Gabinet od zaplecza
nowe wpisysklep i produkty

Poznaj ukryte produkty ze sklepu Gabinetu od zaplecza!

nieznane_produkty_gabinet_od_zaplecza

W sklepie ukrywają się materiały, o których słyszeli tylko wybrańcy! Prawdziwa gratka dla tropicieli tajemnic! Przy okazji zdradzam trochę reklamowych i finansowych sekretów, więc jeśli interesuje Cię zaplecze Gabinetu od zaplecza – przeczytaj koniecznie!

Dlaczego ukryte? Dlaczego nieznane? W cale nie dlatego, że są jakieś „ułomne” – oj, co to, to nie! Przyczyną tego, że o niektórych materiałach w sklepie być może nigdy nie słyszałaś jest (paradoksalnie!) mój nadmierny perfekcjonizm!

Brzmi to wszystko dziwacznie, ale już wyjaśniam! Tak to się u mnie jakoś przyjęło, że zwykle raz na ok. 2 miesiące jest coś nowego. Duży, fajny, mięsisty materiał w formie e-booka lub (jak ostatnio) kursu online. Mój perfekcjonizm nie pozwala mi na tym poprzestać, a bo jeszcze fajne by było zrobić to, a by to by fajnie uzupełniało tamto… No i z takiej jednej nowości zwykle robi się cały pakiet produktów, który przez chwilę jest dostępny w mega promocyjnej, premierowej cenie.

Co ja się tam będę rozdrabniać, pakiet biorę!

No i ten pakiet ma zawsze swój opis, tzn. opis poszczególnych produktów, ale jeśli temat jest hot, a cena śmiesznie niska, to większość z Was (tu zdradzę sekret 😉 ) kupuje po prostu cały pakiet razem z tym mniejszymi dodatkami! No i te osoby wiedzą o tych produktach, bo z nich korzystają 😉 No ale przecież cały czas dochodzą nowe osoby…

Bonusowych materiałów zwykle mocno nie promuję, bo promocja trwa około tygodnia, a o samym zasadniczym e-booku jest tyle do opowiadania, że na dodatki już zwykle brakuje miejsca…

Co potem? Potem (mówiąc bezczelnie szczerze) tych dodatków po prostu nie opłaca mi się promować. Są to naprawdę fajne, ale drobne i (co kluczowe) bardzo tanie rzeczy. Koszt reklam w tym przypadku (sprzedaję głównie przez Facebooka) byłby zupełnie nieopłacalny, no bo patrz…

To się po prostu nie opłaca!

Jeśli za jeden sprzedany produkt, który kosztuje powiedzmy 37 zł, zapłacę Facebookowi np. 10 zł. To zostaje 27 zł. Od tego trzeba zapłacić podatek dochodowy, ale zanim, mamy jeszcze VAT. Facebook niestety nie wystawia faktur za reklamę z VAT-em, więc płacę 23% od całości, czyli zostaje mi 28,49 zł, od tego odejmujemy te 10 zł, czyli zostaje 18,49 zł no i teraz płacimy podatek dochodowy, czyli ostatecznie zostaje 15,17 zł. No i wiesz: siedzieć cały dzień nad reklamami, doglądać ich codziennie przez następny tydzień, nie mieć gwarancji, że stawka (którą naliczy Facebook) będzie opłacalna (niech to nawet będzie te 10 zł, ale może być też przecież 15 zł…) i ostatecznie zarobić 15 zł…

Gdybym była globalną korporacją to super, ale moją grupą docelową są właściciele salonów beauty, których powiedzmy sobie szczerze, nie ma aż tak dużo. Żeby zarobić np. na ZUS, musiałabym sprzedać takich drobnych produktów ok. 100! Bez promocji, bez zniżki, bez nowości – to by było trudne… Właśnie dlatego ich nie promuję i toną biedactwa w oceanie wiecznego zapomnienia! Wiadomo jednak, że „w kupie siła” dlatego postanowiłam przywrócić im godność (to modne ostatnio pojęcie ;)) i napisać o nich zbiorczo!

