W najnowszym numerze czasopisma BEAUTY INSPIRATION znajdziesz wywiad ze mną – rozmowę na temat skutecznego marketingu gabinetu w sieci! Redaktor
Od czego zacząć, jeśli chcemy założyć swój gabinet kosmetyczny, jak i czego się uczyć, a także jak się reklamować i
Dziś weszły w życie przepisy regulujące ważne kwestie związane z korzystaniem z solarium. Ustawa m.in. zakazuje jakiejkolwiek promocji tego typu
Dlaczego niektóre gabinety kosmetyczne mają grafik zapisany na kilka miesięcy do przodu, a inne ledwie wiążą koniec z końcem? Co
Choć do gabinetów kosmetycznych coraz częściej zaglądają mężczyźni, to kobiety nadal stanowią większość klientów. Również w salonach fryzjerskich panie zwykle
1. Postaw na akcje lojalnościowe Jesień to dobry czas na uruchamianie wszelkich akcji lojalnościowych. Klientki wracają do nas po wakacjach,
Narzędzia marketingowe dla gabinetów kosmetycznych to niezawodny sposób na skuteczną reklamę przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy! Wykorzystaj ogromną siłę,
Słyszałaś o cold marketingu? Czy to skuteczna forma reklamy gabinetu kosmetycznego? Dowiedz się czym jest cold marketing! Sprawdź jak wykorzystać
Jak stworzyć grafikę reklamową, która przyciągnie uwagę Twoich klientek? Opowiem Ci o tym na przykładzie tworzenia okładki mojego nowego e-booka!
Zakaz reklamy solarium – czy to możliwe? Do sejmu trafił prezydencki projekt ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami korzystania z
Czy video marketing to dobry wybór dla salonu kosmetycznego? Jak tworzyć skuteczne treści wideo, które wzmocnią pozostałe kanały reklamy gabinetu
Budżet na reklamę – na to hasło wielu właścicieli gabinetów kosmetycznych chce uciec gdzie pieprz rośnie! Budżet jeszcze nigdy nikogo
Robicie burzę mózgów – pomysłów na reklamę gabinetu kosmetycznego, fryzjerskiego lub SPA są dziesiątki. Minął miesiąc. Z 30 pomysłów zostały 2 w
Miałam w mieszkaniu starą brzydką tapetę po poprzednich lokatorach. Jako, że sama mam tendencje do bycia Zosią samosią, postanowiłam że
Chyba każdemu właścicielowi gabinetu kosmetycznego zdarzyło się próbować promocji swoich usług przy pomocy mailingu reklamowego. Czy w obliczu nowych możliwości
Mailing – narzędzie można już powiedzieć wiekowe, ale przez wielu coraz mniej doceniane. Niesłusznie! Liczne przykłady z mojej praktyki zawodowej
Jakby bocznymi drzwiami, do świata kosmetyki wkroczyły blogerki. Najpierw hobbystycznie, teraz już niemal zarobkowo – opisują kosmetyki, zabiegi, a ostatnio
W dzisiejszym świecie praktycznie żadna firma nie może funkcjonować bez reklamy internetowej. Kilka miesięcy temu, praktycznie bez echa weszły w
Czasy, w których obecność gabinetu w sieci ograniczała się wyłącznie do stworzenia prostej strony internetowej już dawno za nami… Do