W najnowszym numerze czasopisma Marketer+ znajdziesz mój artykuł na temat 5 błędów, których warto unikać, promując swoją firmę.

Bardzo się cieszę, że moje wskazówki znalazły się w magazynie skierowanym do osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem – to dla mnie ogromne wyróżnienie. Tym bardziej że mój artykuł znalazł się wśród tekstów polecanych na okładce!

Kilka słów o Marketerze:

„Marketer+” to wydawany od 2011 roku branżowy magazyn skierowany do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu. Nasi czytelnicy to dyrektorzy, kierownicy, specjaliści ds. marketingu, jak również właściciele małych i średnich firm. Jesteśmy również źródłem inspiracji i praktycznym przewodnikiem dla przedstawicieli branży reklamowej.

Każdy numer to średnio 120 stron szczegółowej i rzetelnej analizy danego tematu. Piszą dla nas praktycy, najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na bazie własnego bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania marketingowe.

Tematem nowego numeru są skuteczne akcje promocyjne i posprzedażowe.

Z mojego artykułu dowiesz się:

  • jak tworzyć promocje, które nie zrujnują Twojej firmy,
  • jak i których produktów ceny obniżać, żeby było to bezpieczne dla biznesu,
  • jak wzbudzić w klientach przekonanie, że za chwilę przepadnie im świetna okazja,
  • o czym musisz wiedzieć, zanim uruchomisz akcję promocyjną,
  • jak opracować plan skutecznej akcji promocyjnej.

Na ostatniej stronie artykułu znajdziesz szczegółowy plan akcji promocyjnej. Jako przykład wybrałam temat z naszej branży – promocję sprzedaży voucherów do salonu kosmetycznego na Dzień Matki.

Cały artykuł możesz przeczytać na stronie Marketera+tutaj.

gabinet od zaplecza artykuł marketer plis
gabinet od zaplecza artykuł marketer plis
gabinet od zaplecza artykuł marketer plis
gabinet od zaplecza artykuł marketer plis
gabinet od zaplecza artykuł marketer plis
podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym