bez zaniedbywania rozwoju gabinetu.

Jeśli choć jeden z powyższych punktów opisuje Ciebie, zacznij korzystać z PLANERÓW jak najszybciej! Gwarantuję Ci, że jeśli zrobisz to naprawdę rzetelnie, bardzo szybko odczujesz pozytywne zmiany we wszystkich wymienionych obszarach!

Każdy PLANER zawiera 26 stron. Znajdziesz w nich mnóstwo przydatnych narzędzi, które pomogą Ci szybko zaplanować bardzo skuteczne akcje promujące gabinet! Niektóre z nich:

  • lista świąt i innych okazji do promocji gabinetu,
  • nauka planowania kampanii reklamowej wraz z rozpisanym przykładem jesiennej i zimowej promocji,
  • kalendarz,
  • cenne wskazówki marketingowe,
  • ramowy plan głównej kampanii reklamowej i dodatkowych działań reklamowych na dany miesiąc,
  • zadania, które musisz zrealizować, aby przygotować się do skutecznej promocji gabinetu z podziałem na 10 kluczowych obszarów,
  • szczegółowy harmonogram promocji,
  • wzór listy zadań.

Pakiet możesz kupić TUTAJ.

Zapraszam serdecznie na zakupy!

Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie dostępne produkty, kliknij TUTAJ!

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym