Jak pracować, żeby gabinet przynosił jak najwyższe zyski? Jak ustalać ceny zabiegów, redukować koszty i pilnować finansów?
Zebrałam dla Ciebie wszystkie informacje na ten temat, które do tej pory pojawiły się na blogu Gabinet od zaplecza! Znajdziesz tutaj zarówno linki do bezpłatnych artykułów, jak również propozycje płatnych produktów, w których szczegółowo rozwijam wybrane zagadnienia! Będę oczywiście uzupełniać bazę wiedzy w miarę pojawiania się nowych materiałów. Sprawdź, co przygotowałam dla Ciebie do tej pory!
Przeczytaj całość lub skorzystaj z poniższego SPISU TREŚCI (po kliknięciu na dany temat przeniesiesz się w odpowiednie miejsce):
- ustalanie cen zabiegów kosmetycznych (klik),
- bezbolesne podnoszenie cen zabiegów kosmetycznych (klik),
- koszty w gabinecie kosmetycznym – liczenie i redukcja (klik),
- skuteczna sprzedaż zabiegów kosmetycznych (klik),
- kontrola finansów salonu kosmetycznego – jak nimi zarządzać, żeby zawsze wychodzić na mocny plus (klik).
I. Ustalanie cen zabiegów kosmetycznych
1) Ile powinna kosztować henna, żeby opłacało Ci się ją robić?
Henna to zabieg wykonywany w niemal każdym gabinecie kosmetycznym. To również często najtańszy albo jeden z najtańszych zabiegów. Ile powinna kosztować henna, żeby w ogóle opłacało się ją robić? A może zabieg jest tak tani, a klientki tak przyzwyczajone do niskich cen, że lepiej w ogóle zrezygnować z robienia henny?
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
2) 7 powodów, dla których nie warto sugerować się cenami konkurencji!
Porównywanie własnego cennika do cennika konkurencji jest kuszące, ale bywa groźne. Ustalając ceny w oparciu o ofertę okolicznych gabinetów, możesz zastawić na siebie aż 7 pułapek. Sprawdź jakich!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
3) Jak poradzić sobie z „robię hybrydę za 20 zł”? Czy to jest Twoja grupa docelowa?
Czy masz szansę zarabiać na prowadzeniu gabinetu, jeśli na każdym kroku spotykasz się z ofertami wykonywania zabiegu nawet nie po kosztach? Czy profesjonalne usługi kosmetyczne są skazane na porażkę w konfrontacji z domowymi zabiegami wykonywanymi „na czarno”? Grupa docelowa – jak ją ustalić, żeby nie zbankrutować?
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
4) Salon w małym i w dużym mieście a ceny zabiegów
Czy ceny w gabinecie zlokalizowanym w mniejszym mieście powinny być niższe, niż ceny analogicznych usług w dużym mieście? A może wielkość miasta i ilość mieszkańców nie ma znaczenia? więcej…
5) Jak ustalić cenę zabiegu kosmetycznego? – E-BOOK
Krok po kroku przeprowadzam Cię przez proces USTALANIA CENY ZABIEGU. Nie są to ogólne, podstawowe wyliczenia! Uwzględniam absolutnie wszystkie czynniki, które decydują o Twoim ostatecznym zysku z prowadzonej działalności!
Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.
5) Co wpływa na cenę zabiegu? – LISTA KONTROLNA
Sprawdź, czy wyceniając zabiegi wykonywane w swoim gabinecie, wzięłaś pod uwagę wszystkie z 90 kluczowych czynników mających wpływ na wysokość ceny zabiegu!
Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.
II. Podnoszenie cen zabiegów kosmetycznych
1) Niskie ceny – po co i kiedy je podnieść?
Wszędzie atakują nas promocje, obniżki, wyprzedaże… Czasami na nas działają, ale okazja przestała już być okazją. Na wyciągnięcie ręki mamy ich tysiące – aby zachęcić klienta do skorzystania z usług gabinetu potrzeba czegoś więcej!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
2) Co zrobić, żeby klientki nie odeszły po podwyżce cen?
Chcesz więcej zarabiać, ale boisz się podnieść ceny, żeby nie stracić klientek? Jest na to rada! Przeczytaj co zrobić, żeby zmiana cennika nie zrujnowała budżetu Twojego gabinetu!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
3) Wysoka cena zabiegu – czy to musi boleć?
\Przeprowadziłam dzisiaj bardzo luźną i miłą rozmowę z potencjalnym klientem. Kiedy przeszliśmy do tematu ceny usługi, oczywiście jak zwykle w takiej sytuacji pojawiały się argumenty z gatunku:Dlaczego tak drogo?, Nie można taniej?, Mam ograniczony budżet… W sumie nic dziwnego – klasyczne negocjacje. Naszła mnie jednak taka refleksja:
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
4) Poznaj historię Marty, która…
Opowiem Ci historię Marty, która rok temu otworzyła swój gabinet. Ceny zabiegów ustaliła w oparciu o cennik konkurencji. Marta jednak podchodziła do sprawy dużo poważniej niż konkurencja – postawiła na produkty najlepszej jakości, sumiennie sterylizowała narzędzia, oddawała odpady medyczne do utylizacji… Co poszło nie tak?
