Ile to ja się naczytałam pytań: co lepsze Booksy, czy Versum? Wygląda na to, że ten dylemat sam się rozwiązał. Przed chwilą dostałam informację, że obie firmy łączą siły i będą działać pod wspólną marką oferując klientom bardziej kompleksową usługę. Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii na ten temat – dajcie znać w komentarzu! Poniżej wklejam treść informacji, którą dostałam z Versum.

Booksy, Versum I Moment.pl wspólnie stworzą najlepsze oprogramowanie dla salonów

Najpopularniejsze narzędzie do zarządzania biznesem i największy w Polsce serwis rezerwacyjny dla branży hair&beauty – dotychczasowi rywale zdecydowali o połączeniu firm. Współpraca oznacza dla salonów jeszcze lepszy system do zarządzania i większą skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów.

Właściciele salonów urody nie muszą już wybierać pomiędzy konkurencyjnymi produktami Booksy, Versum i Moment.pl. Firmy podjęły decyzję o połączeniu i dalszej obecności na rynku pod jedną, wspólną marką. Dla salonów, obecność w “nowym” Booksy, to promocja oferty za pośrednictwem największego serwisu rezerwacyjnego w Polsce, a także dostęp do najlepszych narzędzi, wspomagających codzienną pracę.

“Zarówno w Booksy, jak i w Versum wiemy, że kluczowe jest sprawne zarządzanie salonem i kalendarzem wizyt. Dlatego, łącząc doświadczenia i wiedzę, zbierane latami przez obie firmy, razem jesteśmy w stanie szybciej wdrażać funkcjonalności, na które czeka branża, tworząc jednocześnie unikatowy produkt, szyty na miarę jej potrzeb.” – komentują Stefan Batory i Sebastian Maśka – założyciele Booksy i Versum.

Podwójna korzyść dla salonów

W wyniku fuzji, liczba konsumentów korzystających z Booksy dynamicznie wzrośnie. Nawet 13 milionów użytkowników będzie poszukiwało tam najlepszych specjalistów branży hair&beauty. Dla właścicieli salonów obecność w Booksy będzie zatem oznaczała szerokie możliwości dotarcia oraz promocji usług do dużej grupy potencjalnych klientów.

Dzięki synergii podmiotów w ręce właścicieli i pracowników salonów trafi także unikatowy produkt w postaci systemu do zarządzania biznesem, który połączy najlepsze funkcjonalności oraz doświadczenie i wiedzę zbieraną przez firmy latami.

Rozpoczęcie integracji systemów obu firm zaplanowane jest na 1 kwartał 2021 r. o czym ich przedstawiciele będą na bieżąco informować swoich klientów.

Co sądzisz o tej fuzji? Daj znać w komentarzu!

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym