W najnowszym numerze czasopisma Marketer+ znajdziesz mój artykuł na temat 5 błędów, których warto unikać, promując swoją firmę.
Bardzo się cieszę, że moje wskazówki znalazły się w magazynie skierowanym do osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem – to dla mnie ogromne wyróżnienie. Tym bardziej że mój artykuł znalazł się wśród tekstów polecanych na okładce!
Kilka słów o Marketerze:
„Marketer+” to wydawany od 2011 roku branżowy magazyn skierowany do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu. Nasi czytelnicy to dyrektorzy, kierownicy, specjaliści ds. marketingu, jak również właściciele małych i średnich firm. Jesteśmy również źródłem inspiracji i praktycznym przewodnikiem dla przedstawicieli branży reklamowej.
Każdy numer to średnio 120 stron szczegółowej i rzetelnej analizy danego tematu. Piszą dla nas praktycy, najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na bazie własnego bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania marketingowe.
Tematem nowego numeru są skuteczne akcje promocyjne i posprzedażowe.
Z mojego artykułu dowiesz się:
- jak tworzyć promocje, które nie zrujnują Twojej firmy,
- jak i których produktów ceny obniżać, żeby było to bezpieczne dla biznesu,
- jak wzbudzić w klientach przekonanie, że za chwilę przepadnie im świetna okazja,
- o czym musisz wiedzieć, zanim uruchomisz akcję promocyjną,
- jak opracować plan skutecznej akcji promocyjnej.
Na ostatniej stronie artykułu znajdziesz szczegółowy plan akcji promocyjnej. Jako przykład wybrałam temat z naszej branży – promocję sprzedaży voucherów do salonu kosmetycznego na Dzień Matki.
Cały artykuł możesz przeczytać na stronie Marketera+ – tutaj.
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/07/skuteczna_sprzedaz_w_salonie_beauty.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/07/skuteczna_sprzedaz_w_salonie_beauty.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/04/dokumenty_w_gabinecie_kosmetycznym_fryzjerskim2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/04/dokumenty_w_gabinecie_kosmetycznym_fryzjerskim2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/01/kontrole_w_salonie_kosmetycznym.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/01/kontrole_w_salonie_kosmetycznym.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2021/12/zmiana_cen_zabiegow.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2021/12/zmiana_cen_zabiegow.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2020/08/procedury_sanepid.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2020/08/procedury_sanepid.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_finanse_salonu.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_finanse_salonu.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_reklama_salonu.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_reklama_salonu.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_przepisy_w_salonie.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_przepisy_w_salonie.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_dokumenty_w_salonie.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_dokumenty_w_salonie.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)