Oznaczenia kosmetyków – na co zwracać uwagę, robiąc zakupy do gabinetu kosmetycznego i fryzjerskiego? Jakie dokładnie informacje powinny się znaleźć
Czy da się sprzedawać w gabinecie bez bycia nachalnym? Czy każda sprzedaż jest dla klientek dyskomfortem? Jakie mogą być skutki?
Mam dla Ciebie wyzwanie! Weź udział w przygotowanej przeze mnie zabawie sprzedażowej i sprawdź, czy uda Ci się namówić klientkę
Gotowe scenariusze rozmów sprzedażowych do wykorzystania w Twoim gabinecie od zaraz! Procedury skutecznej sprzedaży krok po kroku. Weź dla siebie
Skuteczna sprzedaż w salonie beauty od dziś w zasięgu ręki! Mam dla Ciebie absolutnie WSZYSTKO, czego potrzebujesz, żeby zwiększyć sprzedaż
Sztuczna inteligencja w Twoim salonie beauty – zobacz, co za Ciebie zrobi! – VIDEO
Zobacz nowy film, w którym opowiadam o możliwościach wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w Twoim salonie beauty! Żeby nie przegapić nowych
Jak wygląda kontrola Inspekcji Handlowej w salonie kosmetycznym lub fryzjerskim? Czy zawsze jest zapowiedziana? Co mogą skontrolować inspektorzy? Za co
Salon gotowy na kontrolę Inspekcji Handlowej – PREMIERA!
Chcesz solidnie przygotować się na kontrolę Inspekcji Handlowej? Mam dla Ciebie listę aż 87 rzeczy, które może skontrolować Inspekcja Handlowa
Czy w związku z zakazem pracy dla salonów, można wykonywać jakąkolwiek inną działalność, np. sprzedawać kosmetyki, vouchery, wstawiać posty do
Fakt, że zajmujesz się głównie wykonywaniem zabiegów kosmetycznych, nie oznacza, że nie możesz sobie dodatkowo dorobić! Jeśli w Twoim gabinecie
Sprawdź jakie zmiany w przepisach, podatkach i zatrudnianiu czekają nas w 2018 roku! Doświadczona księgowa, Monika Salawa zebrała dla nas
Jak zakaz sprzedaży kosmetyków w aptekach wpłynie na rynek kosmetyczny? Czy zyskają na tym właściciele gabinetów kosmetycznych lub drogerii? Wczoraj Rzeczpospolita
Wprowadzanie na rynek nowej marki to trudne i zarazem niezwykle kosztowne przedsięwzięcie. Ciężko przewidzieć czy nowy produkt spotka się z
Internet oferuje nam nieograniczone możliwości sprzedaży. Naszym potencjalnym klientem jest właściwie każdy, kto ma dostęp do sieci, czyli według aktualnych
Wraz z dynamicznym rozwojem branży kosmetycznej coraz większą popularność zyskują manuale, czyli wszelkiego rodzaju podręczniki definiujące procedury w ośrodkach SPA