W najnowszym numerze Beauty Inspiration pojawiły się opisy aż 3 moich nowych e-booków. Znasz je wszystkie?

1) Brakuje Ci czasu na rozwój gabinetu?

Chcesz mieć więcej czasu na rozwój i marketing gabinetu? Masz dość myślenia w pracy o domu, a w domu o pracy? Chcesz mieć więcej klientek, ale nie kosztem własnego zdrowia i rodziny? Poznaj techniki PLANOWANIA I ORGANIZACJI, dzięki którym będziesz pracować EFEKTYWNIEJ!

Na 157 stronach e-booka KOBIETA, FIRMA I CZAS omawiam wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z planowaniem i organizacją. W pracy i w domu – głównie z myślą o kobietach prowadzących firmy, ale nie tylko. KOBIETA – to jest kluczowe słowo, bo oprócz różnych technik i tricków organizacyjnych będzie sporo na temat łączenia pracy z życiem prywatnym, rozwojem osobistym, domem, rodziną itd., czyli w skrócie o work-life balance.

E-BOOKA znajdziesz TUTAJ.

2) Jak podnieść ceny zabiegów, żeby nie stracić klientek?

Jak podnieść ceny zabiegów, żeby nie stracić klientek? Jak informować o zmianie cennika, aby nie narazić się na nieprzyjemne dyskusje? Poznaj 9 sprytnych strategii, które pomogą Ci bezboleśnie podnieść ceny zabiegów!

W e-booku znajdziesz:

  • listę obiektywnych wskaźników świadczących o tym, że ceny są zbyt niskie,
  • 8 powodów, dla których warto regularnie podnosić ceny zabiegów,
  • instrukcję tworzenia informacji o zmianie cennika, która nie odstraszy klientek,
  • 9 sprytnych strategii bezbolesnego podnoszenia cen,
  • gotowe argumenty, które przekonają najbardziej oporne klientki, że podwyżka jest uzasadniona!

Dowiesz się również:

  • jakie klientki odchodzą w związku z podwyżkami i co zrobić, żeby to ograniczyć,
  • dlaczego nie powinnaś się nadmiernie tłumaczyć ze zmiany cennika i jak to sprytnie rozegrać,
  • o ile najlepiej podnieść ceny,
  • jak często robić podwyżki, aby klientki były w stanie je zaakceptować,
  • czy naprawdę istnieją sytuacje, w których nie da się podnieść cen zabiegów?

E-BOOKA znajdziesz TUTAJ.

3) Które zabiegi możesz legalnie wykonywać?

Które inwazyjne zabiegi można wykonywać w gabinetach kosmetycznych? Co z przerywaniem ciągłości skóry i stosowaniem wyrobów medycznych? Czy kosmetolog może np. diagnozować trądzik i używać określeń typu „terapia trądziku”? W którym miejscu jest granica między leczeniem i upiększaniem? Jakie są realne różnice w uprawnieniach kosmetyczek i kosmetologów? Co zrobić, żeby wykonując zabiegi nie narazić się na problemy prawne?

Odpowiedzi na te wszystkie pytania poznasz podczas lektury książki Inwazyjne zabiegi estetyczne – kto może je wykonywać? Współautorem e-booka jest Marek Koenner radca prawny, dr nauk prawnych i były sędzia, który od wielu lat specjalizuje się w prawie medycznym i kosmetycznym.

Książka jest dostępna w formie E-BOOKA i AUDIOBOOKA.

Podziękowania dla redakcji!

nowe ebooki w beauty inspiration
podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym