Nagranie LIVE – to brzmi trochę głupio, no ale jak to inaczej nazwać? 😀 Jak odmieniać to przeklęte słowo? Po polskiemu lajwa, czy może LIVE’A (co jest odrobinę karkołomne)? Tyle dylematów… Nie mam za bardzo weny, żeby je dziś rozstrzygać, bo jest już późna godzina. Chciałam wam jednak jak najszybciej podrzucić to „NAGRANIE LIVE”, dlatego robię to jeszcze dziś, niemalże na śpiocha 😉 Jeśli ktoś ma lepszą propozycję językową na następny raz, to napiszcie koniecznie w komentarzu! 😉

Legalny marketing gabinetu BEAUTY – obejrzyj nagranie!

Dziś na fanpage Gabinetu od zaplecza odbył się LIVE z radcą prawnym Iloną Przetacznik na temat legalnego marketingu gabinetu beauty! Jeśli nie miałaś okazji być z nami na żywo, poniżej znajdziesz nagranie.

Ilona opowiada o:

  • zbieraniu zgód na wysyłanie klientkom ofert marketingowych (maile i smsy reklamowe),
  • wysyłaniu newslettera – co trzeba zrobić, żeby wysyłać go zgodnie z prawem,
  • zbieraniu zgód na wysyłanie smsowych przypomnień o wizycie – czy taka zgoda zawsze jest konieczna,
  • zbieraniu zgód na robienie klientkom zdjęć z efektami zabiegów z możliwością publikacji tych zdjęć na stronie internetowej gabinetu lub w mediach społecznościowych,
  • zabezpieczeniu tych zdjęć zgodnie z RODO,
  • sytuacji, w której zdjęcia wykonują pracownicy gabinetu – jak się zabezpieczyć przed ich roszczeniami,
  • łączeniu ze sobą tych wszystkich zgód,
  • innych ważnych tematach związanych z promowaniem gabinetu zgodnie z prawem.

A TUTAJ znajdziesz wszystkie produkty, o których mówiła Ilona. Zajrzyj koniecznie i sprawdź, który z nowych produktów przyda się w Twoim gabinecie.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym