Jeśli na którymkolwiek etapie korzystania z materiałów na blogu Gabinet od zaplecza lub składania zamówień w sklepie Gabinetu od zaplecza pojawiły się u Ciebie wątpliwości, to zajrzyj koniecznie do nowego działu!
Stworzyłam listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami (FAQ) – oddzielną do tematów związanych z blogiem i oddzielną do spraw związanych z zakupami w sklepie. Każdą z list umieściłam na osobnej stronie.
Obie strony są stworzone w ten sposób, że zaczynają się od listy pytań – po kliknięciu na wybrane pytanie strona sama przesuwa się do miejsca z odpowiedzią. Można więc przeczytać od deski do deski lub wyłącznie odpowiedź na pytanie, które nas w danej chwili nurtuje.
FAQ bloga Gabinet od zaplecza
W FAQ blogowym znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
- Kto jest właścicielem bloga Gabinet od zaplecza?
- Jakie informacje znajdę na blogu, o czym piszesz?
- Komu przydadzą się treści zamieszczane na blogu Gabinet od zaplecza? Dla kogo piszesz?
- Dlaczego zawsze zwracasz się do kobiet, używasz kobiecych form? Przecież w branży kosmetycznej pracują także mężczyźni!
- Jak często pojawiają się nowe artykuły na blogu?
- Czy gdzieś jeszcze można przeczytać twoje teksty?
- Co zrobić, żeby być na bieżąco z nowościami?
- Czy można spotkać się z tobą osobiście? Gdzie najczęściej bywasz?
- Co oznacza skrót GOZ?
- Jak mogę zapisać się do newslettera?
- Jak często wysyłasz newslettery?
- Jakie informacje wysyłasz w newsletterach? Nie chcę kolejnego maila reklamowego!
- W newsletterze piszesz do mnie po imieniu – skąd wiesz jak mam na imię?
- Dziwnie adresujesz wiadomości do mnie, piszesz: „Cześć Gabinet Uroda”/„Cześć Olusia15”, dlaczego?
- Nie dostaję wiadomości od Ciebie, chociaż zapisałam się do newslettera
- Nie dostałam bonusa, który miał przyjść mailem, co mam zrobić?
- Nie chcę już dostawać twoich wiadomości, co mam zrobić?
- O co chodzi z powiadomieniami, o których czasami piszesz?
- Jak mogę zapisać się na powiadomienia w przeglądarce?
- Po co mam się zapisywać na powiadomienia, skoro jestem już zapisana na newsletter?
- Po co zapisywać się na newsletter i powiadomienia, skoro wszystko jest na Facebooku, na którym często bywam?
- Co zrobić, żeby twoje posty wyświetlały mi się na Facebooku?
- O co chodzi z grupą, o której czasami wspominasz?
- Kto może należeć do grupy?
- Co trzeba zrobić, żeby dołączyć do grupy?
- Jak mogę znaleźć artykuł dotyczący tematu, który najbardziej mnie interesuje?
- Czy mogę skopiować twój artykuł i umieścić go u siebie?
- Widziałam, że czasami publikujesz artykuły innych osób, czy ja też mogłabym podzielić się swoją wiedzą?
- Czy pomożesz mi poprawić sytuację mojego gabinetu?
- Czy prowadzisz indywidualne konsultacje?
- Czy masz w planach organizować szkolenia?
- Czy istnieje możliwość wykupienia reklamy na blogu Gabinet od zaplecza?
- Czy pomagasz firmom kosmetycznym w promocji ich produktów lub usług?
- Czy możesz napisać artykuł dla naszego czasopisma kosmetycznego?
- Organizuję konferencję (lub inne wydarzenie) dla osób z branży kosmetycznej – czy jest możliwość abyś wzięła w niej udział jako prelegentka?
- Piszę artykuł na temat związany z kosmetologią – czy mogę prosić o ekspercki komentarz?
- Jak mogę się z tobą skontaktować?
- Chcę ci coś wysłać tradycyjną pocztą – gdzie znajdę adres?
- Nie dostałam jeszcze odpowiedzi na mojego maila – dlaczego?
Wszystkie odpowiedzi umieściłam na TEJ stronie <– kliknij.
FAQ sklepu Gabinetu od zaplecza
W FAQ sklepowym znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
- Kto jest właścicielem sklepu? Kto go obsługuje?
- Dla kogo przeznaczone są produkty w sklepie? Kto może z nich korzystać?
- Czy muszę mieć firmę, żeby zrobić zakupy w sklepie?
- Czy dostępne są również papierowe (książkowe) wersje e-booków?
- Nie mam czytnika e-booków, czy będę mogła skorzystać z produktów?
- Lubię czytać na papierze, czy w tej sytuacji nie skorzystam z twoich produktów?
- Chciałabym kupić e-booka, ale nie wiem od którego powinnam zacząć. Możesz mi coś podpowiedzieć?
- Nie mam gabinetu kosmetycznego, ale inny gabinet również z branży beauty. Czy w sklepie znajdę produkt dla siebie?
- Nie widzę wszystkich produktów w sklepie – o co chodzi?
- Czy mogę udostępnić innym kupionego e-booka?
- Jak wygląda proces składania zamówienia w sklepie Gabinetu od zaplecza?
- Czy muszę zakładać konto/rejestrować się, żeby zrobić zakupy?
- Mam konto w sklepie, ale nie pamiętam hasła. Co z tym zrobić?
- Czy w sklepie organizowane są promocje?
- Chcę kupić kilka produktów, czy mogę liczyć na jakiś rabat?
- Jak zdobyć kod (kupon) rabatowy?
- Mam kod rabatowy – jak go wykorzystać?
- Po wpisaniu kodu rabatowego strona cały czas się kręci – koszyk się nie aktualizuje. Co mam zrobić?
- W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy w sklepie Gabinetu od zaplecza?
- Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem bankowym?
- Nie chcę płacić online, chcę zrobić zwykły przelew – co mam zrobić?
- Co mam wpisać w tytule przelewu?
- Jak długo trwa realizacja zamówienia opłaconego zwykłym przelewem?
- Mieszkam za granicą, czy będę mogła opłacić złożone zamówienie?
- Nie udało mi się dokończyć zamówienia, co mam zrobić?
- Wydaje mi się, że opłaciłam zamówienie, ale nie dostałam żadnej informacji, co robić?
- Złożyłam zamówienie tuż przed końcem promocji, ale nie udało mi się go opłacić – czy będę musiała zapłacić całą kwotę?
- W jaki sposób otrzymam zamówione produkty?
- Opłaciłam zamówienie przez Tpay, ale nie dostałam maila z linkiem, co mam zrobić?
- Pobrałam plik, ale nie potrafię go otworzyć, co mam zrobić?
- Czy otrzymam fakturę za zamówienie złożone w sklepie Gabinetu od zaplecza?
- Niestety nie dostałam faktury za zamówienie, co mam zrobić?
- Na mojej fakturze są nieprawidłowe dane, co mam zrobić?
- Mieszkam/mam firmę za granicą – czy otrzymam fakturę?
- Jak mogę skontaktować się ze sklepem?
- Gdzie znajdę regulamin sklepu?
Wszystkie odpowiedzi umieściłam na TEJ stronie <– kliknij.
Zapraszam do lektury!