Szykuję naprawdę fajny wykład, ale… Żeby go posłuchać nie wystarczy po prostu wybrać się na jakąś branżową imprezę… Oj nie! Trzeba zrobić coś zupełnie innego – wykazać się wiedzą i profesjonalizmem! Zaintrygowana? 😉

Zostałam zaproszona do udziału w konkursie Kosmetyczka Roku organizowanym przez markę Bielenda Professional. Całe szczęście nie w charakterze uczestniczki, bo moje umiejętności manualne już dawno obrosły pajęczynami 😉 Pojawię się tam w charakterze wykładowcy. Z finalistkami konkursu podzielę się wiedzą na temat tworzenia kampanii reklamowej zabiegu w gabinecie od A do Z!

Mój wykład to zaledwie jeden, powiedzmy sobie szczerze, mniej istotny argument, aby wziąć udział w tym konkursie 😉

Co jest do zdobycia?

Dlaczego jeszcze warto? Jako stary marketingowiec powiem Ci, że nic tak nie działa na klientki, jak tytuł „Kosmetyczka roku”! 😉 Dodatkowo, będziesz mogła się sprawdzić, nauczyć czegoś nowego, poznać fajnych ludzi z podobną pasją no i oczywiście zgarnąć wartościowe nagrody – samochód i zestaw prezentów o łącznej wartości ponad 60 tysięcy złotych. Ja też dorzuciłam coś od siebie – laureatka otrzyma do wyboru indywidualny audyt strony internetowej gabinetu lub audyt fanpagea gabinetu.

Jak wziąć udział w konkursie?

Trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie Kosmetyczka Roku, potwierdzić swoje wykształcenie branżowe (kosmetolog lub technik usług kosmetycznych) i wziąć udział w teście wiedzy, w którym weryfikowana jest zarówno poprawność, jak i czas udzielania odpowiedzi. Na dołączenie masz czas do 6.10.2019.

Osoby z największą wiedzą zostaną zaproszone na praktyczną część konkursu, w której pod okiem jury będą wykonywać zabiegi. Drugiego dnia odbędą się warsztaty i wykłady – właśnie tam będziemy mogły się spotkać 🙂

Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w konkursie i mam nadzieję, do zobaczenia na wykładzie! 🙂

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym