Prowadzisz salon beauty? Chcesz w jednym miejscu:

  • kontrolować rozwój swojego salonu we wszystkich kluczowych obszarach,
  • tworzyć skuteczne akcje reklamowe, które pomogą Ci pozyskać nowe klientki,
  • monitorować kluczowe dla salonu wskaźniki finansowe,
  • pilnować ważnych terminów?

Skorzystaj z nowej odsłony LETNIEGO PLANERA – MUST HAVE każdego właściciela i managera salonu beauty! Dodatkowo otrzymujesz solidny zastrzyk wiedzy na temat tworzenia marki salonu i kreowania wizerunku eksperta!

Co zyskasz, pracując z PLANEREM?

  • rozpiszesz i krok po kroku ZREALIZUJESZ ZMIANY, które chcesz wprowadzić w swoim salonie,
  • zyskasz MNÓSTWO POMYSŁÓW na skuteczne akcje reklamowe,
  • będziesz MONITOROWAĆ kluczowe parametry związane z FINANSAMI salonu,
  • krok po kroku zaplanujesz AKCJE REKLAMOWE na całą wiosnę,
  • dowiesz się wszystkiego o tworzeniu MARKI salonu i budowaniu wizerunku EKSPERTA!

PLANER W LICZBACH

  • 131 stron,
  • 99 POMYSŁÓW na reklamy,
  • 43 KALENDARZE, HARMONOGRAMY, SZABLONY, PODSUMOWANIA…
  • 22 strony nauki EFEKTYWNEGO planowania.

1) PLANOWANIE

  • ponad 20 stron instrukcji i nauki planowania,
  • CELE I ZMIANY (w 8 kluczowych obszarach) na 3 miesiące,
  • 3 x PLANER miesięczny – czerwiec, lipiec, sierpień 2020,
  • podsumowanie finansowe – trzymiesięczne,
  • kontrola realizacji planów trzymiesięczna.
zaplanuj dochodowe lato w gabinecie kosmetycznym

2) W PLANERACH MIESIĘCZNYCH:

  • kalendarz, wydarzenia, płatności,
  • plany na ten miesiąc,
  • w tym miesiącu zrobię w salonie…,
  • w tym miesiącu będę promować…,
  • w tym miesiącu nauczę się…,
  • dodatkowe zadania na ten miesiąc,
  • święta i okazje do promocji w tym miesiącu,
  • terminy biznesowe (podatki, przepisy),
  • pomysły na wykorzystanie świąt/okazji do promocji salonu – kilkadziesiąt konkretnych pomysłów na każdy miesiąc,
  • główna kampania reklamowa – ramowy plan,
  • lista dodatkowych działań reklamowych,
  • szczegółowe planowanie kampanii reklamowej – 10 kluczowych obszarów,
  • podsumowanie finansowe,
  • podsumowanie realizacji planów miesięcznych – 6 kluczowych aspektów.
zaplanuj dochodowe lato w gabinecie kosmetycznym
zaplanuj dochodowe lato w gabinecie kosmetycznym

3) SZABLONY:

  • lista zadań,
  • 4 harmonogramy – od czerwca do września 2020,
  • uniwersalny kalendarz/PLANER miesięczny,
  • planer publikacji w mediach społecznościowych,
  • planer cyklicznych płatności.
zaplanuj dochodowe lato w gabinecie kosmetycznym

DODATKOWA CZĘŚĆ MERYTORYCZNA

Jak stworzyć markę salonu, jak wypromować siebie jako eksperta?

Z dodatkowej części merytorycznej dowiesz się między innymi:

  • jak zbudować markę salonu i jakie korzyści możesz z tego czerpać,
  • jak określić charakter salonu, jak obrać jeden konsekwentny i spójny kierunek,
  • jak budować zaufanie klientów do siebie, do salonu i do pracowników,
  • co zrobić, żeby po odejściu pracownika klientki zostały w Twoim salonie,
  • co konkretnie robić, żeby klientki postrzegały Cię jako eksperta,
  • jak eksponować detale, które pomogą wywołać w klientkach oczekiwane przez Ciebie wrażenia, emocje i działania.

Oprócz sporej dawki wiedzy otrzymasz również mnóstwo praktycznych przykładów i gotowych do wykorzystania rozwiązań!

Zobacz SPIS TREŚCI dodatkowej części merytorycznej:

zaplanuj dochodowe lato w gabinecie kosmetycznym

W JAKI SPOSÓB DZIAŁAMY?

W TEN SPOSÓB ELIMINUJEMY 3 GŁÓWNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ W PLANOWANIU:

  • Chciałabyś coś zmienić na plus, ale nie masz pomysłu, co dokładnie zrobić –> Pomogę Ci określić Twoje cele we wszystkich kluczowych obszarach – zarówno dla rozwoju salonu, jak również dla Twojego rozwoju zawodowego.
  • Wiesz, co chcesz osiągnąć, ale masz sporo bieżącej pracy, a realizacja Twoich pomysłów jest czasochłonna i złożona –> Rozłożymy Twoje plany na czynniki pierwsze i znajdziemy dla nich konkretne miejsca w Twoim codziennym grafiku. Tak, żebyś mogła je realizować nawet w tych krótkich wolnych chwilach.
  • Zaplanowałaś, ale czy sprawdziłaś realizację Twoich celów i zadań? –> Jeśli wszystko poszło ok, doceń siebie za swój sukces! Jeśli nie udało się zrealizować planów, koniecznie sprawdź, jaka była tego przyczyna. Dołowanie się, utrata wiary we własne możliwości nie zbliża Cię ani o krok do realizacji planów! Musisz poznać przyczyny niepowodzeń i zastanowić się, jak je w przyszłości wyeliminować.

Potrzebujesz więcej informacji? Zapoznaj się ze spisem treści!

Więcej informacji o planerze znajdziesz TUTAJ.

zaplanuj dochodowe lato w gabinecie kosmetycznym
podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym
Tagi :