marketing gabinetunowe wpisyrozwój i kształceniezarządzanie

Jak stworzyć gabinet kosmetyczny, który pokochają klientki? – PREMIERA e-booka!

Podręcznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym

Dziś premiera mojego nowego e-booka: PODRĘCZNIK MARKETINGU I ZARZĄDZANIA GABINETEM KOSMETYCZNYM – Jak stworzyć gabinet kosmetyczny, który pokochają klientki?

Co znajdziesz w podręczniku marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym?

ROZDZIAŁ 1 – dowiesz się jak przygotować się do OTWARCIA gabinetu, jakie błędy możesz popełnić, podpowiem Ci również jak wybrać idealną nazwę czy lokal,

ROZDZIAŁ 2 – pokażę Ci jak stworzyć OFERTĘ zabiegową dla nowego salonu lub zmodyfikować ofertę dla już funkcjonującego gabinetu, będzie o wybieraniu zabiegów, cenach i tworzeniu materiałów dla klientek,

ROZDZIAŁ 3 – wszystko co musisz wiedzieć na temat gabinetowych DOKUMENTÓW – karty klienta, procedur, informacji dla klientek o zabiegach itd.,

ROZDZIAŁ 4 – dowiesz się co powinno się znaleźć na STRONIE INTERNETOWEJ gabinetu kosmetycznego, jak znaleźć firmę, która wykona stronę oraz jakie błędy sprawią, że strona zamiast przyciągać klientki, będzie je odstraszać,

ROZDZIAŁ 5 – to ogromna porcja wiedzy na temat wszystkich KLASYCZNYCH METOD REKLAMY gabinetu kosmetycznego,

ROZDZIAŁ 6 – jest o budowaniu relacji, perfekcyjnej OBSŁUDZE KLIENTA, a także o skutecznych, sprawdzonych sposobach na budowanie LOJALNOŚCI klientek,

ROZDZIAŁ 7 – w całości poświęciłam NOWOCZESNYM TRENDOM MARKETINGOWYM, które pomogą Ci się wyróżnić na tle konkurencji i sprawią, że Twój gabinet stanie się wyjątkowy,

ROZDZIAŁ 8 – wszystko na temat skutecznej reklamy MAILOWEJ gabinetu kosmetycznego, dowiesz się jak tworzyć i wysyłać maile, które pomogą Ci sprzedać nowe zabiegi,

ROZDZIAŁ 9 – to kompendium wiedzy na temat skutecznej promocji gabinetu kosmetycznego w MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH,

ROZDZIAŁ 10 – dowiesz się jak skutecznie ZARZĄDZAĆ swoim gabinetem – jak organizować pracę, dbać o pełny grafik, a także radzić sobie z konkurencją, która depcze Ci po piętach,

ROZDZIAŁ 11 – wszystko na temat gabinetowych FINANSÓW,

ROZDZIAŁ 12 – to rozdział poświęcony PRACOWNIKOM – ich rekrutowaniu, motywowaniu itd.,

ROZDZIAŁ 13 – solidna porcja wiedzy na temat ROZWOJU GABINETU, czyli rozdział dla osób, które chcą się nieustannie doskonalić i zmienić kameralny gabinet na prężnie funkcjonujący biznes,

ROZDZIAŁ 14 – to rozdział dla Ciebie – właścicielki, kobiety, może matki – będzie o szukaniu RÓWNOWAGI pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym.

Więcej informacji na temat podręcznika znajdziesz TUTAJ.

Jeśli chcesz, możesz od razu przejść do sklepu TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym
Anna Wydra-Nazimek - Gabinet od zaplecza
mgr kosmetolog, specjalistka do spraw marketingu i zarządzania w branży beauty. Właścicielka firmy NEZA Group zajmującej się doradztwem i wsparciem marketingowym dla firm działających w branży kosmetycznej oraz bloga Gabinet od zaplecza. Autorka kilku tysięcy artykułów publikowanych w najlepszych mediach branżowych, a także kilkudziesięciu e-booków na temat marketingu i zarządzania salonem beauty. Prywatnie żona i mama.

Dodaj komentarz

avatar