Już jest nowy, JESIENNY PLANER, a w nim aż 151 konkretnych pomysłów na skuteczne reklamy salonu, odpowiedź na kluczowe pytanie: “czy to już jest “ten moment” na zatrudnienie pracownika” i mnóstwo praktycznych narzędzi do planowania marketingu, finansów i rozwoju salonu!

Prowadzisz salon beauty? Chcesz w jednym miejscu:

  • kontrolować rozwój swojego salonu we wszystkich kluczowych obszarach,
  • tworzyć skuteczne akcje reklamowe, które pomogą Ci pozyskać nowe klientki,
  • monitorować kluczowe dla salonu wskaźniki finansowe,
  • pilnować ważnych terminów?

Skorzystaj z nowej odsłony JESIENNEGO PLANERA – MUST HAVE każdego właściciela i managera salonu beauty! Dodatkowo pomogę Ci znaleźć odpowiedź na pytanie: czy to już jest “ten moment” na zatrudnienie pracownika?

Obejrzyj video, w którym pokazuję wnętrze PLANERA! Pamiętaj, żeby włączyć dźwięk 😉

UWAGA! Promocyjna, premierowa cena planera obowiązuje tylko do 9.09.2020 (środa) do godz. 23:59!

Co zyskasz, pracując z PLANEREM?

  • rozpiszesz i krok po kroku ZREALIZUJESZ ZMIANY, które chcesz wprowadzić w swoim salonie,
  • zyskasz MNÓSTWO POMYSŁÓW na skuteczne akcje reklamowe,
  • będziesz MONITOROWAĆ kluczowe parametry związane z FINANSAMI salonu,
  • krok po kroku zaplanujesz AKCJE REKLAMOWE na całą jesień,
  • dowiesz się, jakie czynniki wziąć pod uwagę rozważając możliwość zatrudnienia pracownika.

PLANER W LICZBACH

  • 136 stron,
  • 151 konkretnych pomysłów na skuteczne reklamy i akcje reklamowe promujące Twój salon,
  • 43 KALENDARZE, HARMONOGRAMY, SZABLONY, PODSUMOWANIA…
  • 22 strony nauki EFEKTYWNEGO planowania.

1) PLANOWANIE

  • ponad 20 stron instrukcji i nauki planowania,
  • CELE I ZMIANY (w 8 kluczowych obszarach) na 3 miesiące,
  • 3 x PLANER miesięczny – wrzesień, październik, listopad 2020,
  • podsumowanie finansowe – trzymiesięczne,
  • kontrola realizacji planów trzymiesięczna.

2) W PLANERACH MIESIĘCZNYCH:

  • kalendarz, wydarzenia, płatności,
  • plany na ten miesiąc,
  • w tym miesiącu zrobię w salonie…,
  • w tym miesiącu będę promować…,
  • w tym miesiącu nauczę się…,
  • dodatkowe zadania na ten miesiąc,
  • święta i okazje do promocji w tym miesiącu,
  • terminy biznesowe (podatki, przepisy),
  • pomysły na wykorzystanie świąt/okazji do promocji salonu – kilkadziesiąt (od 32 do 60) konkretnych pomysłów na każdy miesiąc,
  • główna kampania reklamowa – ramowy plan,
  • lista dodatkowych działań reklamowych,
  • szczegółowe planowanie kampanii reklamowej – 10 kluczowych obszarów,
  • podsumowanie finansowe,
  • podsumowanie realizacji planów miesięcznych – 6 kluczowych aspektów.

3) SZABLONY:

  • lista zadań,
  • 4 harmonogramy – od września do grudnia 2020,
  • uniwersalny kalendarz/PLANER miesięczny,
  • planer publikacji w mediach społecznościowych,
  • planer cyklicznych płatności.

DODATKOWA CZĘŚĆ MERYTORYCZNA

Kiedy jest „ten moment” na zatrudnienie pracownika w salonie?

Z dodatkowej części merytorycznej dowiesz się między innymi:

  • czy stać Cię na utrzymanie dodatkowego stanowiska pracy,
  • jakie są dobre i złe motywacje do zatrudnienia pracownika,
  • na co uważać, żeby zamiast poprawy sytuacji nie zafundować sobie dodatkowych kłopotów,
  • ile realnie kosztuje Cię zatrudnienie i utrzymanie pracownika (koszty na start, w pierwszych miesiącach, w kolejnych miesiącach i koszty okazjonalne),
  • jakie błędy możesz popełnić decydując się na zatrudnienie pracownika,
  • czy w ogóle warto zatrudniać (39 argumentów „za” i „przeciw”),
  • jak się przygotować do rekrutacji – co koniecznie musisz zrobić, zanim zamieścisz ogłoszenie?

Zobacz SPIS TREŚCI dodatkowej części merytorycznej:

W JAKI SPOSÓB DZIAŁAMY?

W TEN SPOSÓB ELIMINUJEMY 3 GŁÓWNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ W PLANOWANIU:

  • Chciałabyś coś zmienić na plus, ale nie masz pomysłu, co dokładnie zrobić –> Pomogę Ci określić Twoje cele we wszystkich kluczowych obszarach – zarówno dla rozwoju salonu, jak również dla Twojego rozwoju zawodowego.
  • Wiesz, co chcesz osiągnąć, ale masz sporo bieżącej pracy, a realizacja Twoich pomysłów jest czasochłonna i złożona –> Rozłożymy Twoje plany na czynniki pierwsze i znajdziemy dla nich konkretne miejsca w Twoim codziennym grafiku. Tak, żebyś mogła je realizować nawet w tych krótkich wolnych chwilach.
  • Zaplanowałaś, ale czy sprawdziłaś realizację Twoich celów i zadań? –> Jeśli wszystko poszło ok, doceń siebie za swój sukces! Jeśli nie udało się zrealizować planów, koniecznie sprawdź, jaka była tego przyczyna. Dołowanie się, utrata wiary we własne możliwości nie zbliża Cię ani o krok do realizacji planów! Musisz poznać przyczyny niepowodzeń i zastanowić się, jak je w przyszłości wyeliminować.

Więcej informacji na temat PLANERA znajdziesz TUTAJ.

Pamiętaj, że promocyjna, premierowa cena planera obowiązuje tylko do 9.09.2020 (środa) do godz. 23:59!

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym