Masz problem z klientką, która jest niezadowolona z efektu zabiegu, żąda zwrotu pieniędzy lub zamieszcza oczerniające Cię opinie w internecie? A może po prostu chcesz wiedzieć, jak się przygotować na wypadek problemów prawnych, żeby w pierwszych, kluczowych chwilach nie popełnić błędów, przez które narobisz sobie kłopotów?

W e-booku znajdziesz m.in. odpowiedzi na następujące pytania:

  • Czym różni się błąd w sztuce od powikłania i jakie są tego praktyczne konsekwencje?
  • Kto odpowiada w przypadku problemów: właściciel gabinetu, czy pracownik?
  • Jak to wygląda w przypadku umowy o pracę, zlecenie, dzieło i współpracy 2 osób na działalności?
  • Odpowiedzialność cywilna, administracyjna, karna – czym się różnią, co jest gorsze i jak postępować?
  • Czym się różni odszkodowanie i zadośćuczynienie, jakie to mogą być kwoty?
  • Jakie dowody należy zebrać, jeśli mamy problem z klientką? Na co zwrócić uwagę, żeby nie narobić sobie kłopotów?
  • Co ze zdjęciami, nagraniami – czy można je wykorzystać?
  • Co konkretnie zrobić jeśli: klientka jest niezadowolona z efektu, straszy nas sądem lub żąda zwrotu pieniędzy?
  • Jak postępować, jeśli wystąpiło powikłanie lub popełniłyśmy błąd, żeby nie pogorszyć swojej sytuacji?
  • Jak reagować na reklamacje?
  • Jak można się bronić przed negatywnymi opiniami zamieszczanymi w internecie?
  • Na co zwrócić uwagę podpisując porozumienie z klientką? Kiedy płacić, a kiedy absolutnie nie?
  • Co zrobić, jeśli wiemy, że klientka próbuje nas “naciągnąć”?
  • Jak nie postępować z ubezpieczycielem, który ucieka od odpowiedzialności?

Część merytoryczna e-booka ma 54 strony.

Do e-booka są dołączone wzory pism, które “uratują Cię” w kryzysowej sytuacji:

  • Odpowiedź na reklamację/ skargę,
  • Wezwanie do zaprzestania naruszeń (np. oczerniających wpisów w internecie),
  • Odpowiedź na wezwanie do zapłaty,
  • Porozumienie ugodowe (przedsądowe) – jeśli chcesz rozwiązać problem polubownie,
  • Odpowiedź na żądanie podania numery polisy OC,
  • Zawiadomienie ubezpieczyciela o zdarzeniu,
  • Odpowiedź na pozew,
  • Zastrzeżenia do protokołu Sanepidu,
  • Odpowiedź na pismo z Sanepidu (zarzut brak uprawnień do wykonywania zabiegu),
  • Wyjaśnienia podejrzanego (2 najczęściej występujące sytuacje).

Wzory pism to kolejne 18 stron. W sumie otrzymujesz 72 strony materiałów. 

Informacja o autorach

Anna Wydra-Nazimek – mgr kosmetolog, specjalistka ds. marketingu i zarządzania w branży beauty. Właścicielka firmy doradczej NEZA Group, autorka bloga gabinetodzaplecza.pl, licznych publikacji w mediach branżowych i kilkunastu e-booków, w których dzieli się wiedzą na temat prowadzenia zyskownego gabinetu beauty.

Marek Koenner – radca prawny, dr nauk prawnych, były sędzia. Właściciel Kancelarii specjalizującej się w doradztwie w branży beauty oraz podmiotom leczniczym. Prowadzi szkolenia, których celem jest zabezpieczenie prawne gabinetów przez wdrożenie odpowiednich procedur, a także poszerzenie wiedzy i horyzontów słuchaczy i wywołanie efektu „wow” 🙂 Autor bloga: legalnygabinet.pl

W jakiej formie otrzymam materiały?

Na adres e-mail podany podczas składania zamówienia wyślę Ci link do pobrania e-booka i wzorów pism (spakowany plik w formacie zip) – zwykle następuje to kilka minut po dokonaniu płatności.

E-book jest w pliku pdf i ma 54 strony A4, wzory pism to kolejne 18 stron, które otrzymujesz w pliku pdf i dodatkowo w pliku edytowalnym (docx), żebyś w razie potrzeby mogła wpisać do wzoru swoje dane, daty, numer polisy itd.

Z e-booka możesz korzystać na dowolnym urządzeniu (komputer, tablet, telefon), które otwiera pliki pdf – nie musisz mieć żadnych specjalnych czytników. Jeśli wolisz czytać na papierze, wydrukuj e-booka we własnym zakresie. Tutaj również nie trzeba nic dostosowywać, klikasz „drukuj” i z drukarki wyskakują 54 strony A4 😉

Ile kosztuje e-book z wzorami pism?

Promocyjna, premierowa cena e-booka z wzorami pism to 97 zł – 30 zł mniej, niż cena regularna.

Wiemy, że to spora kwota, ale pomyśl, ile musiałabyś zapłacić prawnikowi za indywidualną konsultację, podczas której wyjaśniłby Ci zagadnienia, które omawiamy na 72 stronach e-booka? Godzina konsultacji u dobrego mecenasa specjalizującego się w sprawach medycznych i kosmetycznych to ok. 300 zł netto. Ty otrzymujesz mnóstwo wiedzy za niespełna 1/4 tej kwoty! Za 97 zł brutto…

Dlaczego warto zainwestować w e-booka?

Dlaczego warto? Nie jesteś przygotowana na trudne sytuacje. Tego nikt nie uczy w szkole. Co więcej, zwykle wydaje nam się, że „mnie to się na pewno nie przytrafi”. Prawda jest jednak taka, że to po prostu się dzieje. Bez ostrzeżeń, przygotowań. Pewnego dnia idziesz do pracy i po prostu masz problem.

Musisz wiedzieć, że w sytuacji „na ostrzu noża” nawet jedno nieprzemyślane zdanie, jedna nieprzemyślana decyzja może sprawić, że Twoja sytuacja znacznie się pogorszy. W momencie, w którym trafisz do prawnika, który poradzi Ci co zrobić, będziesz już trochę jak ten człowiek z „musztardą po obiedzie”. Z drugiej strony, jedno właściwe zdanie może sprawić, że problem „magicznie” się rozwiąże i nie będziesz musiała w ogóle korzystać z pomocy prawnika.

Zyskując wiedzę na temat postępowania w kryzysowych sytuacjach zyskujesz spokojny sen i znacznie ograniczasz ryzyko ponoszenia dużych kosztów finansowych i wizerunkowych. Powiem teraz coś bardzo bezpośredniego, ale taka jest prawda. Czym jest inwestycja w e-booka w porównaniu z kilkudziesięcioma tysiącami złotych odszkodowania i kilkuletnim procesem sądowym?

Oczywiście nie jest też tak, że wiedza zapobiegnie wystąpieniu każdego problemu, ale porównaj to do sytuacji, w której prowadzisz samochód bez kursu prawa jazdy oraz po jego ukończeniu i zdaniu egzaminu. Wypadek może zdarzyć się zawsze, ale ta druga opcja jest zdecydowanie bezpieczniejsza i bardziej rozsądna.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym