Chcesz więcej klientek? Zacznij reklamować salon TANIO i SKUTECZNIE! Poznaj sekrety profesjonalnych agencji reklamowych w przystępnej formie – z mnóstwem przykładów z branży beauty!
- Klientki ignorują Twoje reklamy?
- Chcesz się WYRÓŻNIĆ wśród tysięcy podobnych komunikatów?
- Chcesz wreszcie mieć KONKRETNE efekty?
Na 115 stronach e-booka Jak tworzyć skuteczne reklamy salonu? przekażę Ci całą moją wiedzę na temat tworzenia zabójczo skutecznych reklam! Praktyczną wiedzę, którą zdobywałam przez 11 lat pracy w marketingu beauty!
Z E-BOOKA DOWIESZ SIĘ JAK:
- Tworzyć tanie i piekielnie skuteczne reklamy zabiegów! Mam efekty, które potwierdzają realne dane – o tym za chwilę.
- Dobierać argumenty, które trafią wprost do serc konkretnych grup klientów, z podziałem na wiek, płeć, sytuację życiową, poziom zamożności, rodzaj wykonywanej pracy itd. – nawet sobie nie wyobrażasz, jak duże to ma znaczenie!
- Używać języka korzyści, który sprawia, że klientka MUSI! JUŻ! TERAZ!
- Używać słów i zwrotów, które pobudzają wyobraźnię i nie używać takich, które wywołują w klientach dreszcz grozy…
- Napisać skuteczny tekst reklamowy, nawet jeśli z polskiego miałaś tróję, a na samą myśl o pisaniu robi Ci się słabo. Poznasz proste techniki tworzenia krótkich postów, dłuższych ofert, opisów zabiegów, a nawet artykułów na gabinetowego bloga – odpowiadasz na pytania, a tekst pisze się sam!
- Dobierać zdjęcia i grafiki do reklam – takie, które zachwycają i skłaniają do natychmiastowej rezerwacji!
To jeszcze nie koniec! Dowiesz się również, jak…
- Wykorzystywać kolory do oddziaływania na emocje klientów – dostaniesz ściągę z listą kolorów i listą zabiegów, do których należy ich używać!
- Dobierać kolory w reklamach tak, aby pasowały do kolorów Twojej marki, a także do siebie nawzajem. Nie ma nic gorszego niż reklama salonu, w której „coś nie gra” – Twoje grafiki są reklamą Twojego poczucia estetyki!
- Używać kolorów jasnych, ciemnych, ciepłych i zimnych – bo kolory mówią tak, jak słowa, tylko troszkę ciszej, nie wprost.
- Wykorzystywać symbole do wzmacniania przekazu reklamy – jeden rzut oka i klientka już wie, co sprzedajesz i dlaczego trzeba to kupić!
- Tworzyć skuteczne reklamy video, przygotować się do nagrań lub sesji zdjęciowych.
- Sprawdzać i testować reklamy – żeby stawiać na te, które przyprowadzają do Twojego gabinetu jak najwięcej klientek!
- Unikać popularnych błędów, które mogą zniweczyć cały wysiłek włożony w stworzenie skutecznej reklamy!
A to wszystko po to, żeby reklamować się śmiesznie TANIO i piekielnie SKUTECZNIE! Zauważ, że reklamują się prawie wszyscy, ale w luksusy opływają tylko nieliczni! Jednym słowem, coś w tym musi być!
Jakie mam kompetencje, żeby uczyć Cię takich rzeczy?
Marketingiem w branży beauty zajmuję się już od 11 lat! Pracowałam z producentami kosmetyków, hurtownią kosmetyczną, siecią drogerii, siecią salonów i indywidualnymi gabinetami. Promowałam, zwiększałam sprzedaż, wprowadzałam na rynek nowe kosmetyki – jest nawet spora szansa, że masz w gabinecie jakiś kosmetyk z opisem mojego autorstwa 😉
Od 5 lat tworzę bloga Gabinet od zaplecza, który w ubiegłym roku przekroczył milion odsłon i zanotował wzrosty od 100 do ponad 300%, a to wszystko w małej grupie docelowej, jaką są właściciele i managerowie salonów beauty! Od dwóch lat sprzedaję własne produkty elektroniczne. Od roku utrzymuję siebie i swoją firmę w 95% właśnie ze sprzedaży materiałów edukacyjnych w sieci.
Jednym słowem, znam się na reklamie w branży beauty i mam zamiar przekazać Ci całą moją zdobywaną latami wiedzę!
Pakiety z e-bookiem
E-booka możesz również kupić w pakiecie z innymi, uzupełniającymi materiałami na temat skutecznej reklamy salonu! Pakiety są dostępne tylko do 31.07 – później na stałe znikną z oferty. Zniżka w pakiecie PREMIUM wynosi aż 62%!
Dowiedz się więcej o pakiecie PODSTAWOWYM, PREMIUM lub VIP – klikając w ich nazwy. Najważniejsze informacje znajdziesz także w poniższej tabelce.
Na samym dole strony jest z kolei wstawiony spis treści e-booka Jak tworzyć skuteczne REKLAMY salonu?
Chcę zobaczyć pakiet PODSTAWOWY, PREMIUM lub VIP – kliknij w wybraną nazwę lub (jeśli nie chcesz pakietu ze zniżką 62%) zobacz niżej spis treści e-booka Jak tworzyć skuteczne REKLAMY salonu?