Izba Kosmetologów wraz z innymi organizacjami zrzeszonymi w Koalicji Na Rzecz Bezpieczeństwa i Rozwoju Kosmetologii, organizuje debatę, na której będą poruszane tematy związane z przyszłością naszego zawodu i regulacjami prawnymi. Debata jest pierwszym z cyklu spotkań, które miejmy nadzieję, będą kolejnym krokiem do poprawy naszej sytuacji.

Debata odbędzie się w piątek (2.07) o godz. 21:00 w formie online. TUTAJ znajdziesz link do wydarzenia na Facebooku.

Zdradzę Wam, że ja również dostałam zaproszenie do udziału w takiej debacie – jednej z kolejnych. O szczegółach oczywiście Was poinformuję, a tymczasem zapraszam na najbliższe, piątkowe spotkanie, na którym będą poruszane następujące tematy:

  • Rynek lekarski – monopol uprawnień?
  • Ustawa o wyrobach medycznych vs kosmetolog
  • Konsekwencje potencjalnych ograniczeń dla rynku beauty
  • Stanowisko zrzeszonego środowiska kosmetologów

Dorzucam jeszcze opis wydarzenia ze strony organizatora:

Potrzeba dialogu…

Rozpoczynamy cykl spotkań dotyczących najbardziej aktualnych i kontrowersyjnych tematów wokół rynku estetycznego w Polsce.

Ostatni rok pokazał, że dynamizm prac różnych środowisk prowadzi do nieuchronnych zmian. Jak one będą wyglądały? Jak można się do nich przygotować i na co mamy realny wpływ? O tym i o wielu innych ważnych wątkach rozmawiać będziemy dla Was z różnymi ekspertami.

W obronie zawodu kosmetologa powstała Koalicja Na Rzecz Bezpieczeństwa i Rozwoju Kosmetologii, której przedstawiciele będą dyskutować podczas najbliższej debaty

Jako organizatorzy jesteśmy otwarci na Was – uczestników i Wasze potrzeby. Jeżeli jest ktoś z kim chcielibyście, abyśmy porozmawiali bądź są konkretne tematy, które w obrębie branży beauty szczególnie Was interesują i dotyczą szerszego grona specjalistów, napiszcie do nas info@izbakosmetologow.pl

Link do wydarzenia znajdziesz TUTAJ.


AKTUALIZACJA: nagranie debaty możesz obejrzeć poniżej:

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym