Chciałabyś mnie poznać osobiście? Jest okazja! Dzisiejszy, krótki wpis będzie o ciekawym wydarzeniu dla przedsiębiorczych kobiet, które prowadzą własne gabinety!
Każda z nas ma czasami gorsze dni… Brakuje sił, motywacji, wszystko widzimy w czarnych barwach i mamy ochotę zakopać się
Ten artykuł to pierwsza część cyklu, w którym przekażę Ci najważniejsze informacje związane z tworzeniem i administrowaniem stroną internetową gabinetu
Te klientki… Przychodzą, przychodzą, siedzą do wieczora, na nic nie masz czasu… Ani wyjść na zakupy, ani pranie zrobić, nie
Studia czy szkoła policealna? Technik usług kosmetycznych czy kosmetolog? Sprawdź czym różnią się te zawody i kto jest lepiej przygotowany
Czy kosmetyczki i kosmetolodzy mogą wykonywać inwazyjne zabiegi estetyczne? Które z nich powinny być zarezerwowane wyłącznie dla lekarzy? Kto ma
W środowisku kosmetycznym coraz głośniej o konieczności wprowadzenia zmian w prawie, które będą regulować uprawnienia poszczególnych grup zawodowych. Najaktywniejsze w
Zastanawiałaś się kiedyś dlaczego w swojej pracy używasz rękawiczek? Jakie jest ich zadanie? Czy mają chronić Ciebie, czy może Twoje
Wybierasz się na targi kosmetyczne? Wiesz już w jakich terminach organizowane są najważniejsze imprezy? Przygotowałam dla Ciebie listę najciekawszych targów,
Jeśli jeszcze raz usłyszę, że kosmetyczki są złe bo nastają na zdrowie i życie biednych klientów biegając za nimi ze
Masz własny gabinet? Podejrzewam, że jak każda przedsiębiorcza kobieta z pracy nie wychodzisz nigdy. Nawet jeśli jesteś z rodziną, na
Miałam w mieszkaniu starą brzydką tapetę po poprzednich lokatorach. Jako, że sama mam tendencje do bycia Zosią samosią, postanowiłam że
Relacje z klientem – czym są, jak je budować i jak czerpać z nich realne zyski? Kiedy zbyt zażyłe relacje
W swojej pracy z właścicielami gabinetów kosmetycznych bardzo często spotykam się z problemem dużej rotacji pracowników, który nierzadko przybiera takie
Wprowadzanie na rynek nowej marki to trudne i zarazem niezwykle kosztowne przedsięwzięcie. Ciężko przewidzieć czy nowy produkt spotka się z
Sylwester za nami – pora pożegnać bąbelki i wziąć się za solidne podsumowanie ubiegłego roku! Krótka analiza pozwoli Ci zdiagnozować
Od dłuższego czasu szukasz pracy i nic z tego nie wychodzi? Wysłałaś już kilkadziesiąt CV i nie otrzymałaś żadnego zaproszenia
Chyba każdemu właścicielowi gabinetu kosmetycznego zdarzyło się próbować promocji swoich usług przy pomocy mailingu reklamowego. Czy w obliczu nowych możliwości
Internet oferuje nam nieograniczone możliwości sprzedaży. Naszym potencjalnym klientem jest właściwie każdy, kto ma dostęp do sieci, czyli według aktualnych
Kupić nowy sprzęt, a może jeszcze się wstrzymać… Wziąć udział w szkoleniu? Wprowadzić nową linię? Zatrudnić nowego pracownika? Te pytania
Zainteresowanie kosmetykami naturalnymi z chwilowej mody przerodziło się w trwały trend. Preparaty tworzone w oparciu o surowce roślinne znalazły sporą
Wraz z dynamicznym rozwojem branży kosmetycznej coraz większą popularność zyskują manuale, czyli wszelkiego rodzaju podręczniki definiujące procedury w ośrodkach SPA
Mailing – narzędzie można już powiedzieć wiekowe, ale przez wielu coraz mniej doceniane. Niesłusznie! Liczne przykłady z mojej praktyki zawodowej
Jakby bocznymi drzwiami, do świata kosmetyki wkroczyły blogerki. Najpierw hobbystycznie, teraz już niemal zarobkowo – opisują kosmetyki, zabiegi, a ostatnio
Zastanawialiście się kiedyś dlaczego klienci odchodzą do konkurencji? Przyczyn może być wiele, ale najczęściej robią to dlatego, że nie są
Coraz głośniej ostatnio o postulatach lekarzy, którzy noszą się z zamiarem ograniczenia kompetencji kosmetyczek i kosmetologów w wykonywaniu niektórych inwazyjnych
W dzisiejszym świecie praktycznie żadna firma nie może funkcjonować bez reklamy internetowej. Kilka miesięcy temu, praktycznie bez echa weszły w
Prowadzenie dokumentacji przeprowadzanych zabiegów to obecnie nieodłączny element profesjonalnej obsługi w każdym daySPA. Chociaż dość powszechne, karty klienta są jeszcze
Czasy, w których obecność gabinetu w sieci ograniczała się wyłącznie do stworzenia prostej strony internetowej już dawno za nami… Do
Wybierasz się na targi kosmetyczne! Specjalnie z myślą o osobach, które chcą pogłębiać swoją wiedzę i polują na atrakcyjne promocje,