marketing gabinetunowe wpisysklep i produkty

E-book o planowaniu kampanii reklamowej i Sezonowe planery – czym się różnią?

Porównanie dwóch popularnych produktów w ofercie Gabinetu od zaplecza

Czasami dostaję od Was pytanie: czym różni się e-book Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową gabinetu kosmetycznego? E-BOOK + 3 FILMY SZKOLENIOWE od Sezonowych planerów na 4 pory roku. W nazwach obu produktów jest o planowaniu, dlatego postanowiłam napisać więcej na ten temat.

Aby ułatwić sprawę e-booka będę nazywać po prostu e-bookiem, a planery planerami – bez przytaczania za każdym razem pełnej nazwy.

Jak zaplanować skuteczną reklamę gabinetu kosmetycznego?

Idąc na skróty można by powiedzieć, że planery to planowanie reklamy w wersji podstawowej, a e-book to planowanie w wersji zaawansowanej. To byłoby jednak zbyt duże uproszczenie. Aby pokazać Ci wszystkie różnice, stworzyłam tabelę:

Myślę, że powyższa tabela w pełni wyczerpuje temat, dlatego nie zajmuje już dłużej Twojego czasu. Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz w komentarzu lub zerknij do przewodnika, w którym podpowiadam komu dedykuję poszczególne produkty. Przewodnik znajdziesz TUTAJ.

Gdzie znajdę omawiane produkty?

Jeśli chcesz kupić e-booka o planowaniu kampanii reklamowej kliknij TUTAJ. Jeśli interesują Cię aktualne edycje sezonowych planerów, przejdź TUTAJ.

15 sposobów na sprzedanie drogiego zabiegupodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymustalanie ceny zabiegu kosmetycznegopodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymjak podnieść ceny zabiegówpodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymkoszty prowadzenia gabinetu kosmetycznego
Anna Wydra-Nazimek - Gabinet od zaplecza
specjalistka do spraw beauty marketingu, właścicielka firmy NEZA Group zajmującej się doradztwem i wsparciem marketingowym dla firm działających w branży kosmetycznej. Autorka kilku tysięcy artykułów publikowanych w najlepszych mediach branżowych. Miłośniczka kotów, zamków i długich spacerów!

Dodaj komentarz

avatar