Często dostaję od Was pytania, w których opisujecie swoją sytuację i pytacie o to, który produkt z mojej oferty będzie dla Was w danej chwili najbardziej odpowiedni. Aby ułatwić Wam wybór, stworzyłam krótki przewodnik, w którym skupiam się właśnie głównie na tym: co, dla kogo i w jakiej sytuacji. Jeśli będziesz zainteresowana którymś z produktów, obok niego znajdziesz link do sklepu gdzie znajdują się już konkretne i bardzo szczegółowe opisy każdego z nich.
No to zaczynamy!
Od czego zacząć swoją edukację marketingową? Jak nauczyć się zarządzać gabinetem?
No właśnie, od czego zacząć? Do tej pory tworzyłam e-booki dotyczące konkretnych zagadnień związanych z marketingiem i zarządzaniem gabinetem. Brakowało jednak bazy, która pomogłaby wdrożyć się w tajniki marketingu i zarządzania gabinetem. Tak naprawdę nie tylko w mojej ofercie. Na całym naszym branżowym rynku nie ma takiej pozycji, dzięki której można by było nadrobić wszystkie biznesowe zaległości. Dowiedzieć się więcej na kluczowe dla prowadzenia dochodowej działalności tematy, które w szkołach czy na uczelniach kosmetycznych w większości przypadków są zupełnie pomijane.
Podręcznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym – podstawa
Właśnie dlatego napisałam PODRĘCZNIK MARKETINGU I ZARZĄDZANIA GABINETEM KOSMETYCZNYM – Jak stworzyć gabinet kosmetyczny, który pokochają klientki?
Mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że właśnie od tej pozycji warto zacząć! To baza, która pozwoli Ci zdobyć wiedzę od podstaw lub rozszerzyć i uzupełnić wiedzę, którą już masz (jeśli pracujesz w branży już jakiś czas).
Podręcznik, jak to podręcznik, jest absolutnie dla wszystkich:
- dla pracowników gabinetów kosmetycznych,
- dla osób, które chcą otworzyć własny gabinet,
- dla właścicieli i managerów istniejących gabinetów.
Dwie ostatnie grupy oczywiście skorzystają na nim najwięcej.
Podręcznik jest napisany bardzo prostym językiem – nadaje się zarówno dla początkujących, jak i dla zaawansowanych. Jeśli jednak jesteś mistrzem marketingu i zarządzania, to być może nie dowiesz się tylu nowych rzeczy, co osoby, które nie czują się w tym temacie pewnie. Nawet jeśli wiesz sporo, to lektura podręcznika pomoże Ci uporządkować i usystematyzować wiedzę, którą posiadasz.
Więcej informacji o podręczniku znajdziesz TUTAJ.
Masz już podręcznik? W takim razie lecimy dalej!
UWAGA! W każdym z moich produktów znajdziesz unikalną wiedzę. Nie umieszczam tych samych informacji w kilku e-bookach. Każdy produkt to nowe informacje i nowe, świeże spojrzenie! Jeśli masz już mojego e-booka, rozważasz zakup kolejnego i martwisz się, że informacje będą się powielać, to możesz być PEWNA, że tak nie będzie!
Jak skutecznie reklamować gabinet kosmetyczny?
Sporą dawkę wiedzy na temat skutecznego marketingu gabinetu kosmetycznego dostałaś w Podręczniku marketingu i zarządzania gabinetem. Pora na kolejny, wyższy stopień marketingowego wtajemniczenia!
Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową gabinetu kosmetycznego? E-BOOK + 3 FILMY SZKOLENIOWE
Na lekturze tego e-booka najbardziej skorzystają osoby, które mają już pewne doświadczenia reklamowe, czyli mają swój gabinet lub pomagają promować gabinet innej osoby, zamieściły już trochę reklam, ale nie są do końca zadowolone z ich efektów.
Wszystko jest napisane bardzo prostym językiem, więc e-booka bez problemu zrozumie również osoba, która się uczy lub dopiero planuje otworzyć własną działalność, niemniej jednak efekt będzie lepszy, jeśli będziemy miały możliwość przetestować wszystkie rozwiązania w praktyce.
PRAKTYKA – to słowo klucz, które świetnie opisuje zawartość tego e-booka. Dostajesz mnóstwo wiedzy, ale najważniejsze jest wprowadzanie jej w życie! Aby Ci to ułatwić do e-booka dołączyłam 3 filmy szkoleniowe, w których pokazuję jak planować wielokanałowe kampanie reklamowe przy wykorzystaniu nowoczesnych, darmowych narzędzi. W e-booku uczę Cię innego, kompleksowego spojrzenia na marketing Twojego gabinetu. Jeśli jesteś gotowa włożyć pewien wysiłek w praktyczne wdrożenie moich rozwiązań, bardzo szybko zauważysz pierwsze efekty!
