W najnowszym numerze LNE znajdziesz fragment mojego e-booka 15 SPOSOBÓW NA SPRZEDANIE DROGIEGO ZABIEGU. To fragment wstępu, w którym piszę o:

  • dlaczego warto postawić na drogie zabiegi – z punktu widzenia właściciela gabinetu i pracownika,
  • jak podnieść wartość oferowanych zabiegów,
  • jak sprawdzić, czy zabieg rzeczywiście jest dochodowy, czy może tylko ma wysoką cenę,
  • jak uzasadnić w rozmowie z klientką wysoką cenę zabiegu,
  • jak wysokość ceny wpływa na decyzje zakupowe klientek,
  • jak przygotować gabinet do sprzedaży drogich zabiegów,
  • jak sprostać zwiększonym wymaganiom klientek.

Esencję, czyli 15 sposobów na sprzedanie drogiego zabiegu zachowałam dla czytelników e-booka 😉

Zapraszam Cię serdecznie do lektury najnowszego, kongresowego numeru LNE, a także do zapoznania się z opisem e-booka 15 SPOSOBÓW NA SPRZEDANIE DROGIEGO ZABIEGU. Kliknij TUTAJ, aby przeczytać więcej informacji na jego temat!

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym