Czasami dostaję od Was pytanie: czym różni się e-book Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową gabinetu kosmetycznego? E-BOOK + 3 FILMY SZKOLENIOWE od Sezonowych planerów na 4 pory roku. W nazwach obu produktów jest o planowaniu, dlatego postanowiłam napisać więcej na ten temat.
Aby ułatwić sprawę e-booka będę nazywać po prostu e-bookiem, a planery planerami – bez przytaczania za każdym razem pełnej nazwy.
Jak zaplanować skuteczną reklamę gabinetu kosmetycznego?
Idąc na skróty można by powiedzieć, że planery to planowanie reklamy w wersji podstawowej, a e-book to planowanie w wersji zaawansowanej. To byłoby jednak zbyt duże uproszczenie. Aby pokazać Ci wszystkie różnice, stworzyłam tabelę:
Myślę, że powyższa tabela w pełni wyczerpuje temat, dlatego nie zajmuje już dłużej Twojego czasu. Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz w komentarzu lub zerknij do przewodnika, w którym podpowiadam komu dedykuję poszczególne produkty. Przewodnik znajdziesz TUTAJ.
Gdzie znajdę omawiane produkty?
Jeśli chcesz kupić e-booka o planowaniu kampanii reklamowej kliknij TUTAJ. Jeśli interesują Cię aktualne edycje sezonowych planerów, przejdź TUTAJ.
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/07/skuteczna_sprzedaz_w_salonie_beauty.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/07/skuteczna_sprzedaz_w_salonie_beauty.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/04/dokumenty_w_gabinecie_kosmetycznym_fryzjerskim2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/04/dokumenty_w_gabinecie_kosmetycznym_fryzjerskim2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/01/kontrole_w_salonie_kosmetycznym.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/01/kontrole_w_salonie_kosmetycznym.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2021/12/zmiana_cen_zabiegow.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2021/12/zmiana_cen_zabiegow.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2020/08/procedury_sanepid.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2020/08/procedury_sanepid.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_finanse_salonu.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_finanse_salonu.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_reklama_salonu.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_reklama_salonu.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_przepisy_w_salonie.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_przepisy_w_salonie.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_dokumenty_w_salonie.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_dokumenty_w_salonie.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)