Spowite bluszczem ostatnie strony listy produktów… 😉

Przed Tobą więc pełna przygód podróż po zarośniętych bluszczem zakamarkach mojego sklepu! A bo zapomniałam jeszcze dodać, że biedactwa zwykle lądują na kolejnych stronach listy produktów! Tam, jak powszechnie wiadomo, zagląda niewiele osób 😉 Jako marketingowiec powinnam oczywiście pisać, że każdy mój klient przegląda pełną ofertę kilkudziesięciu pozycji od A do Z, wszystko analizuje i dopiero wtedy podejmuje decyzję, ale nie mam zamiaru robić z siebie głupka. Z siebie i przy okazji ze swoich czytelników. Każda z nas doskonale zdaje sobie sprawę, że w pierwszej kolejności sięgamy po to, co aktualnie mamy pod ręką – to najzupełniej normalne!

Ok, to zaczynamy przygodę! Produktów będzie zaledwie 5 – krótki opis i okładka. Także nie uciekaj, poświęć mi proszę jeszcze te 5 minut 😉

Ceny od 37 do 67 zł.

1) Zestaw 80 LIST ZADAŃ do druku – firma, dom, rozwój

Za 47 zł dostajesz aż 480 list zadań do wydruku – wychodzi trochę ponad 9 groszy za jedną listę! O co chodzi?

Ano o to, że właścicielka firmy, kobieta, często również żona i matka ma w głowie miliardy spraw, które utrudniają jej efektywną pracę. Jak sobie te wszystkie sprawy wyrzucisz na listy zadań, które będziesz mieć zawsze pod ręką (np. w małym skoroszycie lub segregatorze), to zyskujesz przestrzeń na najważniejsze dla siebie sprawy, jednocześnie mając gwarancję, że nie zapomnisz o niczym istotnym!

Zobacz sobie filmik, który zrobiłam na potrzeby tego artykułu – pokazuję w nim, jak od środka wygląda zestaw:

Cena: 47 zł

Więcej informacji o produkcie znajdziesz TUTAJ.

2) DZIECKO w gabinecie beauty – PORADNIK PRAWNY

Krótki, ale bardzo treściwy przewodnik, dzięki któremu dowiesz się, jak postępować z niepełnoletnimi klientkami, żeby nie narobić sobie kłopotów.

Znajdziesz w nim odpowiedzi na następujące pytania:

  • Do jakiego wieku jest potrzebna zgoda rodzica na zabieg?
  • Czy to zależy od rodzaju zabiegu?
  • W jakiej formie powinna być wyrażona zgoda? Czy rodzic musi ją wyrazić osobiście? Czy może być to inna osoba z rodziny?
  • Czy rodzic musi być obecny podczas zabiegu?
  • Kto podejmuje decyzje związane z zabiegiem – rodzic, czy dziecko? Co zrobić, jeśli mają różne zdania?
  • Co z przekłuwaniem uszu niemowlętom?
  • Czy można odmówić wykonania zabiegu ze względu na wiek dziecka?

Współautorem e-booka jest radca prawny Marek Koenner.

Cena: 37 zł

Więcej informacji o e-booku znajdziesz TUTAJ.

3) Gdzie reklamować gabinet kosmetyczny? – LISTA KONTROLNA

W sklepie są dostępne 3 naprawdę pomocne listy kontrolne związane z marketingiem salonu:

  • Gdzie reklamować gabinet kosmetyczny?101 miejsc i sytuacji, w których możesz reklamować swój gabinet (klik),
  • Materiały reklamowe potrzebne w gabinecie kosmetycznym – lista 54 materiałów reklamowych, z których naprawdę warto korzystać, jeśli chcesz mieć dużo klientek (klik),
  • Jak wypromować nowy gabinet kosmetyczny?45 reklamowych wskazówek na start, które pomogą Ci rozkręcić gabinet nawet od zera i pozyskać pierwsze, zadowolone klientki! (klik)

Nie było sensu pisać na ten temat e-booków, bo byłoby to „wodolejstwo” w najczystszej formie! Masz konkret w pigułce – coś, po co możesz sięgać w kolejnych latach i ciągle szukać nowych inspiracji!

