W najnowszym numerze Beauty Inspiration znajdziesz mój artykuł na temat sposobów radzenia sobie z niezadowoloną klientką.

Efekt zabiegu niezgodny z oczekiwaniami? Reklamacja? Żądanie zwrotu pieniędzy lub nawet domaganie się odszkodowania… To bardzo trudne i stresujące sytuacje. W artykule znajdziesz informacje, co zrobić, żeby sobie nie zaszkodzić i jak najszybciej rozwiązać konflikt.

Artykuł napisałam wspólnie z radcą prawnym Markiem Koennerem.

Cały artykuł pojawi się na blogu już wkrótce, a tymczasem zapraszam Cię do lektury e-booka Problemy prawne w gabinecie beauty – poradnik kryzysowy – E-BOOK + WZORY DOKUMENTÓW – znajdziesz w nim mnóstwo informacji, które “uratują Ci życie” w kryzysowej sytuacji!

AKTUALIZACJA: artykuł jest już dostępny na blogu w całości – możesz go przeczytać TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym