Gabinet od zaplecza

obsługa klienta

klientka roszczeniowa
nowe wpisyobsługa klienta

Stworzyłam potwora! Jak poradzić sobie z klientką, która żąda?

Żądam! Rabatu, zabiegu w niedzielę o 14, bezpłatnych próbek, zniżki dla koleżanek, darmowego zabiegu po znajomości, miejsca w grafiku niezależnie

lojalność klientekmarketing gabinetunowe wpisyobsługa klientawycena zabiegówzarządzanie

Jak poradzić sobie z „robię hybrydę za 20 zł”? Czy to jest Twoja grupa docelowa?

Czy masz szansę zarabiać na prowadzeniu gabinetu, jeśli na każdym kroku spotykasz się z ofertami wykonywania zabiegu nawet nie po

Procedury w gabinecie kosmetycznym - co powinny zawierać? Jak je tworzyć? Jak poprawić jakość obsługi i zatrzymać klientki?
dokumenty w gabineciejakość usługnowe wpisyobsługa klientaorganizacja w gabineciezarządzanie

Procedury w gabinecie kosmetycznym – zadbaj o detale!

W ferworze codziennej pracy często zapominamy jak wielkie znaczenie mają szczegóły. Rzeczy pozornie nieistotne, które w rzeczywistości mogą zdecydować o

Lojalność klientek gabinetu kosmetycznego - jak ją budować? Jak sprawić, żeby klientki zostawały w gabinecie i nie korzystały z usług konkurencji?
jakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klientaslider

Jak budować lojalność klientek gabinetu kosmetycznego?

Co zrobić w sytuacji, w której nieustannie rosnąca w siłę konkurencja zabiera Ci klientów? Inwestować w reklamę, czy może spróbować

dokumenty w gabineciejakość usługlojalność klienteknowe wpisyobsługa klienta

Klientka niedoinformowana = klientka niezadowolona

Mały wypadek, wizyta u lekarza, zastrzyk przeciwtężcowy, profilaktycznie antybiotyk. Wracam do domu. Za 2 dni noga jest coraz bardziej spuchnięta

antyporadniknowe wpisystrona internetowa gabinetu

Recepta na odstraszenie klientek! (potwierdzona skuteczność)

Muahahahaha.. tak zwykle zaczyna się horror. Mój horror rozpoczął się inaczej. Jeśli chcesz wiedzieć co wspólnego mają moje wakacje ze

marketing gabinetunowe wpisy

Jak pozyskać klientki gabinetu kosmetycznego?

Zastanawiasz się gdzie są Twoje klientki? Są wszędzie! W każdym domu, w każdym bloku – jednym słowem na każdej ulicy

nowe wpisysprzedaż kosmetyków

Manual = mądrzy pracownicy i świadomi klienci!

Wraz z dynamicznym rozwojem branży kosmetycznej coraz większą popularność zyskują manuale, czyli wszelkiego rodzaju podręczniki definiujące procedury w ośrodkach SPA

dokumenty w gabinecienowe wpisy

Karta klienta – cenne źródło informacji!

Prowadzenie dokumentacji przeprowadzanych zabiegów to obecnie nieodłączny element profesjonalnej obsługi w każdym daySPA. Chociaż dość powszechne, karty klienta są jeszcze