Jak zdobywać nowe klientki na zabiegi, których nie możesz reklamować? Jak po zmianie przepisów skutecznie i legalnie reklamować gabinet? W nowym e-booku znajdziesz 36 stron praktycznych wskazówek i przykładów, które pomogą Ci nadal zdobywać nowe klientki na Twoje najbardziej opłacalne zabiegi!

Skąd pomysł?

Przez ostatnie tygodnie sporo rozmawiałyśmy o ograniczeniach związanych z reklamą, które są konsekwencją wejścia w życie ustawy o wyrobach medycznych. Każdy już chyba mniej więcej wie, o co chodzi. Pojawia się jednak zasadnicze pytanie: co dalej? Jak odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości?

W czasach, w których sytuacja gospodarcza nas nie oszczędza, jak nigdy potrzebujemy więcej klientów. Szczególnie na te droższe zabiegi, które często są wykonywane właśnie przy wykorzystaniu wyrobów medycznych. Jak się reklamować, jeśli nie można się reklamować, albo precyzyjniej: jak zdobywać nowe klientki, jeśli nie można się reklamować? Co mają zrobić gabinety, w których „zakazane” zabiegi stanowią większość oferty?

Wbrew pozorom mamy sporo rozwiązań, choćby wykorzystanie potencjału, jaki niesie informowanie i edukowanie klientek. Jak korzystać z tych możliwości, żeby nie wpędzić się w kłopoty? Czym właściwie różni się informacja od reklamy? Jak poprawnie stworzyć taki materiał?

Postanowiłam raz jeszcze usiąść do tego tematu, ale już właśnie od takiej czysto marketingowej strony. Opracowałam dla Ciebie wiele rozwiązań – propozycji rzeczy, które można robić mimo zakazów, a które sprowadzą do Twojego gabinetu klientki te zabiegi, które najbardziej Ci się opłacają.

Zebrałam je wszystkie w nowym e-booku o nieco przydługim tytule Jak poradzić sobie z ZAKAZEM REKLAMY niektórych zabiegów beauty? Przykłady ROZWIĄZAŃ dla gabinetów beauty – okiem marketingowca. Tak na marginesie, to długo myślałam, jak go skrócić, ale ostatecznie doszłam do wniosku, że lepiej długo niż nieprecyzyjnie. Jeśli jesteś ze mną od dawna, dobrze wiesz, że u mnie zawsze jest obszernie, ale jednocześnie konkretnie, szczegółowo i wyczerpująco 😁

Wracając do e-booka… To 36 stron konkretów praktycznych wskazówek, przykładów i gotowych rozwiązań, które pomogą Ci skutecznie zdobywać nowe klientki mimo ustawowych ograniczeń.


Czego dowiesz się z e-booka?

Z e-booka Jak poradzić sobie z ZAKAZEM REKLAMY niektórych zabiegów beauty? Przykłady ROZWIĄZAŃ dla gabinetów beauty – okiem marketingowca dowiesz się:

  • jak zdobywać klientki na zabiegi, których nie możesz reklamować,
  • jak wykorzystać możliwość informowania i edukowania klientek w celu zwiększenia zapisów na “zakazane” zabiegi,
  • czym się różni informacja i reklama – analiza przykładów,
  • co zrobić, żeby bezpiecznie publikować zdjęcia “przed” i “po”,
  • które opinie klientek możesz bezpiecznie wstawiać, żeby zwiększyć zainteresowanie zabiegami,
  • jak zdobywać klientki na “zakazane” zabiegi reklamując inne zabiegi, które nie są objęte zakazem,
  • co zrobić, jeśli większość lub nawet wszystkie zabiegi z Twojej oferty podlegają nowym regulacjom,
  • jak wykorzystać wyłączenie dotyczące publikowania cenników i katalogów handlowych.

UWAGA! Promocyjna, premierowa cena obowiązuje tylko do 22.03.2023 (środa) do północy! Kupując teraz, oszczędzasz aż 50 zł!

Kliknij TUTAJ po więcej informacji o e-booku.