Więcej informacji o e-booku z filmami szkoleniowymi znajdziesz TUTAJ.
Jeśli jesteśmy przy planowaniu reklam, to nie sposób nie wspomnieć o sezonowych planerach!
Sezonowe planowanie reklamy gabinetu kosmetycznego
Tu planowanie, tam planowanie… Jak się w tym połapać? Już wyjaśniam!
W sklepie Gabinetu od zaplecza znajdziesz 4 sezonowe planery – po jednym na każdą porę roku:
- Wiosenne promocje w gabinecie kosmetycznym,
- Letnie promocje w gabinecie kosmetycznym,
- Jesienne promocje w gabinecie kosmetycznym,
- Zimowe promocje w gabinecie kosmetycznym.
Sezonowe planery to świetne rozwiązanie dla osób, które lubią planować na papierze. Znajdziesz w nich podstawową wiedzę na temat planowania reklamy gabinetu rozpisaną na bardzo konkretnym przykładzie, niemniej jednak zasadniczą część planera stanowi miejsce na Twoje własne notatki. Nie jest jednak tak, że sprzedaję puste kartki! 😉 W planerze znajdziesz mnóstwo wskazówek, które podpowiedzą Ci jak krok po kroku zaplanować wszystkie aspekty związane z promocją gabinetu. Prowadzę Cię za rękę i dostarczam sporo inspiracji na promocje związane z kalendarzem. Właśnie dlatego planery są planerami, a nie klasycznym e-bookiem, chociaż również są dostępne w formie elektronicznej – drukujesz je we własnym zakresie.
Całość uzupełniają praktyczne przykłady, listy świąt i innych okazji do promocji gabinetu, a także dodatkowe wskazówki marketingowe.
Każdy planer jest produktem sezonowym – zawiera kalendarze i harmonogramy na konkretne miesiące konkretnego roku. Wartością dodaną planerów jest fakt, że nawet jeśli dotyczą tej samej pory roku (np. jesień 2017 i jesień 2018) to znajdziesz w nich zupełnie inne przykłady i wskazówki marketingowe. Kupując w kolejnym roku edycję na tą samą porę roku, zyskujesz więc nie tylko aktualne kalendarze i listy świąt i miejsce na nowe notatki, ale również kolejną porcję wiedzy i praktycznych przykładów! Zbierając kolejne edycje kolekcjonujesz również inspiracje do tworzenia skutecznych kampanii reklamowych!
Warto wiedzieć, że na początku roku pojawia się również pakiet 4 planerów (w niższej cenie) na cały nadchodzący rok, a konkretnie na okres od marca aktualnego roku do lutego kolejnego roku, czyli od wiosny do następnej zimy. Pakiet znajdziesz pod nazwą Dochodowy rok w gabinecie kosmetycznym – PAKIET 4 PLANERÓW.
Wszystkie sezonowe planery oraz pakiet na cały rok (o ile ze względu na porę roku jest nadal dostępny) znajdziesz TUTAJ.
Jeśli potrzebujesz bardziej obszernego porównania e-booka Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową gabinetu kosmetycznego? i planerów sezonowych, kliknij TUTAJ. W podlinkowanym artykule dokładnie wyjaśniam różnicę między tymi produktami.
Sprawny i piekielnie skuteczny marketing gabinetu kosmetycznego!
Ostatnim dużym produktem, związanym z marketingiem gabinetu kosmetycznego jest e-book 159 prostych, darmowych narzędzi, które pomogą Ci pozyskać nowe klientki! – E-BOOK dla gabinetów KOSMETYCZNYCH.
Zajrzyj koniecznie do sklepu, gdzie znajduje się pełny opis produktu, bo nie chciałabym tutaj go powielać, a w e-booku znajdziesz naprawdę mnóstwo narzędzi marketingowych, które pomogą Ci zrobić absolutnie każdą reklamę, a przy okazji zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Kiedy czytam opinie o e-booku (przeprowadziłam ankietę na ten temat), nieustannie powiela się jedno zdanie nie wiedziałam, że jest aż tyle…
No właśnie jest! Niewiele osób prowadzących własne firmy zdaje sobie z tego sprawę! Ja zebrałam dla Ciebie ponad 159 (rozmnożyły się w trakcie pisania) narzędzi, które robią za Ciebie mnóstwo rzeczy. Tych, których zrobić nie potrafisz, nie masz na to czasu, ochoty, pieniędzy i odpowiednich umiejętności. Warunek jest jeden – musisz być ciekawa i mieć ochotę na testowanie tych narzędzi!
