Jak tworzyć ulotki, które skutecznie przykują uwagę klientek i skłonią je do wizyty w Twoim gabinecie? Gdzie je rozdawać i jak mierzyć ich skuteczność? O tym w moim artykule, który znajdziesz w najnowszym numerze Beauty Inspiration!

AKTUALIZACJA: artykuł jest już dostępny w całości na blogu. Możesz go przeczytać TUTAJ.

W tym numerze znajdziesz również informację o e-booku 15 sposobów na sprzedanie drogiego zabiegu.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym