marketing gabinetu

GABINET W PIGUŁCE – SIERPIEŃ 2018

Podsumowanie tekstów, które pojawiły się na blogu w sierpniu 2018

Mam dla Ciebie kolejne podsumowanie miesiąca na blogu Gabinet od zaplecza – tym razem zestawienie wszystkich tekstów, które pojawiły się w sierpniu 2018! Było małe podsumowanie ostatniego roku na blogu, bo minął już rok (aż trudno uwierzyć!) od premiery mojego pierwszego e-booka. Pisałam również o lojalności klientek, uprawnieniach zawodowych, zgodach, które należy dać do podpisania w karcie klienta… Na zakończenie miesiąca opublikowałam tradycyjny artykuł o targach, kongresach i konferencjach branżowych w sezonie JESIEŃ 2018 – udało się zebrać w jednym miejscu aż 35 imprez!

Czego nauczył mnie ostatni rok prowadzenia bloga?

Fragment artykułu:

Uważam, że nie ma nic cenniejszego dla właściciela firmy niż czytanie o doświadczeniach innych przedsiębiorców. Nieważne, czy zgadzamy się z tym, co widzimy, czy mowa jest o sukcesie, czy o porażce – zawsze można wyciągnąć jakieś wnioski dla siebie. Choćby takie, że czegoś absolutnie nie chcemy robić w podobny sposób 😉 Z okazji ważnej dla mnie rocznicy mam dziś dla Ciebie kilka wniosków, które wyciągnęłam z ostatniego roku intensywnych działań na blogu. Dołączyłam do nich wskazówki, które możesz wykorzystać w prowadzeniu swojego gabinetu beauty! więcej…

Sprawdź, jak inne gabinety korzystają z nowoczesnych narzędzi reklamowych?

Fragment artykułu:

Z okazji rocznicy premiery e-booka 159 prostych, darmowych narzędzi, które pomogą Ci pozyskać nowe klientki, postanowiłam podsumować wyniki ankiety, w której pytałam Was jak oceniacie jego przydatność. Jeśli ktoś rozważał zakup, ale nie jest przekonany, zachęcam gorąco do zapoznania się z opiniami właścicieli i managerów innych gabinetów kosmetycznych! więcej…

Regulacja uprawnień kosmetologów i kosmetyczek – co nowego?

Fragment artykułu:

Często czytam na różnych branżowych grupach, że już wchodzą przepisy, które znacznie ograniczą wykonywanie niektórych, bardziej inwazyjnych zabiegów. Temat rozgrzewa emocje już od dawna, ale tak naprawdę nikt nie wie, na ile poważna jest sprawa i kiedy mogą pojawić się jakieś konkrety. Postanowiłam zrobić małe śledztwo w tej sprawie! 😉 więcej…

Jak zwiększyć lojalność klientek gabinetu kosmetycznego?

Fragment artykułu:

Co zrobić, żeby raz zdobyta klientka została z Tobą na dłużej? Jak sprawić, aby niższe ceny konkurencji nie skusiły osób, które dotąd korzystały wyłącznie z Twoich usług? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększenie lojalności klientek gabinetu kosmetycznego! więcej…

Kosmetyczki i kosmetolodzy chcą wykonywać inwazyjne zabiegi kosmetyczne!

Fragment artykułu:

inwazyjne zabiegi kosmetyczneInwazyjne zabiegi kosmetyczne – kto powinien je wykonywać? Sprawdź, co środowisko kosmetyczne sądzi na temat możliwości wykonywania w gabinetach kosmetycznych inwazyjnych zabiegów z pogranicza medycyny i kosmetologii! Poznaj wyniki ankiety, które zaskakują! więcej…

Przychodzi klientka do gabinetu i… Co mam jej dać do podpisania?

Fragment artykułu:

Czy zawsze potrzebuję od klientki mojego salonu beauty zgody na przetwarzanie danych osobowych? W jakiej sytuacji potrzebuję, a w jakiej nie? Kiedy można uniknąć niepotrzebnego zbierania piętrzących się podpisów, a kiedy pisemna akceptacja klientki jest konieczna? O tym w ostatnim artykule w temacie ochrony danych osobowych! więcej…

TARGI KOSMETYCZNE JESIEŃ 2018 – Wszystkie imprezy kosmetyczne i fryzjerskie w sezonie JESIEŃ 2018!

Fragment artykułu:

targi kosmetyczne jesień 2018Targi kosmetyczne 2018 – jak co roku trochę się tego uzbierało! W tym momencie mam dla Ciebie aż 35 imprez – targów, kongresów, konferencji i innych wydarzeń dla branży beauty! Zapoznaj się z aktualną listą i już dziś zaplanuj wyjazdy, które pomogą Ci rozszerzyć horyzonty! więcej…

To już wszystkie teksty, które pojawiły się na blogu w sierpniu 2018! Kolejne zestawienie już pod koniec września!

box świątecznypodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymzimowe promocje w gabinecie kosmetycznym
Anna Wydra-Nazimek - Gabinet od zaplecza
specjalistka do spraw beauty marketingu, właścicielka firmy NEZA Group zajmującej się doradztwem i wsparciem marketingowym dla firm działających w branży kosmetycznej. Autorka kilku tysięcy artykułów publikowanych w najlepszych mediach branżowych. Miłośniczka kotów, zamków i długich spacerów!

Dodaj komentarz

avatar