Cena: 57 zł

Cena: 37 zł

Cena: 57 zł

4) Gotowa ANKIETA dla klientek salonu – badanie opinii o gabinecie – 31 PYTAŃ

Chcesz, żeby klientki zawsze wracały do Twojego gabinetu i polecały Twoje zabiegi swoim koleżankom? Sprawdź, co w Twoim gabinecie wymaga dopracowania! Wyłap wszystkie swoje słabe punkty i opracuj szybki plan naprawczy! Sprawdź, dlaczego niektóre klientki nie wracają i szybko wyeliminuj przyczyny ich niezadowolenia!

Przygotowałam dla Ciebie gotową ankietę dla klientek (klik), w której umieściłam aż 31 pytań na temat różnych aspektów Twojej działalności! Dzięki temu, że masz gotowca w postaci ankiety, możesz zacząć działać już następnego dnia!

Ankietę otrzymujesz również w wersji edytowalnej – możesz dowolnie zmieniać kolejność, kasować lub dodawać nowe pytania!

Chcesz więcej informacji o przeprowadzaniu badań satysfakcji klientek? A może potrzebujesz instrukcji krok po kroku, jak stworzyć ankietę online? Zobacz również e-booka: Jak badać opinie klientek i przeprowadzać ANKIETY? (klik).

Cena: 47 zł

Cena: 47 zł

Cena: 67 zł

5) Strona internetowa gabinetu, która sprzedaje zabiegi

Kolejna lista kontrolna i znów mnóstwo cennej wiedzy w pigułce! Tym razem o stronie internetowej salonu – dostajesz listę aż 74 rzeczy, które powinny się na niej znaleźć!

Czy muszą? Nie! Pamiętaj jednak, że strona Twojego salonu, to pełnoetatowy pracownik, który nie domaga się wynagrodzenia i pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku! Warto zadbać o to, żeby wycisnąć ze swojej strony 200% jej możliwości!

Cena: 47 zł

Więcej informacji na temat tej listy kontrolnej znajdziesz TUTAJ.

6) Plakat/ulotka do druku A4 – CENA ZABIEGU

Plakat/ulotka informacyjna dla klientek, która pokazuje, że na cenę zabiegu w profesjonalnym gabinecie składa się wiele istotnych dla klientki czynników – gotowa do wydruku lub umieszczenia na stronie www, w mediach społecznościowych itd.

Dostajesz 2 wersje:

  • plakat,
  • ulotka z miejscem na Twoją pieczątkę.

Wkrótce w sklepie pojawi się więcej gotowych ulotek i plakatów!

Cena: 27 zł

Więcej informacji o ulotce znajdziesz TUTAJ.

Poniżej wizualizacja – Ty oczywiście otrzymujesz plik z samą ulotką/plakatem – bez tła, ramki itd.

Chcesz więcej?

Zerknij do tych kategorii w sklepie:

  • w kategorii NOWOŚCI znajdziesz informacje o nowych materiałach,
  • jeśli nie chcesz przeglądać całej oferty, zajrzyj do kategorii MÓJ PIERWSZY PRODUKT, w której znajdziesz „must have” na start,
  • jeśli dopiero zamierzasz otworzyć gabinet, skieruj się od razu do kategorii OTWIERAM GABINET,
  • jeśli polujesz na niskie ceny, pamiętaj o PROMOCJACH i PAKIETACH,
  • jeśli chcesz wiedzieć, co kupują inni, zajrzyj do kategorii BESTSELLERY,
  • WSZYSTKIE PRODUKTY to najlepszy wybór, jeśli chcesz przejrzeć od deski do deski całą ofertę,
  • na koniec polecam Ci USŁUGI INDYWIDUALNE – jeśli chcesz, żebym pomogła Ci osobiście.
podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym
Tags : slider
Anna Wydra-Nazimek - Gabinet od zaplecza
mgr kosmetolog, specjalistka do spraw marketingu i zarządzania w branży beauty. Właścicielka firmy NEZA Group zajmującej się doradztwem i wsparciem marketingowym dla firm działających w branży kosmetycznej oraz bloga Gabinet od zaplecza. Autorka kilku tysięcy artykułów publikowanych w najlepszych mediach branżowych, a także kilkudziesięciu e-booków na temat marketingu i zarządzania salonem beauty. Prywatnie żona i mama.

Dodaj komentarz

avatar