Prowadzisz salon w branży beauty? Chcesz wiedzieć, jak być kilkanaście tysięcy rocznie na plusie? Chciałabym zwrócić Twoją uwagę na pewien
Masz w ofercie swojego gabinetu kosmetycznego popularny zabieg, na którym niewiele zarabiasz? Pokażę Ci, co zrobić, żeby to zmienić! Zobacz dostępne
Jak wygląda kontrola Inspekcji Handlowej w salonie kosmetycznym lub fryzjerskim? Czy zawsze jest zapowiedziana? Co mogą skontrolować inspektorzy? Za co
Salon gotowy na kontrolę Inspekcji Handlowej – PREMIERA!
Chcesz solidnie przygotować się na kontrolę Inspekcji Handlowej? Mam dla Ciebie listę aż 87 rzeczy, które może skontrolować Inspekcja Handlowa
Słyszałaś o „aferze” z paragonem od fryzjera na 430 zł? Kto w tej sytuacji ma rację? Jakie błędy popełniono i
Wiedziałaś, że „od sanepidu” Twój salon może dostać „certyfikat” z żabą? Chcesz wiedzieć, dlaczego uważam, że to nie do końca
Właścicielko gabinetu kosmetycznego, sprawdź, dlaczego nie zarabiasz!
Dzisiaj będzie do bólu szczerze. Jeśli masz słabe nerwy, radzę Ci nie czytać dalej… Wiesz dlaczego ludzie nie zarabiają na
Sterylizacja w gabinecie kosmetycznym i fryzjerskim – od A do Z!
Sterylizacja w gabinecie kosmetycznym lub fryzjerskim – wszystko co chcesz wiedzieć, a o co nie miałaś kogo zapytać! Cały proces
W ferworze codziennej pracy często zapominamy jak wielkie znaczenie mają szczegóły. Rzeczy pozornie nieistotne, które w rzeczywistości mogą zdecydować o
Zauważyłaś, że do Twojego gabinetu zagląda ostatnio coraz mniej klientek? Zastanawiałaś się nad przyczyną takiego stanu rzeczy? Zamiast się zastanawiać,
Co zrobić w sytuacji, w której nieustannie rosnąca w siłę konkurencja zabiera Ci klientów? Inwestować w reklamę, czy może spróbować
Mały wypadek, wizyta u lekarza, zastrzyk przeciwtężcowy, profilaktycznie antybiotyk. Wracam do domu. Za 2 dni noga jest coraz bardziej spuchnięta
Przeprowadziłam dzisiaj bardzo luźną i miłą rozmowę z potencjalnym klientem. Kiedy przeszliśmy do tematu ceny usługi, oczywiście jak zwykle w
W Twoim gabinecie zaczyna ubywać klientów? Zastanawiasz się czy wprowadzić do oferty nowe zabiegi? A może lepszym wyjściem byłaby specjalizacja,