Znajomość potrzeb, preferencji i zwyczajów klientów jest podstawą prowadzenia dochodowej działalności w branży beauty. Jak wykorzystać tę wiedzę, aby zachęcić
Co zrobić, żeby klientki chętnie kupowały zabiegi przez internet? Jak sprawić, że przestaną odkładać decyzję o skorzystaniu z Twoich usług?
Internetowa sprzedaż usług kosmetycznych – warto wprowadzić taką możliwość? Vouchery, pakiety, a może regularna oferta – co ma szanse sprzedać
Twoje klientki spędzają w sieci coraz więcej czasu. Co zrobić, żeby skraść odrobinę ich uwagi i sprzedać zabieg jeszcze przed
Wprowadzanie na rynek nowej marki to trudne i zarazem niezwykle kosztowne przedsięwzięcie. Ciężko przewidzieć czy nowy produkt spotka się z
Internet oferuje nam nieograniczone możliwości sprzedaży. Naszym potencjalnym klientem jest właściwie każdy, kto ma dostęp do sieci, czyli według aktualnych
Wraz z dynamicznym rozwojem branży kosmetycznej coraz większą popularność zyskują manuale, czyli wszelkiego rodzaju podręczniki definiujące procedury w ośrodkach SPA