Z okazji rocznicy premiery e-booka 159 prostych, darmowych narzędzi, które pomogą Ci pozyskać nowe klientki, postanowiłam podsumować wyniki ankiety, w której pytałam Was jak oceniacie jego przydatność. Jeśli ktoś rozważał zakup, ale nie jest przekonany, zachęcam gorąco do zapoznania się z opiniami właścicieli i managerów innych gabinetów kosmetycznych!

O czym jest e-book?

W e-booku opisuję ponad 159 narzędzi, dzięki którym:

  • pozyskasz nowe klientki,
  • będziesz tworzyć coraz bardziej skuteczne reklamy,
  • lepiej wykorzystasz niewielki czas, którym dysponujesz,
  • zautomatyzujesz proste czynności związane z marketingiem po to, żeby skoncentrować się na tym, co naprawdę posuwa Cię do przodu,
  • szybko opanujesz nowe kanały reklamy po to, żeby dotrzeć do nowych odbiorców,
  • będziesz tworzyć bardziej atrakcyjne treści – np. grafiki, video czy teksty promocyjne,
  • skutecznie skoordynujesz pracę osób zajmujących się marketingiem gabinetu w celu osiągnięcia lepszych rezultatów.

To nie jest wiedza, którą znajdziesz w co drugiej publikacji w internecie. To wyższy stopień MARKETINGOWEGO WTAJEMNICZENIA – informacje, z których korzystają na co dzień pracownicy najlepszych agencji marketingowych. Wiedza podana w sposób przystępny – ZROZUMIAŁY DLA KAŻDEGO właściciela czy pracownika gabinetu kosmetycznego. Wiedza specjalnie wyselekcjonowana i dopasowana do specyfiki branży kosmetycznej.

BEZ przysłowiowego LANIA WODY – same konkrety wraz z obrazowymi przykładami dotyczącymi pracy w gabinecie kosmetycznym. Nie znajdziesz na rynku drugiej takiej publikacji!

Czego konkretnie dowiesz się z e-booka? Jak:

  • skutecznie reklamować gabinet przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy,
  • pozyskać dużą liczbę nowych klientek wykorzystując nieznane wielu osobom tricki dotyczące reklamy w internecie,
  • znaleźć darmowe i naprawdę bardzo proste w obsłudze programy, które wykonają za Ciebie sporą część pracy managerskiej,
  • zaledwie kilkoma kliknięciami stworzyć ładną grafikę, sprawdzić ile osób otwiera Twoje maile lub kto najczęściej odwiedza Twój profil na Facebooku,
  • stworzyć lub obrobić video promujące gabinet,
  • wybrać program do zarządzania salonem,
  • poprawić pozycjonowanie strony bez konieczności korzystania z drogich firm oferujących pozycjonowanie,
  • znaleźć najbardziej trafne słowa kluczowe opisujące Twoje usługi,
  • zainstalować piksel Facebooka, poznać i wykorzystać możliwości marketing automation oraz stworzyć skuteczny landing page,
  • błyskawicznie reagować na negatywne opinie na temat Twojego gabinetu, które pojawiają się w internecie,
  • zaoszczędzić na usługach grafika, informatyka czy agencji reklamowej,
  • planować reklamę gabinetu, żeby pozyskać więcej klientek i zmniejszyć wydatki na płatną promocję,
  • korzystać z narzędzi dostępnych dotychczas niemal wyłącznie dla pracowników najlepszych agencji reklamowych!

Opinie właścicieli i managerów gabinetów beauty o e-booku

Poniżej zamieściłam grafiki ze zbiorczymi wynikami ankiet oraz z konkretnymi wypowiedziami osób, które wykorzystały wskazówki, które umieściłam w e-booku:

Więcej informacji o e-booku + możliwość zakupu znajdziesz TUTAJ.

Z kolei wersja dla salonów fryzjerskich znajduje się TUTAJ.