Masz salon beauty? Czy wiesz:

  • Jak się WYRÓŻNIĆ, jeśli niemal na każdej ulicy jest jakiś salon kosmetyczny?
  • Jak UTRZYMAĆ się na rynku w czasach nieustannych zmian w prawie i wzrostów cen?
  • Jak sprawić, że to właśnie Twój salon będzie dla klientek salonem PIERWSZEGO WYBORU?
  • Jak przekonać klientki, że warto skorzystać z usług PROFESJONALNEGO SALONU, a nie osób bez wykształcenia, które kuszą niskimi cenami domowych zabiegów?

Odpowiedzią na te pytania jest:

STRATEGIA!

Dlaczego warto zadbać o stworzenie strategii dla salonu?

  • Strategia, która pozwoli Ci zbudować trwałą, oporną na zawirowania PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ.
  • Strategia, która sprawi, że staniesz się LIDERKĄ NA LOKALNYM RYNKU!
  • Strategia, która sprawi, że klientki nie będą nawet rozważać wizyty w innym miejscu!

W ferworze codziennych obowiązków często brakuje nam czasu na sprawy, które wprawdzie nie domagają się naszej uwagi, ale w rzeczywistości mają KLUCZOWE znaczenie dla rozwoju naszej firmy.

No właśnie….

ROZWOJU!

Jak rozwijać swój salon beauty?

Jak rozwijasz swój salon? Wprowadzasz nowe kosmetyki, zabiegi? To za mało!

Praca nad rozwojem firmy to nie tylko praca nad fragmentami Twojej oferty.

Powinnaś również wiedzieć:

  • gdzie jesteś teraz i gdzie chcesz się znaleźć za kilka lat,
  • czy chcesz zatrudniać pracowników i rozszerzać ofertę, otworzyć kolejny gabinet, a może chcesz nadal pracować sama, specjalizować się, zwiększać jakość usług i podnosić ceny,
  • pomysł to za mało, musisz również wiedzieć, jak dotrzeć z punktu A do punktu B, czyli co konkretnie będziesz robić, żeby zrealizować swoje cele!

Nie pracuj jak chomik w kołowrotku – bez wizji, planu, celu, narzekając, że jesteś zmęczona i na dłuższą metę Twoja praca nie posuwa Cię ani krok do przodu. ZRÓB COŚ Z TYM!

Opracuj strategię, która wyniesie Cię na pozycję LIDERKI NA LOKALNYM RYNKU usług beauty! Zbuduj trwałą przewagę konkurencyjną, która sprawi, że będzie naprawdę trudno zająć Twoje miejsce! Nie walcz z sąsiednimi salonami – twórz własne kategorie, w których będziesz od razu na pierwszym miejscu! W każdym możliwym obszarze!

WYRÓŻNIJ SIĘ!

Wyróżnij się na tle konkurencji!

  • stwórz WYJĄTKOWY salon, jakiego nie ma w Twojej okolicy, taki, o którym będzie się mówić i który będzie przyciągał klientów jak magnes,
  • stwórz UNIKALNĄ, NIEBANALNĄ OFERTĘ, jakiej nie ma nikt w okolicy,
  • opracuj kompleksową POLITYKĘ CENOWĄ, dzięki której nie dość, że będziesz zarabiać więcej, to jeszcze zapewnisz sobie stabilne dochody na najbliższe lata,
  • reklamuj się tak, jak NIKT SIĘ NIE REKLAMUJE – spraw, że Twój salon będzie modnym miejscem – miejscem z duszą i charakterem,
    stwórz własną MARKĘ, która będzie się wyróżniać!

Jak to zrobić?

Przygotowałam dla Ciebie pierwszy taki na rynku, kompleksowy kurs dla właścicieli salonów beauty:

Jedyny taki salon! Strategia liderki na lokalnym rynku!

Dla kogo jest przeznaczony kurs?

Kurs to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • WYRÓŻNIĆ się na rynku,
  • opracować STRATEGIĘ ROZWOJU salonu na najbliższe lata,
  • stworzyć NAJLEPSZY salon w okolicy,
  • zbudować trwałą PRZEWAGĘ konkurencyjną,
  • ZWIĘKSZYĆ DOCHODY z prowadzonej działalności,
  • poprawić STABILNOŚĆ Twojego biznesu,
  • zwiększyć ODPORNOŚĆ salonu na rynkowe zawirowania.

Co znajdę w kursie?

LEKCJE VIDEO

  • przekazuję Ci mnóstwo cennej wiedzy,
  • pokazuję konkretne przykłady praktycznego zastosowania strategii, które poznajesz,
  • omawiamy CASE STUDY, czyli przykłady salonów, które z powodzeniem wprowadziły konkretne rozwiązania.

ĆWICZENIA DO WYKONANIA

  • ćwiczymy w praktyce wiedzę, którą zdobyłaś w danej lekcji,
  • tworzymy konkretne rozwiązania, które wprowadzisz w swoim salonie,
  • planujemy wprowadzanie zmian, wpisujemy je w specjalny harmonogram działania.
Jedyny taki salon - kurs w liczbach

Czego konkretnie dowiem się z kursu?

Na poniższych grafikach znajdziesz opisy wszystkich modułów i lekcji:

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym
Tagi :