Godzina Twojej pracy w salonie – wolisz zarobić  20 zł, czy 100 zł? Wszystko zależy od tego, czy wykonasz zabieg z wysokim, czy z niskim zyskiem. Sprawdź, na których zabiegach zarabiasz najwięcej! Kalkulator policzy to za Ciebie! Dowiesz się, które zabiegi warto promować i robić częściej, a które mogą Cię wpędzić w kłopoty finansowe, więc lepiej się ich pozbyć lub przynajmniej nieco “schować”. Sprawdź procentowy udział kosztów i zysków w poszczególnych zabiegach, dowiedz się, jaką miesięczną wypłatę są w stanie Ci zapewnić poszczególne zabiegi!

Zobacz film, w którym pokazuję, jak działa kalkulator – koniecznie z dźwiękiem! Pod filmem znajdziesz dokładny opis w formie tekstowej.

Kalkulator policzy Ci:

  • ile konkretnie zarabiasz na poszczególnych zabiegach,
  • które zabiegi najbardziej Ci się opłacają – zapewniają najwyższy zysk oraz najwyższy zysk w przeliczeniu na godzinę pracy,
  • które zabiegi najmniej Ci się opłacają – zapewniają najniższy zysk oraz najniższy zysk w przeliczeniu na godzinę pracy,
  • ile kosztuje Cię czas pracy potrzebny na wykonanie poszczególnych zabiegów,
  • czy bardziej opłaca Ci się robić krótsze, czy dłuższe zabiegi,
  • ile procent ceny każdego zabiegu pochłaniają koszty związane z zakupem kosmetyków, akcesoriów itd.,
  • ile procent ceny każdego zabiegu pochłaniają koszty związane z działaniem salonu, takie jak czynsz, media, środki czystości, abonamenty, wywóz odpadów, księgowość itd.
  • ile procent ceny każdego zabiegu stanowi Twój zysk,
  • czy drogie zabiegi z Twojej oferty naprawdę są zyskowne, czy może koszty pochłaniają większość wysokich zysków,
  • czy tanie zabiegi z Twojej oferty naprawdę opłacają się mniej, czy może ze względu na niskie koszty, masz z tych zabiegów zysk na przyzwoitym poziomie,
  • które z oferowanych przez Ciebie zabiegów mają najlepsze proporcje kosztów i zysków.

Wszystkie dane, które policzy kalkulator zobaczysz na wykresach, które pomogą Ci porównać ze sobą poszczególne zabiegi i wytypować te najlepsze!

kalkulator opłacajlności zabiegów co się opłaca

Dowiesz się również, ile byłabyś w stanie zarobić, gdybyś przez miesiąc wykonywała wyłącznie jeden zabieg. Policzymy to dla każdego zabiegu osobno. Oczywiście jest to sytuacja wyłącznie teoretyczna, bo raczej nie będziemy przez cały miesiąc robić tylko jednego zabiegu, ale ta wartość świetnie pokazuje, co tak naprawdę nam się opłaca, a co nie. Jeśli jeden zabieg daje nam 4000 zł miesięcznie, a drugi 9000 zł miesięcznie, to wiadomo, że trzeba zrobić wszystko, żeby zdobyć więcej klientek na ten drugi zabieg. Jeśli uda Ci się zwiększyć jego udział choćby o 10%, to różnica w dochodach będzie znacząca!

kalkulator opłacajlności zabiegów co się opłaca

Dlaczego warto wiedzieć które zabiegi najbardziej Ci się opłacają?

kalkulator opłacajlności zabiegów co się opłaca

Właściciele gabinetów często nie doceniają potencjału, który tkwi w odpowiednim konstruowaniu i komunikowaniu oferty zabiegowej. Klientka dzwoni i zapisuje się na zabieg. Zapisała się na zabieg, na którym dużo zarabiasz? Super! Zapisała się na zabieg, na którym mało zarabiasz? Szkoda, ale co zrobić…

Można zrobić bardzo dużo! 

Masz ogromny wpływ na wybory klientek! Możesz je przekonywać w bezpośrednich rozmowach, eksponować i reklamować te zabiegi, które najbardziej Ci się opłacają, pisać o nich, wstawiać relacje, zdjęcia przed i po, opinie… 

Musisz jednak wiedzieć, co Ci się najbardziej opłaca, co umieścić na górze cennika, na ulotkach, plakatach, o czym nagrać wyróżnioną relację…

Sprawdź, które zabiegi dają Ci największe zyski i zrób wszystko, żeby wykonywać ich jak najwięcej!
W ten sposób możesz zwiększyć swoją “wypłatę” bez podnoszenia cen i cięcia kosztów!

Wskakuj TUTAJ po więcej informacji o kalkulatorze.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym