Zastanawiasz się gdzie są Twoje klientki? Są wszędzie! W każdym domu, w każdym bloku – jednym słowem na każdej ulicy w zasięgu Twojego gabinetu! Problem więc nie tkwi w tym skąd je wziąć, tylko jak je przekonać, żeby wybrały się właśnie do Ciebie!

Dzisiaj będzie krótko i konkretnie! W kolejnych wpisach zdradzę więcej na temat poszczególnych metod pozyskiwania klientek do gabinetu kosmetycznego, fryzjerskiego lub SPA!

Jak pozyskać klientki gabinetu kosmetycznego?

1) Wykorzystaj potencjał, którym dysponujesz!

Zmobilizuj swoje aktualne klientki, żeby przyprowadziły do Ciebie koleżanki. Spróbuj odzyskać osoby, której od jakiegoś czasu przestały się u Ciebie pojawiać!

2) Zadbaj o jakość obsługi!

Zrób wszystko, żeby osoby, które odwiedzą Cię po raz pierwszy, zostały z Tobą na dłużej! Zadbaj o odpowiednią obsługę, odśwież wnętrze gabinetu, popracuj nad nową, bardziej atrakcyjną ofertą. Zawsze zbieraj namiary osób, które zdecydowały się skorzystać z Twoich usług, utrzymuj z nimi stały kontakt!

3) Popracuj nad wizerunkiem gabinetu w internecie!

Popraw stronę internetową, zadbaj o jej pozycję w wyszukiwarce. Pomyśl nad płatną reklamą, która zapewni Ci wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania. Zaplanuj kampanię reklamową w mediach społecznościowych – buduj relacje z obecnymi i potencjalnymi klientkami. Zbadaj internetowe opinie o Twoim gabinecie oraz sprawdź swoją obecność katalogach, lokalizatorach i mapach.

4) Zaakcentuj swoją obecność w lokalnej społeczności!

Wybierz się do lokalnej siłowni, klubu fitness, zorganizuj ciekawe wydarzenie w swojej okolicy. Reklamuj się lokalnie, ale nie idź na łatwiznę! Zamiast wrzucać do skrzynek ulotki, zaskocz swoich potencjalnych klientów niestandardowymi działaniami! Buduj swój wizerunek eksperta w lokalnej społeczności! Bierz udział w ważnych akcjach – pamiętaj o społecznej odpowiedzialności małego biznesu!

5) Nawiązuj owocne współprace!

Jeśli nie chcesz lub nie możesz zatrudniać, nawiązuj owocne współprace! Poszukaj dermatologa, lekarza medycyny estetycznej, masażysty, fizjoterapeuty, podologa…  Osób, które wzbogacą Twoją ofertę i pozwolą Ci się wyróżnić! Nie zapominaj o formalnych aspektach takiej współpracy, które pomogą Ci uniknąć wielu kłopotów.

Jaki sposób pozyskiwania klientów sprawdza się najlepiej w Twoim gabinecie?

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym