Często dostaję od Was pytania, w których opisujecie swoją sytuację i pytacie o to, który produkt z mojej oferty będzie dla Was w danej chwili najbardziej odpowiedni. Aby ułatwić Wam wybór, stworzyłam krótki przewodnik, w którym skupiam się właśnie głównie na tym: co, dla kogo i w jakiej sytuacji. Jeśli będziesz zainteresowana którymś z produktów, obok niego znajdziesz link do sklepu gdzie znajdują się już konkretne i bardzo szczegółowe opisy każdego z nich.
Materiały edukacyjne dla gabinetów kosmetycznych dostępne w sklepie Gabinetu od zaplecza
W pierwszej części przewodnika pisałam o następujących produktach dostępnych w sklepie Gabinetu od zaplecza:
- PODRĘCZNIK MARKETINGU I ZARZĄDZANIA GABINETEM KOSMETYCZNYM – Jak stworzyć gabinet kosmetyczny, który pokochają klientki? – E-BOOK,
- Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową gabinetu kosmetycznego? E-BOOK + 3 FILMY SZKOLENIOWE,
- Sezonowe PLANERY na: wiosnę, lato, jesień, zimę i PAKIET PLANERÓW Dochodowy rok w gabinecie kosmetycznym,
- 159 prostych, darmowych narzędzi, które pomogą Ci pozyskać nowe klientki! – E-BOOK dla gabinetów KOSMETYCZNYCH i 159 prostych, darmowych narzędzi, które pomogą Ci pozyskać nowych klientów! – E-BOOK dla salonów FRYZJERSKICH,
- AUDYT FINANSOWY gabinetu kosmetycznego – E-book + BONUSY.
Pierwszą część przewodnika możesz przeczytać TUTAJ, a wszystkie produkty znajdziesz w sklepie TUTAJ.
Dziś kolejna (ostatnia) porcja wskazówek na temat produktów, które nie zmieściły się w pierwszej części.
Właściwie wszystkie opisane poniżej pozycje kieruję głównie do osób, które:
- prowadzą gabinety,
- właśnie otwierają własny biznes kosmetyczny,
- w najbliższym czasie mają zamiar otworzyć swój gabinet.
Jak rozhulać swój gabinet kosmetyczny?
Więcej informacji o e-booku znajdziesz TUTAJ.
Kolejne produkty, które za chwilę Ci pokażę nie są już tak obszerne jak ich poprzednicy. Tworząc je miałam na celu pomóc Ci w konkretnym temacie – dostarczyć wiedzy, odpowiednich narzędzi lub solidnej porcji inspiracji.
Jak podwoić liczbę klientek gabinetu kosmetycznego?
Ten e-book możesz wykorzystać zarówno w istniejącym od dawna gabinecie, jak również w sytuacji, w której dopiero zaczynasz prowadzić własną działalność.
Więcej informacji o e-booku znajdziesz TUTAJ.
Obowiązki gabinetów kosmetycznych związane z odpadami
Znajdziesz tam odniesienia do przepisów i praktyczne wnioski, które z nich wynikają. Powiem Ci jak wypełnić obowiązkowe roczne sprawozdanie i inne dokumenty związane z ewidencjonowaniem odpadów. Wyjaśnię również czym są odpady niebezpieczne i czy trzeba je kwalifikować jako odpady medyczne.
Więcej informacji o e-booku znajdziesz TUTAJ.
Listy kontrolne – pomogą Ci wszystko perfekcyjnie zorganizować
Jeśli wybierasz się na zakupy z listą istnieje większa szansa, że kupisz to, czego potrzebujesz i nie przekroczysz zakładanego budżetu. Listy mają jednak znacznie więcej zastosowań. Pod nazwą „listy kontrolne” stosuje się je np. w lotnictwie czy w medycynie. W skrócie chodzi o to, że ktoś kiedyś zebrał doświadczenia innych osób i opracował „przepis” na to, jak zrobić to najlepiej jak się da, aby przy minimum wysiłku osiągnąć maksimum efektu.
Ja również opracowałam dla Ciebie listy kontrolne:
1) Idealna karta klienta – to obszerna lista 43 rzeczy, które warto umieścić w swojej karcie klienta. Idealna jeśli:
- właśnie otwierasz gabinet,
- masz już gabinet, ale nie masz kart klienta,
- masz karty klienta, ale chcesz je uzupełnić o ważne elementy.
Listę kontrolną Idealna karta klienta znajdziesz TUTAJ.
2) Wprowadzam nowy zabieg – jak go wypromować? – 42 zadania, które musisz wykonać, żeby z sukcesem wypromować zabieg. Idealna dla osób, które prowadzą lub właśnie otwierają gabinet.
Listę kontrolną Wprowadzam nowy zabieg – jak go wypromować? znajdziesz TUTAJ.
3) Strona internetowa gabinetu, która sprzedaje zabiegi – zawiera listę 74 rzeczy, które powinny znaleźć się na stronie internetowej gabinetu kosmetycznego. Dużo? Owszem. Musisz mieć jednak świadomość, że dobrze zrobiona strona www będzie sama pozyskiwać dla Ciebie nowe klientki! Jeśli przymierzasz się do stworzenia strony internetowej swojego gabinetu lub masz już stronę www, ale masz również świadomość, że strona nie jest idealna – wybierz tę listę kontrolną!
Listę kontrolną Strona internetowa gabinetu, która sprzedaje zabiegi znajdziesz TUTAJ.
4) Drukuję materiały reklamowe promujące gabinet – nieoceniona pomoc, jeśli właśnie pracujesz nad ulotkami, plakatami, cennikami, voucherami, banerami i innymi materiałami promującymi gabinet. Otrzymujesz instrukcję krok po kroku – co zrobić, żeby doprowadzić sprawę do końca i znacznie ograniczyć ryzyko opóźnień.
Listę kontrolną Drukuję materiały reklamowe promujące gabinet znajdziesz TUTAJ.
5) Organizuję urodziny gabinetu – lista zawiera aż 48 pozycji, które pomogą Ci nie tylko zorganizować perfekcyjne urodziny gabinetu, ale także każdą inną imprezę dla klientek.
Listę kontrolną Organizuję urodziny gabinetu znajdziesz TUTAJ.
Wszystkie listy kontrolne znajdziesz TUTAJ.
Zapanuj nad terminami płatności gabinetowych zobowiązań
Więcej informacji na temat PLANERA znajdziesz TUTAJ.
Szukam informacji na temat…
Na koniec jeszcze małe zestawienie graficzne, które obrazuje jakie tematy poruszam w konkretnych e-bookach. Pamiętaj jednak, że jest to pewne uproszczenie. E-book poświęcony reklamie zawiera również wiele cennych informacji na zwiększania dochodu gabinetu i odwrotnie. Jeśli jednak zastanawiasz się od czego zacząć, takie zestawienie może Ci pomóc podjąć decyzję.
Wszystkie produkty opisywane w obu częściach poradnika znajdziesz TUTAJ. Jeśli chcesz kupić kilka produktów, zajrzyj koniecznie do kategorii PAKIETY – dzięki temu możesz zaoszczędzić! Aby zobaczyć pakiety, kliknij TUTAJ.