W dwóch pierwszych częściach artykułu pomarudziliśmy i powytykaliśmy sobie błędy. Dzisiaj przyszedł czas na nieco bardziej konstruktywne czynności. Powiem Ci
W pierwszej części artykułu skupiliśmy się na cechach, których absolutnie nie powinna mieć przyszła szefowa gabinetu kosmetycznego. Jeśli dobrnęłaś do
Praca na śmieciowej umowie, brak urlopu, kiepskie zarobki… Gorzej już być nie może… Moja szefowa jest głupia, niemiła i skąpa,
W gabinecie kosmetycznym rozmawia się niemal o wszystkim – o męczącej pracy, leniwych mężach, niegrzecznych dzieciach, wrednych koleżankach, kiepskiej pogodzie…
Większość gabinetów kosmetycznych może się pochwalić posiadaniem firmowego profilu na Facebooku. No właśnie… czy „pochwalić” to jest aby na pewno
W Twoim gabinecie zaczyna ubywać klientów? Zastanawiasz się czy wprowadzić do oferty nowe zabiegi? A może lepszym wyjściem byłaby specjalizacja,
Wakacje zleciały jak z bicza strzelił, a ja jak zwykle przygotowałam dla Was listę jesiennych targów i konferencji dla branży
W życiu większości z nas przychodzi moment, w którym zaczynamy myśleć o podzieleniu się z ludzkością swoim materiałem genetycznym i
Jesteś właścicielką gabinetu kosmetycznego. Albo fryzjerskiego. Codziennie rano wstajesz, ubierasz się i przychodzisz do pracy. Wieczorem prawie bez sił wracasz
Szkolenia to niezbędny element rozwoju – zarówno pracowników, jak i całego gabinetu. W które szkolenia warto inwestować? Kiedy szkolić i
Na dźwięk słowa domena przechodzą Cię ciarki? Na samą myśl o serwerze dzwonisz w panice do informatyka? To normalne, ale
Marketingowa konferencja dla branży kosmetycznej? Nie mogło mnie tam zabraknąć! Chcesz wiedzieć czy warto wybrać się na kolejną edycję tej
Muahahahaha.. tak zwykle zaczyna się horror. Mój horror rozpoczął się inaczej. Jeśli chcesz wiedzieć co wspólnego mają moje wakacje ze
Strona internetowa gabinetu kosmetycznego nie może istnieć bez domeny. Sprawdź gdzie kupić domenę i ile to kosztuje. Dowiedz się jakie
Każdy właściciel gabinetu kosmetycznego szuka oszczędności, które pomogą zredukować i tak już zbyt wysokie koszty. Czy można skutecznie reklamować usługi
Zastanawiasz się gdzie są Twoje klientki? Są wszędzie! W każdym domu, w każdym bloku – jednym słowem na każdej ulicy
Masz czasami ochotę dokształcić się w dziedzinie marketingu, nowych mediów, pozycjonowania, tworzenia stron internetowych itp., ale zniechęcają Cię dziwaczne zwroty,
Co jakiś czas w sieci rozbrzmiewają dyskusje na temat zasadności publikowania na Facebooku głupawych obrazków – np. zdjęć kotków. Postanowiłam
Czy wiesz, że ok. 65% Twoich klientek korzysta z internetu? Sprawdź jakie błędy popełniasz i dowiedz się co zrobić, żeby
Budżet na reklamę – na to hasło wielu właścicieli gabinetów kosmetycznych chce uciec gdzie pieprz rośnie! Budżet jeszcze nigdy nikogo
Warto. Na tym możemy zakończyć. Zapraszam za tydzień 😉 Ok przyznaję, będzie drugie dno, bo szkolenia to nie tylko wiedza,
Robicie burzę mózgów – pomysłów na reklamę gabinetu kosmetycznego, fryzjerskiego lub SPA są dziesiątki. Minął miesiąc. Z 30 pomysłów zostały 2 w
Dzisiaj będzie artykuł dla odważnych! Dlaczego? Zdaję sobie sprawę, że wielu osobom pracującym w branży kosmetycznej sprawna obsługa komputera sprawia
Chciałabyś mnie poznać osobiście? Jest okazja! Dzisiejszy, krótki wpis będzie o ciekawym wydarzeniu dla przedsiębiorczych kobiet, które prowadzą własne gabinety!
Każda z nas ma czasami gorsze dni… Brakuje sił, motywacji, wszystko widzimy w czarnych barwach i mamy ochotę zakopać się
Ten artykuł to pierwsza część cyklu, w którym przekażę Ci najważniejsze informacje związane z tworzeniem i administrowaniem stroną internetową gabinetu
Te klientki… Przychodzą, przychodzą, siedzą do wieczora, na nic nie masz czasu… Ani wyjść na zakupy, ani pranie zrobić, nie
Studia czy szkoła policealna? Technik usług kosmetycznych czy kosmetolog? Sprawdź czym różnią się te zawody i kto jest lepiej przygotowany
Czy kosmetyczki i kosmetolodzy mogą wykonywać inwazyjne zabiegi estetyczne? Które z nich powinny być zarezerwowane wyłącznie dla lekarzy? Kto ma
W środowisku kosmetycznym coraz głośniej o konieczności wprowadzenia zmian w prawie, które będą regulować uprawnienia poszczególnych grup zawodowych. Najaktywniejsze w