E-book jest listą (nie byle jaką, bo ma ponad 100 stron A4!) narzędzi. Wszystkie są pogrupowane tematycznie. Są przykłady wykorzystania w gabinecie, ale uprzedzam, nie znajdziesz tam instrukcji od A do Z. Każdy program, o którym wspominam, można by pewnie opisać w osobnym podręczniku. Nie chodzi jednak o to, żebym nauczyła Cię kompleksowej obsługi, ale o to, żebyś miała szersze spojrzenie na dostępne możliwości – w kolejnych miesiącach będziesz pewnie regularnie wracać do tego e-booka i poznawać nowe możliwości w miarę rozwoju Twojego gabinetu. Jeśli pokazuję Ci darmowy program do tworzenia grafiki, który otwierasz w przeglądarce, a jego obsługa sprowadza się do kilku kliknięć, to nie chodzi mi o to, żeby robić kurs z tego programu, tylko o to, żeby pokazać Ci jego możliwości i zachęcić do przetestowania – o ile oczywiście potrzebujesz takiego ułatwienia. Jeśli nie, to możesz skupić się na pozostałych 158 programach! 😉
Więcej informacji znajdziesz w sklepie 😉 Teraz jednak skoncentrujmy się na najważniejszym, czyli odpowiedzi na pytanie: dla kogo?
Absolutnie dla wszystkich, którzy mają własny gabinet lub w najbliższym czasie planują go otworzyć. Zdecydowanie lepiej zaczynać z tą wiedzą, niż bez niej. Jedyną grupą, którą mogłabym wykluczyć z grupy docelowej tego e-booka są osoby, które na myśl o słowach komputer i internet dostają gęsiej skórki. Myślę jednak, że w dzisiejszych czasach takich osób jest już naprawdę niewiele.
Więcej informacji o e-booku znajdziesz TUTAJ.
Jeśli prowadzisz salon fryzjerski, możesz kupić wersję dedykowaną właśnie takiej działalności. Znajdziesz ją TUTAJ.
Zadbaj o finanse swojego gabinetu kosmetycznego!
Plan na reklamę już mamy – pora zadbać o budżet! Jeśli dużo pracujesz i jednocześnie mało zarabiasz, to jest dla Ciebie pozycja obowiązkowa!
W e-booku AUDYT FINANSOWY gabinetu kosmetycznego bierzemy pod lupę Twoje finanse. Jest sporo wiedzy, ale również sporo miejsca na Twoje wyliczenia. Nie obawiaj się, nie musisz być księgową. Wszystko jest opisane w naprawdę bardzo przejrzysty sposób. Chodzi o to, żeby wciągnąć z Twojego gabinetu jak najwięcej – tak zarządzać kosztami, cenami i działaniami reklamowymi, żeby się naprawdę opłacało. Z tym e-bookiem zdiagnozujesz swoje słabe punkty w dziedzinie finansów i stworzysz kompletny plan naprawczy!
E-book polecam wszystkim właścicielom i managerom gabinetów, którzy czują, że w temacie zarządzania finansami jest miejsce na wprowadzenie pozytywnych zmian. Jeśli dopiero zaczynasz, nie wykorzystasz w pełni e-booka (nie wykonasz np. obliczeń – zestawień finansowych). Jeśli jednak możesz sobie pozwolić na zakup, to warto to zrobić. Dlaczego? W e-booku pokazuję rozsądne podejście do tematu zarządzania budżetem gabinetu. Jeśli już na początku działalności wprowadzisz dobre praktyki w tej dziedzinie, to z pewnością unikniesz wielu błędów, które właściciele gabinetów popełniają już na starcie.
Więcej informacji o e-booku znajdziesz TUTAJ.
Na tym produkcie kończę pierwszą część zestawienia, w drugiej części omówię następujące produkty:
- Przenieś swój gabinet na wyższy poziom! – E-BOOK,
- 5 sprawdzonych sposobów na podwojenie liczby klientek w Twoim gabinecie! – E-BOOK,
- Postępowanie z odpadami w gabinecie kosmetycznym – E-BOOK,
- Idealna karta klienta – LISTA KONTROLNA,
- Wprowadzam nowy zabieg – jak go wypromować? – LISTA KONTROLNA,
- Strona internetowa gabinetu, która sprzedaje zabiegi – LISTA KONTROLNA,
- Organizuję urodziny gabinetu – LISTA KONTROLNA,
- Drukuję materiały reklamowe promujące gabinet – LISTA KONTROLNA,
- Zaplanuj wydatki w gabinecie kosmetycznym – PLANER cyklicznych płatności.
Drugą część przewodnika możesz przeczytać TUTAJ.
Wszystkie produkty opisywane w obu częściach poradnika znajdziesz TUTAJ. Jeśli chcesz kupić kilka produktów, zajrzyj koniecznie do kategorii PAKIETY – dzięki temu możesz zaoszczędzić! Aby zobaczyć pakiety, kliknij TUTAJ.