Kupiłaś w przeszłości e-booka ZAKAZ REKLAMY – fakty, mity, pytania i odpowiedzi – Co zmienia ustawa o wyrobach medycznych? Co można, a czego nie? (klik)? Wspólnie z radcami prawnymi przygotowaliśmy dla Ciebie darmowy dodatek do e-booka z odpowiedziami na Wasze pytania!

Zanim o dodatku, chciałabym Ci przekazać jeszcze dwie ważne informacje.

Jak zdobywać nowe klientki na zabiegi, których nie możesz reklamować? Jak po zmianie przepisów skutecznie i legalnie reklamować gabinet?

Lektura Waszych pytań zainspirowała mnie do stworzenia marketingowego poradnika, w którym znajdziesz mnóstwo praktycznych rozwiązań! Pomogą Ci one nadal zdobywać klientki na zabiegi, których nie możesz reklamować lub możesz reklamować z ograniczeniami. To 36 stron pomysłów i przykładów, które możesz wykorzystać w Twoim gabinecie.

Promocyjna premierowa zniżka 50 zł na nowego e-booka Jak poradzić sobie z ZAKAZEM REKLAMY niektórych zabiegów beauty? Przykłady ROZWIĄZAŃ dla gabinetów beauty – okiem marketingowca obowiązuje tylko do środy (22.02) do północy. Dokładny opis nowego e-booka znajdziesz TUTAJ.


Możliwość konsultacji z radcami prawnymi

Wracając do tematu dodatku… Udzielamy w nim odpowiedzi na aż 27 nadesłanych przez Was pytań. W związku z tym, że pytań było sporo i pewnie jeszcze pojawią się kolejne, postanowiliśmy uruchomić możliwość skorzystania z indywidualnej konsultacji z radcami prawnymi. 

W ramach takiej konsultacji możesz przesłać od 1 do 3 reklam, które chcesz skonsultować wraz ze swoimi pytaniami na temat tych reklam. Możesz przesłać grafikę, screen, video, zdjęcie lub link do pojedynczego posta, grafiki, filmu itd.

Konsultację możesz wykupić w moim sklepie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ

Ok, wróćmy do naszego zasadniczego tematu.


Darmowy dodatek do e-booka ZAKAZ REKLAMY – fakty, mity, pytania i odpowiedzi – Co zmienia ustawa o wyrobach medycznych? Co można, a czego nie?

Dodatek został wysłany mailowo do wszystkich*, którzy kupili e-booka – na adres mailowy wskazany przez Was w formularzu zamówienia.

Powinnaś już więc mieć na swojej skrzynce mailowej wiadomość z linkiem do pobrania dodatku.

WAŻNE! Jeśli nie znajdziesz maila w swojej w skrzynce odbiorczej:

  • sprawdź spam, oferty, powiadomienia i inne foldery na poczcie pożerające wiadomości 😉
  • jeśli to nie pomoże – wpisz w wyszukiwarce na swojej skrzynce mailowej “gabinetodzaplecza” – w ten sposób czasami magicznie odnajdują się maile, których teoretycznie nigdzie nie ma,
  • upewnij się, że na pewno korzystasz z właściwej skrzynki mailowej – czasami zdarza się, że ktoś pisze, że czegoś nie dostał, a ostatecznie okazuje się, że zamówienie złożył np. z maila prywatnego, a maila ze sklepu szukał “z rozpędu” na mailu prywatnym,
  • jeśli nadal nie ma, napisz na sklep@gabinetodzaplecza.pl – tylko koniecznie na maila (!), absolutnie nie na Messengera, czy w innych miejscach, bo to tylko wydłuży całą sprawę; bardzo ułatwisz mi pracę, jeśli w temacie wiadomości wpiszesz “dodatek do e-booka”.

Proszę o wyrozumiałość w kwestii czasu oczekiwania na odpowiedź. Mogę mieć tych wiadomości sporo 😅 – odpisanie na wszystkie zajmie mi trochę czasu. Dodam jeszcze, że z powodu wyjazdu w najbliższy weekend mnie nie będzie, więc odpisywać zacznę w poniedziałek.

Proszę również, żeby w miarę możliwości pisać do mnie z maila, z którego robiłyście zamówienie, dzięki temu, będzie mi łatwiej odszukać Was w systemie. Jeśli ktoś ma wątpliwości, z którego maila pisał, to można dorzucić do maila Wasz numer NIP.

Skąd gwiazdka przy słowie „wszystkich”? Ano stąd, że mimo moich usilnych starań, żeby zebrać wszystkie maile do osób, które kupiły e-booka, kilkanaście z nich uciekło, najpierw podczas eksportu (nie wczytały się), później podczas wgrywania do programu pocztowego (program je wywalił). Nie jestem w stanie zidentyfikować tych utraconych adresów, więc niestety, ok. kilkunastu osób nie dostanie maila. Tak jak pisałam wyżej, jeśli nie znajdziesz maila w żadnym z folderów i przez wyszukiwarkę, to po prostu do mnie napisz.

Dorzucam jeszcze listę pytań, na które odpowiadamy w e-booku:

  • Czy To prawda, że nie można już publikować zdjęć przed i po?
  • Czy wystarczy nie podawać nazwy handlowej wyrobu medycznego, który wykorzystujemy podczas zabiegu?
  • Certyfikat CE a reklama wyrobów medycznych
  • Reklama na banerze przy drodze
  • Czy VAT 8% na sprzęt cokolwiek przesądza?
  • Czy można wrzucić samo zdjęcie, bez tekstu?
  • Polecenia od influencerów – można wykorzystać?
  • Jakie informacje można umieścić na stronie internetowej gabinetu?
  • Czy zamiast reklamy można opublikować „informację handlową”?
  • Organizuję szkolenia – czy mogę je reklamować?
  • Czy mogę pochwalić się szkoleniem, w którym uczestniczyłam?
  • Czy mogę reklamować zabiegi w mailach, sms-ach, wiadomościach prywatnych?
  • Czy mogę mówić o zabiegach w komentarzach pod pytaniami od klientek?
  • Czy informacja o zniżkach w pakietach będzie reklamą, czy informacją?
  • Czy na zdjęciach z gabinetu mogą być widoczne sprzęty?
  • Czy można pozostawić opisy wyrobów medycznych/zabiegów?
  • Czy posty, których nie promujemy, są reklamą?
  • Co z zasadą, że prawo nie działa wstecz?
  • Co z igłami i strzykawkami stosowanymi przy mezoterapii igłowej?
  • Czy igłę lub sterylny wacik można traktować jako wyrób medyczny do powszechnego użytku?
  • Kiedy możemy pokazywać, jaki zabieg wykonujemy?
  • Co z hasztagami (#)?
  • Czy mogę pisać artykuły o zabiegach?
  • Nowe przepisy niby obowiązują, a wiele firm nadal publikuje te same reklamy, co wcześniej. Jak to jest? Czy te firmy łamią prawo?
  • Czy można pokazywać zdjęcia wyrobu medycznego przeznaczonego dla laików, np. urządzenia IPL?
  • Czy można informować o efektach przeprowadzanych zabiegów?
  • Czy na witrynach i plakatach trzeba zrobić jakiś dopisek?
  • Czy kosmetolodzy i kosmetyczki mogą występować w reklamach?
  • Czy w cenniku mogę przedstawiać rabaty przy zakupie pakietów?

Co z e-bookiem dostępnym w sklepie? Co z marcową #promobezokazji?

Zgodnie z zapowiedzią, treści z dodatku zostały dołożone do e-booka dostępnego w sklepie, co wiąże się również z podniesieniem ceny całości. Każdy, kto kupi e-booka od 15.03, dostanie już materiał uzupełniony o dodatek.

Mam jednak dobrą informację!

W związku z tym, że ostatnie dni w 100% zajęły mi sprawy związane z przygotowaniem e-booka i dodatku do niego, nie zdążyłam przygotować nic na marcowe #promobezokazji. Postanowiłam więc właśnie w ramach #promobezokazji pozostawić jeszcze tylko do piątku (17.03) starą cenę e-booka, która teraz jest ceną promocyjną. Od 18.03 (sobota) będzie obowiązywała nowa cena, która teraz jest przekreślona.

Jeśli jeszcze nie masz e-booka ZAKAZ REKLAMY – fakty, mity, pytania i odpowiedzi – Co zmienia ustawa o wyrobach medycznych? Co można, a czego nie?, masz ostatnią szansę załapać się na promocyjną cenę! Po szczegóły wskakuj TUTAJ

Na koniec przypominam jeszcze o nowym e-booku, w którym rozpracowuję marketingową stronę tego tematu: Jak poradzić sobie z ZAKAZEM REKLAMY niektórych zabiegów beauty? Przykłady ROZWIĄZAŃ dla gabinetów beauty – okiem marketingowca. Zniżka 50 zł na tego e-booka obowiązuje tylko do 22.02.2023 (środa). Po więcej informacji wskakuj TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym