Mam do rozdania aż 5 podwójnych zaproszeń na konferencję Beauty Meeting (Warszawa, 18.02) – prezent od organizatora 🙂

Wejściówek jest tylko 5, więc jakoś trzeba wybrać, komu je dać. Na konferencji będę miała wykład na temat reklamy gabinetu na Facebooku i pomyślałam, że żeby był on dla Was jak najbardziej ciekawy, zrobię ankietę i podpytam Was trochę o Wasze doświadczenia z reklamowaniem się na Facebooku. Wynikami podzielę się na wykładzie i w artykule na blogu.

Prośba o wypełnienie ankiety jest do WSZYSTKICH, a kto chce powalczyć o podwójne zaproszenie na konferencję, po wypełnieniu ankiety dodatkowo kliknie w link i na stronie, która się wyświetli odpowie na pytanie:

Dlaczego to właśnie Ty powinnaś dostać darmową wejściówkę?

Odpowiadać można do 13.02 do godz. 23.59, a 14.02 do 5 osób wyślę radosnego maila z informacją o wygranej 😀

Krok po kroku:

  1. Wypełniamy ankietę (wszystkie pomocne dusze z własnymi gabinetami + osoby zainteresowane wejściówkami).
  2. Wyskakuje link i klikamy w niego, opowiadamy na pytanie, wpisujemy e-mail i wysyłamy (jeśli ktoś chce powalczyć o darmowe bilety na konferencję – tam też znajdziesz dokładne zasady i informację na temat danych osobowych).

Jedna ważna informacja: wejściówki mam rozdać właścicielom lub managerom gabinetów, więc jeśli nie jesteś taką osobą, wypełnij ankietę, ale nie przechodź dalej na stronę z pytaniem konkursowym, bo nie będziesz mogła odebrać nagrody.

Wypełnij ankietę TUTAJ.


Aktualizacja: konkurs został już rozstrzygnięty, ale jeśli chcesz, nadal możesz wypełnić ankietę – będzie dla mnie pomocna przy tworzeniu nowych artykułów na temat promocji gabinetu na Facebooku 🙂

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym