Muahahahaha.. tak zwykle zaczyna się horror. Mój horror rozpoczął się inaczej. Jeśli chcesz wiedzieć co wspólnego mają moje wakacje ze
Strona internetowa gabinetu kosmetycznego nie może istnieć bez domeny. Sprawdź gdzie kupić domenę i ile to kosztuje. Dowiedz się jakie
Każdy właściciel gabinetu kosmetycznego szuka oszczędności, które pomogą zredukować i tak już zbyt wysokie koszty. Czy można skutecznie reklamować usługi
Zastanawiasz się gdzie są Twoje klientki? Są wszędzie! W każdym domu, w każdym bloku – jednym słowem na każdej ulicy
Masz czasami ochotę dokształcić się w dziedzinie marketingu, nowych mediów, pozycjonowania, tworzenia stron internetowych itp., ale zniechęcają Cię dziwaczne zwroty,
Co jakiś czas w sieci rozbrzmiewają dyskusje na temat zasadności publikowania na Facebooku głupawych obrazków – np. zdjęć kotków. Postanowiłam
Czy wiesz, że ok. 65% Twoich klientek korzysta z internetu? Sprawdź jakie błędy popełniasz i dowiedz się co zrobić, żeby
Budżet na reklamę – na to hasło wielu właścicieli gabinetów kosmetycznych chce uciec gdzie pieprz rośnie! Budżet jeszcze nigdy nikogo
Warto. Na tym możemy zakończyć. Zapraszam za tydzień 😉 Ok przyznaję, będzie drugie dno, bo szkolenia to nie tylko wiedza,
Robicie burzę mózgów – pomysłów na reklamę gabinetu kosmetycznego, fryzjerskiego lub SPA są dziesiątki. Minął miesiąc. Z 30 pomysłów zostały 2 w
Dzisiaj będzie artykuł dla odważnych! Dlaczego? Zdaję sobie sprawę, że wielu osobom pracującym w branży kosmetycznej sprawna obsługa komputera sprawia
Chciałabyś mnie poznać osobiście? Jest okazja! Dzisiejszy, krótki wpis będzie o ciekawym wydarzeniu dla przedsiębiorczych kobiet, które prowadzą własne gabinety!
Każda z nas ma czasami gorsze dni… Brakuje sił, motywacji, wszystko widzimy w czarnych barwach i mamy ochotę zakopać się
Ten artykuł to pierwsza część cyklu, w którym przekażę Ci najważniejsze informacje związane z tworzeniem i administrowaniem stroną internetową gabinetu
Te klientki… Przychodzą, przychodzą, siedzą do wieczora, na nic nie masz czasu… Ani wyjść na zakupy, ani pranie zrobić, nie
Studia czy szkoła policealna? Technik usług kosmetycznych czy kosmetolog? Sprawdź czym różnią się te zawody i kto jest lepiej przygotowany
Czy kosmetyczki i kosmetolodzy mogą wykonywać inwazyjne zabiegi estetyczne? Które z nich powinny być zarezerwowane wyłącznie dla lekarzy? Kto ma
W środowisku kosmetycznym coraz głośniej o konieczności wprowadzenia zmian w prawie, które będą regulować uprawnienia poszczególnych grup zawodowych. Najaktywniejsze w
Zastanawiałaś się kiedyś dlaczego w swojej pracy używasz rękawiczek? Jakie jest ich zadanie? Czy mają chronić Ciebie, czy może Twoje
Wybierasz się na targi kosmetyczne? Wiesz już w jakich terminach organizowane są najważniejsze imprezy? Przygotowałam dla Ciebie listę najciekawszych targów,
Jeśli jeszcze raz usłyszę, że kosmetyczki są złe bo nastają na zdrowie i życie biednych klientów biegając za nimi ze
Masz własny gabinet? Podejrzewam, że jak każda przedsiębiorcza kobieta z pracy nie wychodzisz nigdy. Nawet jeśli jesteś z rodziną, na
Miałam w mieszkaniu starą brzydką tapetę po poprzednich lokatorach. Jako, że sama mam tendencje do bycia Zosią samosią, postanowiłam że
Relacje z klientem – czym są, jak je budować i jak czerpać z nich realne zyski? Kiedy zbyt zażyłe relacje
W swojej pracy z właścicielami gabinetów kosmetycznych bardzo często spotykam się z problemem dużej rotacji pracowników, który nierzadko przybiera takie
Wprowadzanie na rynek nowej marki to trudne i zarazem niezwykle kosztowne przedsięwzięcie. Ciężko przewidzieć czy nowy produkt spotka się z
Sylwester za nami – pora pożegnać bąbelki i wziąć się za solidne podsumowanie ubiegłego roku! Krótka analiza pozwoli Ci zdiagnozować
Od dłuższego czasu szukasz pracy i nic z tego nie wychodzi? Wysłałaś już kilkadziesiąt CV i nie otrzymałaś żadnego zaproszenia
Chyba każdemu właścicielowi gabinetu kosmetycznego zdarzyło się próbować promocji swoich usług przy pomocy mailingu reklamowego. Czy w obliczu nowych możliwości
Internet oferuje nam nieograniczone możliwości sprzedaży. Naszym potencjalnym klientem jest właściwie każdy, kto ma dostęp do sieci, czyli według aktualnych