aktualnościGOZ w mediachnowe wpisysklep i produktysprzedaż zabiegów

O sprzedaży zabiegów z segmentu PREMIUM w nowym numerze LNE!

Jak skutecznie sprzedawać najdroższe zabiegi?

W najnowszym numerze LNE znajdziesz fragment mojego e-booka 15 SPOSOBÓW NA SPRZEDANIE DROGIEGO ZABIEGU. To fragment wstępu, w którym piszę o:

  • dlaczego warto postawić na drogie zabiegi – z punktu widzenia właściciela gabinetu i pracownika,
  • jak podnieść wartość oferowanych zabiegów,
  • jak sprawdzić, czy zabieg rzeczywiście jest dochodowy, czy może tylko ma wysoką cenę,
  • jak uzasadnić w rozmowie z klientką wysoką cenę zabiegu,
  • jak wysokość ceny wpływa na decyzje zakupowe klientek,
  • jak przygotować gabinet do sprzedaży drogich zabiegów,
  • jak sprostać zwiększonym wymaganiom klientek.

Esencję, czyli 15 sposobów na sprzedanie drogiego zabiegu zachowałam dla czytelników e-booka 😉

Zapraszam Cię serdecznie do lektury najnowszego, kongresowego numeru LNE, a także do zapoznania się z opisem e-booka 15 SPOSOBÓW NA SPRZEDANIE DROGIEGO ZABIEGU. Kliknij TUTAJ, aby przeczytać więcej informacji na jego temat!

box świątecznypodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymzimowe promocje w gabinecie kosmetycznym
Tags : slider
Anna Wydra-Nazimek - Gabinet od zaplecza
specjalistka do spraw beauty marketingu, właścicielka firmy NEZA Group zajmującej się doradztwem i wsparciem marketingowym dla firm działających w branży kosmetycznej. Autorka kilku tysięcy artykułów publikowanych w najlepszych mediach branżowych. Miłośniczka kotów, zamków i długich spacerów!

Dodaj komentarz

avatar