Chcesz tworzyć skuteczne maile, które sprzedają i nie wpadają do spamu? Sprawdź jak konstruować przekazy dla klientek, żeby skutecznie nakłonić je
Czy wiesz, że o skuteczności mailingów wysyłanych do klientek w większości przypadków decydują naprawdę niewielkie detale? Dowiedz się co zrobić, żeby
Marketingowa konferencja dla branży kosmetycznej? Nie mogło mnie tam zabraknąć! Chcesz wiedzieć czy warto wybrać się na kolejną edycję tej
Chyba każdemu właścicielowi gabinetu kosmetycznego zdarzyło się próbować promocji swoich usług przy pomocy mailingu reklamowego. Czy w obliczu nowych możliwości
Mailing – narzędzie można już powiedzieć wiekowe, ale przez wielu coraz mniej doceniane. Niesłusznie! Liczne przykłady z mojej praktyki zawodowej
W dzisiejszym świecie praktycznie żadna firma nie może funkcjonować bez reklamy internetowej. Kilka miesięcy temu, praktycznie bez echa weszły w