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
5) Jak podnieść ceny zabiegów i nie stracić klientek? – E-BOOK
Jak podnieść ceny zabiegów, żeby nie stracić klientek? Jak informować o zmianie cennika, aby nie narazić się na nieprzyjemne dyskusje? Mam dla Ciebie 10 sprytnych strategii, które pomogą Ci bezboleśnie podnieść ceny zabiegów!
Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.
6) Plakat/ulotka do druku A4 – CENA ZABIEGU
Plakat/ulotka informacyjna dla klientek, która pokazuje, że na cenę zabiegu w profesjonalnym gabinecie składa się wiele istotnych dla klientki czynników – gotowa do wydruku lub umieszczenia na stronie www, w mediach społecznościowych itd.
Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.
III. Koszty w gabinecie kosmetycznym
1) Ile kosztuje prowadzenie gabinetu kosmetycznego? Część I – lokal i media
Na jaką wysokość miesięcznych opłat związanych z lokalem trzeba się przygotować otwierając gabinet kosmetyczny? Ile kosztuje czynsz, woda, prąd, ogrzewanie i wywóz śmieci? Zobacz wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 232 właścicieli i managerów gabinetów kosmetycznych!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
2) Koszt godziny pracy gabinetu – co to jest i dlaczego musisz go wyliczyć?
Wielu właścicieli gabinetów kosmetycznych liczy koszty zabiegu wyłącznie w oparciu o zużywane na ich wykonanie kosmetyki. Skoro produkty kosztują 20 zł, to niech zabieg będzie za 40 zł – zarobię 20 zł. To ogromny błąd! Zasadnicze koszty funkcjonowania gabinetu w wielu przypadkach ukrywają się zupełnie gdzie indziej, mianowicie w koszcie godziny pracy gabinetu. Sprawdź, co oznacza to enigmatyczne pojęcie i jak taki koszt godziny pracy gabinetu wyliczyć!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
3) Koszty w gabinecie kosmetycznym – jak je zmniejszyć?
Jedną z przyczyn, dla których wielu właścicieli gabinetów kosmetycznych zarabia za mało są nadmierne koszty! Dowiedz się na co tracisz najwięcej pieniędzy i gdzie szukać bezpiecznych oszczędności, które nie wpłyną na jakość Twojej pracy!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
4) Jak obniżyć koszty w salonie kosmetycznym? Praktyczne wskazówki!
Jak obniżyć koszty w salonie kosmetycznym bez szkody dla jakości usług? W których obszarach możesz liczyć na znaczne oszczędności, a które wydatki są nie do ruszenia? Czy masz pewność, że z Twojego gabinetu nie wyciekają pieniądze?
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
5) Koszty prowadzenia gabinetu – LISTA KONTROLNA
Masz już gabinet? Sprawdź, czy analizując swoje finanse, nie pominęłaś istotnych kosztów, które mocno wpływają na Twój budżet! Dopiero otwierasz gabinet? Sprawdź, jakie koszty musisz wziąć pod uwagę, żeby Twój biznes nie generował strat! Mam dla Ciebie bardzo obszerną listę – aż 172 potencjalne koszty prowadzenia gabinetu!
Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.
IV. Sprzedaż zabiegów kosmetycznych
1) Dlaczego musisz postawić na drogie zabiegi i jak je skutecznie sprzedawać?
Robiąc zabieg, który kosztuje 50 zł, musisz przyjąć aż 30 klientek, żeby zarobić 1500 zł! Jeśli „przerzucisz się” na zabiegi za 300 zł, wystarczy umówić się tylko z pięcioma klientkami! Naprawdę warto zainteresować się skutecznymi technikami sprzedaży drogich zabiegów! Zarobisz więcej, przy nieporównywalnie mniejszym wysiłku i nakładzie czasu!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
2) Skuteczna sprzedaż zabiegów kosmetycznych przez stronę www – jak to robić?
Twoje klientki spędzają w sieci coraz więcej czasu. Co zrobić, żeby skraść odrobinę ich uwagi i sprzedać zabieg jeszcze przed pierwszą wizytą w gabinecie? Sprzedaż zabiegów kosmetycznych przez stronę www gabinetu – dowiedz się, jak to robić naprawdę skutecznie!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
3) Internetowa sprzedaż usług kosmetycznych – warto? Które zabiegi sprzedadzą się najlepiej?
Internetowa sprzedaż usług kosmetycznych – warto wprowadzić taką możliwość? Vouchery, pakiety, a może regularna oferta – co ma szanse sprzedać się przez internet? Dlaczego coraz więcej klientów wybiera płatności bezgotówkowe online? Jak to wykorzystać do zwiększenia obrotów Twojego gabinetu kosmetycznego?
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
4) One Time Offer (OTO) – Jak zarobić jeszcze przed wizytą klientki w Twoim gabinecie?
Co zrobić, żeby klientki chętnie kupowały zabiegi przez internet? Jak sprawić, że przestaną odkładać decyzję o skorzystaniu z Twoich usług? Poznaj technikę, która znacznie zwiększa internetową sprzedaż zabiegów kosmetycznych!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
5) Niska cena gwarantuje wysoki zarobek –> jeden z największych MITÓW SPRZEDAŻY!
Ścigasz się z konkurencją, kto bardziej zaniży ceny? Boisz się ustalić wyższą cenę za zabieg, bo klientki przestaną do Ciebie przychodzić? Koniecznie przeczytaj ten artykuł!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
6) 15 sposobów na sprzedanie drogiego zabiegu – E-BOOK
W e-booku opisuję 15 strategii, które skutecznie sprzedają zabiegi z najwyższej półki! To właśnie na nich Twój gabinet zarabia najwięcej, dlatego warto popracować nad umiejętnościami sprzedażowymi całego zespołu! Wybierz dla siebie lub dla swoich pracowników! Jeśli nie masz gabinetu, naucz się sprzedawać drożej i zwiększ swoje prowizje!
Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.
V. Kontrola finansów salonu kosmetycznego
1) Właścicielko gabinetu kosmetycznego, sprawdź dlaczego nie zarabiasz!
Dzisiaj będzie do bólu szczerze. Jeśli masz słabe nerwy, radzę Ci nie czytać dalej… Wiesz dlaczego ludzie nie zarabiają na swoich gabinetach? Mam dla Ciebie sporo gorzkich słów na ten temat!
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
2) Pracujesz w salonie niemal non stop, a mimo to brakuje Ci pieniędzy?
Praca do upadłego. Zabieg, paragon, zabieg, paragon… Koniec miesiąca, rachunki… I znowu zostało niewiele. To boli. Gdzie są te wszystkie pieniądze, które zarobiłam?! Masz czasami wrażenie, że pracujesz tylko po to, żeby opłacać rachunki? Coś ewidentnie jest nie tak! Co?
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
3) Co pracownicy powinni wiedzieć o finansach gabinetu? Wtajemniczać, czy nie?
Czy pracownik powinien wiedzieć, ile wynoszą obroty, koszty i zyski gabinetu? Czy sytuacja, w której pracownik „podlicza” właściciela i sugeruje mu, że zarabia za mało jest dopuszczalna? Jak się zachować, jeśli pracownicy kwestionują Twój sposób zarządzania finansami gabinetu?
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
4) Dobry miesiąc w salonie – czy potrafisz to powtórzyć? Jak znaleźć przyczynę dobrego wyniku finansowego?
W ubiegłym miesiącu zarobiłaś więcej niż zwykle? Fajnie by było to powtórzyć, prawda? Aby to zrobić, trzeba zidentyfikować główną przyczynę Twojego sukcesu!
No jak to – być może pomyślisz – pracowałam dużo, starałam się, i mam! Ok, ale musisz wiedzieć z czego DOKŁADNIE wynikają wyższe dochody.
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
5) Zdarza Ci się “popłynąć”? Jak utrzymać dyscyplinę finansową w gabinecie kosmetycznym?
Nie lubimy rozmawiać o pieniądzach… Bo a nuż ktoś o nas źle pomyśli, pozazdrości, skrytykuje… Powiem Ci, jak to u mnie wygląda, bo jestem pewna, że znajdzie się przynajmniej kilku właścicieli gabinetów z podobnymi problemami, słabościami…
Aby przeczytać artykuł kliknij TUTAJ.
6) AUDYT FINANSOWY gabinetu kosmetycznego – E-book + BONUS
Ten e-book pomoże Ci zmienić sytuację finansową Twojego gabinetu! Dowiesz się ile tak naprawdę wydajesz i zarabiasz. Sprawdzisz gdzie ucieka najwięcej pieniędzy i poznasz skuteczne sposoby redukcji kosztów. Wykonanie audytu otworzy Ci oczy na problemy, na które do tej pory mogłaś zupełnie nie zwracać uwagi. To będzie prawdziwa rewolucja w Twoich gabinetowych finansach!
Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.
7) Która reklama działa najlepiej? – Jak policzyć + gotowy ARKUSZ Excel
Bez mierzenia efektów, nie masz pewności, czy Twoje inwestycje w reklamę mają sens i czy rzeczywiście na nich zarabiasz. Pokażę Ci, jak prosto i skutecznie typować najtańsze i najskuteczniejsze reklamy!
Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.
8) Zaplanuj wydatki w gabinecie kosmetycznym – PLANER cyklicznych płatności
Masz problem z pilnowaniem terminowych opłat w gabinecie kosmetycznym? Mój PLANER raz na zawsze rozwiąże Twoje problemy! Umożliwi Ci prostą, przejrzystą i przede wszystkim skuteczną kontrolę nad comiesięcznymi płatnościami! Wystarczy, że jeden jedyny raz wypiszesz wszystkie rachunki, które musisz opłacać co miesiąc, a już nigdy nie zapomnisz o ważnych opłatach!
Aby zobaczyć pełny opis produktu, kliknij TUTAJ.
Zdobądź materiały, które zamienią Twój gabinet w dobrze naoliwioną maszynę do generowania zysków!
Wybierz temat dla siebie i kliknij na grafikę: