Konsultacje online, sprzedaż kosmetyków przez internet, własne kursy lub e-booki? Myślałaś kiedyś o tym, żeby przenieść swój salon do sieci? Przeczytaj mój rozdział z darmowego e-booka Marketera+ i E-commerce w Praktyce!

Na swoim koncie mam już kilkadziesiąt własnych e-booków, ale jeszcze nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w projekcie tworzonym przez kogoś innego. Tym bardziej ucieszyłam się z zaproszenia z redakcji czasopism Marketer+ i E-commerce w Praktyce, aby wraz z 49 innymi autorami podzielić się swoją wiedzą na temat prowadzenia firmy w sieci. Oczywiście pisałam o tym, na czym znam się najlepiej, czyli o branży beauty.

Kolejnym powodem do radości jest fakt, że wspomniany e-book, czyli Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu? jest dostępny bezpłatnie! Zaraz podrzucę Ci link do pobrania, ale skoro wciąż pozostajemy przy temacie radości, to muszę się jeszcze pochwalić dwiema sprawami.

Po pierwsze, czuję się naprawdę zaszczycona, że mój tekst znalazł się w towarzystwie tekstów najlepszych specjalistów w zakresie marketingu, których nierzadko sama również obserwuje. Wystarczy wspomnieć Artura Jabłońskiego i Pawła Tkaczyka.

Po drugie, choć to może już nadinterpretacja, odnoszę wrażenie, że zostałam nazwana „liderem marketingu w Polsce” 😀 😉

Oto dowód: 

Chcesz skutecznie promować swoją firmę i sprzedawać w internecie? Dowiedz się, jak mądrze przenieść biznes z offline’u do online’u! Ponad 50 autorów, 207 stron praktycznych wskazówek. Korzystaj z wiedzy profesjonalistów i liderów marketingu i e-handlu w Polsce!

Ok, koniec chwalenia się, pora na konkrety! 🙂

Skąd pobrać e-booka?

E-booka możesz pobrać bezpłatnie na TEJ stronie. Jak zwykle w takich przypadkach, trzeba podać swój e-mail i wyrazić zgodę na newsletter czasopisma, z którego oczywiście można później zrezygnować. Ja jednak już od dawna czytam i jest tam sporo ciekawych informacji 😉

Mój rozdział zaczyna się na 184 stronie i obejmuje 5 kolejnych stron.

Kluczowe zagadnienia poruszone w moim rozdziale:

  • kiedy warto zacząć działać online i co trzeba wziąć pod uwagę,
  • konsultacje online, sprzedaż kosmetyków przez internet, własne kursy, e-booki – co wybrać,
  • jak rozgryźć temat od strony finansowej, marketingowej i technicznej,
  • jak znaleźć pierwsze klientki na produkty lub usługi online,
  • jak planować działania i weryfikować ich efekty,
  • na jakie błędy uważać?

Dodam jeszcze na koniec, że mój tekst chyba spodobał się redakcji, bo jego fragmenty będą opublikowane również w najnowszym, drukowanym numerze czasopisma Marketer+.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym